Лампа масло...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 16 Сеп 2004, 9:25

Alf написа:Alf, ти не си човек, бе. Как може да караш със светеща лампа за масло /освен ако имаш и манометър/.
Виж сега свети ми само жълтата лампа по средата на скалата.Наи вероятно наистина нещо можеби дава на късо,но сега просто нямам време да го погледна.Ако някои има други идеи моля нека сподели.[/quote]
ааааа, тази лампичка ли!
занули си "ойл - сервиза" и си смени маслото. При определени модели (интересно е, че непри всички) жълтата лампичка остава светната дори на изгасен двигател, малко преди да дойде време да светне червената, която е окончателна и след време ти спира двигателя и не дава да се пали, докато не го занулиш. Казвам на някой модели, защото имахме едновременно две е30-ски и на едната оставаше да свети лампата, на другата не. Затова преди да предприемеш каквито и да е действия си смени маслото и занули.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 8.12.2003

ойл - сервиза

Мнение от venc » 16 Сеп 2004, 16:53

При мен светят всички диоди и ойл - сервиза при контакт, а като запалиа само ойл - сервиза. сменях маслото но не съм занулявал нищо. на какво се дължи това че диодите не гаснат с времето, както май трябва

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: ойл - сервиза

Мнение от ivantchoG » 17 Сеп 2004, 7:56

venc написа:..........
Ами то точно това е идеята - сменят ти маслото, зануляват ти ойл-сервиса, и при следващото палене светят зелените диоди на контакт, а като запалиш гасне всичко. Като минеш около 1000км гасне първия на контакт, като запалиш пак гасне всичко, и така, докато не светне жълтия - трябва да сменяш маслото. А след 60000 светва инспекшън. Не знам защо :wink: , обаче братята германци са решили, че е полезно редовно да си обслужваш колата - на 500, на 6000, на 60000км се правят различни прегледи и смени /справка "Haynes manual"/. Най-лесното решение за зануляване, което съм срещал в интернет - черно тиксо върху диодите. В крайна сметка те са само за подсещане :wink: .
Успех
П.С. И ако, скоро след като си занулил всичко пак започнат да ти светят всички - сменят се батериите /да, в таблото има батерии-акумулаторни/, а те са с живот около 5 години.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 17 Сеп 2004, 21:52

[/quote]
Какъв филтър сложи (марка)?[/quote]
Не знам братко. Купих го заедно с маслото и не съм му обръщал внимание на марката чесно казано. Оня в магазина ми вика :arrow: носа ти два. Единия с клапан другия -без. Взех тоя с клапана. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

МАСЛОТО

Мнение от kalin » 23 Сеп 2004, 11:18

ЕВАЛА КОЛЕГА ТАЗИ СХЕМА С НУЛИРАНЕТО НА МАСЛОТО Я ТЪРСЯ ОТ ДОСТА ВРЕМЕ. :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 30.07.2004

Мнение от Kurupt » 10 Окт 2004, 5:55

на мен пак въобще не ми свети ве4е -тва лошо ли е?
Back of , couse U don`t know me Homie!

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Paskal » 10 Окт 2004, 10:12

Нека ви обясня как седят нещата със забавеното загасване на лампата за маслото:Един приятел има Е30(мисля с мотор М10B) и се беше притеснил затова че след като запали мотора на колата лампата изгасва със няколко секунди закъснение.Направи следните оперции:Отиде в дарукар и купи маслен филтър за модела(бмв филтър)с такъв клапан за който говорите-резултат нямаше!!!След това реши че маслото нещо не е подходящо и смени и него-резултат отново нямаше.След това купи датчик за 25лв. пак от дарукар-резултат отново нямаше!!!Така че не се занимавайте с глупости,явно това е трудно отстраним,често срещан проблем!!!Не си давайте парите
напразно!!!Сега моят приятел си мисли че проблема идвал от някакъв байпас на маслената помпата,който бил повреден,но всичко е в рамките на едно хипотетично предположение!!!Сами си праавете изводите!!!
Остави всички зад теб !

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook