Лампа масло...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Виж сега свети ми само жълтата лампа по средата на скалата.Наи вероятно наистина нещо можеби дава на късо,но сега просто нямам време да го погледна.Ако някои има други идеи моля нека сподели.[/quote]Alf написа:Alf, ти не си човек, бе. Как може да караш със светеща лампа за масло /освен ако имаш и манометър/.
ааааа, тази лампичка ли!
занули си "ойл - сервиза" и си смени маслото. При определени модели (интересно е, че непри всички) жълтата лампичка остава светната дори на изгасен двигател, малко преди да дойде време да светне червената, която е окончателна и след време ти спира двигателя и не дава да се пали, докато не го занулиш. Казвам на някой модели, защото имахме едновременно две е30-ски и на едната оставаше да свети лампата, на другата не. Затова преди да предприемеш каквито и да е действия си смени маслото и занули.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
ойл - сервиза
При мен светят всички диоди и ойл - сервиза при контакт, а като запалиа само ойл - сервиза. сменях маслото но не съм занулявал нищо. на какво се дължи това че диодите не гаснат с времето, както май трябва
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: ойл - сервиза
Ами то точно това е идеята - сменят ти маслото, зануляват ти ойл-сервиса, и при следващото палене светят зелените диоди на контакт, а като запалиш гасне всичко. Като минеш около 1000км гасне първия на контакт, като запалиш пак гасне всичко, и така, докато не светне жълтия - трябва да сменяш маслото. А след 60000 светва инспекшън. Не знам защоvenc написа:..........


Успех
П.С. И ако, скоро след като си занулил всичко пак започнат да ти светят всички - сменят се батериите /да, в таблото има батерии-акумулаторни/, а те са с живот около 5 години.
Нека ви обясня как седят нещата със забавеното загасване на лампата за маслото:Един приятел има Е30(мисля с мотор М10B) и се беше притеснил затова че след като запали мотора на колата лампата изгасва със няколко секунди закъснение.Направи следните оперции:Отиде в дарукар и купи маслен филтър за модела(бмв филтър)с такъв клапан за който говорите-резултат нямаше!!!След това реши че маслото нещо не е подходящо и смени и него-резултат отново нямаше.След това купи датчик за 25лв. пак от дарукар-резултат отново нямаше!!!Така че не се занимавайте с глупости,явно това е трудно отстраним,често срещан проблем!!!Не си давайте парите
напразно!!!Сега моят приятел си мисли че проблема идвал от някакъв байпас на маслената помпата,който бил повреден,но всичко е в рамките на едно хипотетично предположение!!!Сами си праавете изводите!!!
напразно!!!Сега моят приятел си мисли че проблема идвал от някакъв байпас на маслената помпата,който бил повреден,но всичко е в рамките на едно хипотетично предположение!!!Сами си праавете изводите!!!
Остави всички зад теб !
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани