М20Б27
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
E30HaKuC написа:Правилно ли съм разбрал, че тези галимации могат да станат и с б20,б23 или само с б25? Интересуваме също как се променя разхода след като стане 327i ?
ако те интересува разхода, по-добре се откажи въобще от идеята







- E30HaKuC
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 530i V8
- Мечтае да кара: 324TD
Очакваше се такъв отговор =) Питам за разхода,защото ако 327i гори примерно 2л/100 повече от м50б25 за една година ламята ще е изпила пари за 24V. И по-добре да си метна по-новия мотор да се оплътнят финансите на мах 

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
E30HaKuC написа:Очакваше се такъв отговор =) Питам за разхода,защото ако 327i гори примерно 2л/100 повече от м50б25 за една година ламята ще е изпила пари за 24V. И по-добре да си метна по-новия мотор да се оплътнят финансите на мах
имам едно приателче ,които точно туи направи :на 325ета сложи компютър от 325и,и резултата е следния..Етата вече няма ограничител на 5000об/мин а на 6500,и се развърта малко по пъргаво,НО хубавиа разход от 9-10литра вече го няма и сега е 15-16-17литра с гуми и врати на всеки завои(градско ,разбира се!)
- E30HaKuC
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 530i V8
- Мечтае да кара: 324TD
От предната страница се вижда, че само с компютър не става. Трябва и желязо да се сменя. По принцип на ета може да се сложи чип, ама ограничителя от 5000 се мести на 5500. С тази глава няма как да си покаже рогата ;]
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
А пък язе знам че и с М20 Б20/23 става работата ама не толкоз агресивно но с електроника за 2.5 да пуска повече смес
а и не се сменят бутала защото пасват с формата на горивната камера на 2.7 -четете внимателно тва е глава 731

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
дай да видим крайния продукт 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
..
ти 4ети внимателноBMWPower написа:А пък язе знам че и с М20 Б20/23 става работата ама не толкоз агресивно но с електроника за 2.5 да пуска повече смеса и не се сменят бутала защото пасват с формата на горивната камера на 2.7 -четете внимателно тва е глава 731
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани