...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Пушенето е от газта,както каза колегата.Мойто АУДИ у хладно пушка мъгливо,но по-добре газ,отколкото масло.А лятото направо си тече като чешмичка.Карай и се не бой 

ТДС - Турбо Див Селянин
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
porostorm написа:... вече си поръчах качествен термостат и ...
Дано имаш късмет... При мен проработи чак 3-ия нов, като заради двата неработещи смених радиатор и две помпи

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

porostorm написа:Кажете какво да прегледам още ....
Моргите за ВАЗ-ов карбуратор,плочка за него и тавата с капака на филтъра.(последния го вземи нов) Имам аз няколко въпроса към теб, добри ми млад младежо.
- Колко аванс сте бутнали...(цифричка кажи) и как - на око, по белези или със стробоскоп.
- Сигурен ли си, че отново не смесва бензин с газ?
- Може ли да напишеш, компресията на 4-те ти цилиндъра....
- Искам снимка на твоето делко, БЕЗ капачката.
Подпис:
Тоя карб първо работил ли е на газ и второ нормално е работил на бензин ли или на газ? Ако е каран на газ отпиши го! и още нещо 10000% процента и на тоя карб нещо не му работи и е мн вероятно да не му работи тово ковюето не му работи и на твоя,тоест електронния блок(което е почти всичко на тоя карб всъщност)!
п.с.
с тея карбове трагваш по един пат дето не мисля че искаш да видиш края.хахахахах
п.с.
с тея карбове трагваш по един пат дето не мисля че искаш да видиш края.хахахахах
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Намери си вакумния регулатор явно ти е била пукната мембраната ,губиш промяната на центровката при промяна на оборотите от тоя вакъм ти се дава закъснение или предварение на делкото зависимост от оборотите , при мен имаше голяма разлика като махна и запуша вакума колата върви различно
- BMWfenomen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 4.09.2007
брат в голям филм си се вкарал...я земи я продаваи тая кола...и си реши проблемите.... ср за оффтопика
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
porostorm написа:... А машинката, която е закачена на капака пред моторчето за парното каква работа върши ...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=16613 - инфото не е пълно, но поне дава представа какво прави ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани