Не пали, ако някой знае да помага
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
е ти да не си помисли че ще се разминеш без да кажеш какво се оказа че е, и кой го оправи
Честито все пак де 




"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
казвайте,че стана като туин пийкс...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
честно да ви кажа не знам...беше магия.
май че дилъра излезна щастливото овчарче.
Магарето Йори трябва да помага в превода.
Първо се почна от кренк пулейто(което би трябвало
да е коляновият вал), след това беше таиминга, веригата
не била на място. Неща, които се преебани от предишните
майстори. Дилъра продължи със смяната на ремъка на
коляновия вал, бензиновият филтър и тогава стигнаха
на положение, което ми беше до болка познато--прекъсваше
на 2500 оборота. А, мина една седмица в размисъл--оставаше
им да сменят само crank и cam shaft position сензорите, но
се чудеха, защото им бях казал, че те бяха сменяни от предишни майстори. Между другото на майстора му писва да бачка над
колата--вдига ръце и се предава.
Тогава дойде момента на щастливото овчарче, друг механик, който смени двата сензора. Колата вървеше без проблеми, така както не
бях я виждал 6 месеца...
май че дилъра излезна щастливото овчарче.
Магарето Йори трябва да помага в превода.
Първо се почна от кренк пулейто(което би трябвало
да е коляновият вал), след това беше таиминга, веригата
не била на място. Неща, които се преебани от предишните
майстори. Дилъра продължи със смяната на ремъка на
коляновия вал, бензиновият филтър и тогава стигнаха
на положение, което ми беше до болка познато--прекъсваше
на 2500 оборота. А, мина една седмица в размисъл--оставаше
им да сменят само crank и cam shaft position сензорите, но
се чудеха, защото им бях казал, че те бяха сменяни от предишни майстори. Между другото на майстора му писва да бачка над
колата--вдига ръце и се предава.
Тогава дойде момента на щастливото овчарче, друг механик, който смени двата сензора. Колата вървеше без проблеми, така както не
бях я виждал 6 месеца...
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани