<<- pitane za madpetio ->>
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
<<- pitane za madpetio ->>
struva mi se, 4e ve4e si navurtial dosta kilometri na gas, shte spodelish li po-podrobni vpechatleniq za kolata sega? kak vurvi na gas, ima li promiana na rabotata s benzin, po kolko ti har4i, gurmeji ima li ... niakakvi oplakvaniq ili povod za hvalba? :-)
_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special
_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special

отг::<<- pitane za madpetio ->>
I az shte se radvam da chuq kak se dyrji kolata na gas:o)
BMW 318i touring E30 '90
BMW 318i touring E30 '90
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::<<- pitane za madpetio ->>
Здравейте незнам защо въпроса е към мен сигурно има и други които карат на газ:) но щом питате мен ще споделя впечатленията си. Както знаете колата е 316 с двигател М20.Газовата ми уредба е малко "сбирщайн" имам предвид,че не е всичко е на една фирма както ги правят обикновенно. Трябва да се има предвид,че когато се монтира газовата уредба трябва колата да работи перфектно на бензин.Какви са ми впечатленията?- ами естествено има разлика между газта и бензина, но при М20 и на газ колата е доста добра...дори доста! Така наречените "гърмежи" са точно заради неизправност по колата има и друг момент тя е защитена там от една "кихалка" кадето предпазва дебитомера. Моята е гърмяла усетих че се получава и при потеглане ако не подадеш достатъчно газ и се получава задавяне с газ просто тя няма къде да отиде награва се и гърми а ако си подал газ тя влиза в цил. и гори. Несъмнено е по-добре колата да си върви на бензин,но от чисто икономическа гледна точка при сегашните цени от 0.53лв. за литър газ и 1.40лв. за бензин ще карам на газ:):)
Разхода съм го споменавал тук в други форуми тук ще повторя:
- извън града при скорост до 120км/h 10л. на 100км
- градско 13-14л. при доста яко каране голфове и вектри не им давам дори на газ да дишат ям ги:)
това е пак казвам за двигател М20 за М40 и М10 сигурно разхода и вървенето е друго!
Ами това е аз съм доволен от газовата уредба и ще си карам на газ за сега:)
BMW-DIESELPOWER
Разхода съм го споменавал тук в други форуми тук ще повторя:
- извън града при скорост до 120км/h 10л. на 100км
- градско 13-14л. при доста яко каране голфове и вектри не им давам дори на газ да дишат ям ги:)
това е пак казвам за двигател М20 за М40 и М10 сигурно разхода и вървенето е друго!
Ами това е аз съм доволен от газовата уредба и ще си карам на газ за сега:)
BMW-DIESELPOWER
отг::<<- pitane za madpetio ->>
Благодаря ти за изчерпателния отговор! Въпроса бе към теб, защото и аз съм с двигател М20, пък и ти хем си сложил скоро газта, хем не е от няколко седмици и е нормално впечатленията ти да не са "отлежали"
моята кола работи перфектно на бензин и точно от това се опасявам, да не вземе да се скофти и да иска да работи само на газ, защото струва ми се, че в някои моменти ще е наложително да си карам на бензин, било то само за да ми работи климатика и колата да не е съвсем спъната
та при теб наблюдава ли се промяна при работа с бензин?
_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special

моята кола работи перфектно на бензин и точно от това се опасявам, да не вземе да се скофти и да иска да работи само на газ, защото струва ми се, че в някои моменти ще е наложително да си карам на бензин, било то само за да ми работи климатика и колата да не е съвсем спъната

та при теб наблюдава ли се промяна при работа с бензин?
_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::<<- pitane za madpetio ->>
не никаква промяна може би си внушавам че малко се зачудва като я паля,тя по-принцип винаги пали на бензин но сега като че ли пали другояче:) друго няма въви си съвсем добре
BMW-DIESELPOWER
BMW-DIESELPOWER
отг::<<- pitane za madpetio ->>
Poneje karm otdavna na gas re6ih da spodelia,vijdam 4e se pritesniava6 za "gurmejite" te se plu4avat ot kofti kabeli,smenia6 si kabelite ,no zadaljitelno da sa originalni ili nekvi hubavi niakva proverena marka ,nov vuzdu6en filtar,hubava tcentrovka na gaz v niakoi proveren serviz i tva e vsi4ko rabotata zaspiva.A zabravih i sve6tite.
отг::<<- pitane za madpetio ->>
10x за отговорите
май в най-близко време и аз ще се присъединя към ГАЗ-арите
... тия 49 стотинки цена на газта наистина ме плашат :-) :-)
_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special
май в най-близко време и аз ще се присъединя към ГАЗ-арите

_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special

отг::<<- pitane za madpetio ->>
И аз да кажа нещо за алтернативата.
Илюзия е ,че БМВ на газ върви ПОЧТИ толкова ,колкото на безин.На практика става наистина така,понеже колите втора употреба (поне някои от тях ) са с яко разцентровани карбуратори и инжекциони и в един момент автомобила наистина върви повече и работи по-добре ,защото не се изисква съвършенство на горивната уредба.Но при добре центрован двигател на бензин ,мощноста и силата са абсолютно недостижими за газта.По моя преценка , изградена без динамостенд , колкото и почерпена да е на газ колата ,максимума който може да достигне са горе долу 40 процента по долу от вървенето на бензин.Това разбира се е груба преценка на база kick down и вървенето на колата.Но качиш ли се веднъж на читаво БМВ ,със същия мотор като твоя и разбираш къде е истината.
А сега момента на истината:ДЕТОНАЦИЙТЕ В СМУКАТЕЛНИТЕ КОЛЕКТОРИ.Дълги години се опитвах да ги огранича, но уви напразно.Всяка сутрин се събуждах с нова иновация или изобретение за отстраняване на тези взривове и все нещо не беше както трябва.
Разбира се че хубавите нови кабели не решават приблема приятелю!Проблема е много по-голям отколкото ти можеш да предположиш.Но за това после.Та значи забелязва се следната закономерност при коли с инжекцион разбира се-колкото е по-голяма кубатурата на двигателя , толкова по-зле върви и по-чести са детонацийте.При М30 е някакъв ад.При м20 от време на време,а при м10 много рядко.В доста от случаите кихалката , слагана от така наречените газаджий изобщо не помага,защото гърмежа е толкова як ,че обръща предпазната клапа наобратно и съответно след нея криви клапата на въздухомера или направо му хвърчи капака от нитовките.Важно е да се отбележи ,че например същите изброени мотори с карбуратор(и) вървят добре на газ,без да дават никакви детонаций.
Добрите кабели и свещи дават разбира се отражение,но не значат абсолютно нищо.Много по-важно е клапаните да уплътняват добре.Тоест казано по друг начин колата да ти е до 5 годинки или скоро да са и притривани клапаните.Но и това не значи нищо.Ще попиташ как така хем са от значение ,хем не значат нищо.Ами така се случва ,че БМВ с всичко ново-филтър,кабели,свещи,дистр.капачка,палец ,със ремонтирани клапани - пука повече от колкото абсолютно същият мотор,върху същото купе но в доста по-окаяно състояние и не обслужван.На всичкото отгоре и със еднакви газови уредби и газови плочки.
За да си отговориш на въпроса защо са тези отвратителни взривове и може ли да върви колата ми безпроблемно ( в смисъл не във всяко свободно ми време ,да отварям предният капак и да почвам с ремонтите и реглажите и да не ме оставя на път по причините изброени по горе) си отговори на следните въпроси:
1.С какво твоето М10 LE-Jetronic е по-различно от другите М10 с двоиният карбуратор та дава тези отклонения?
А ето и отговора ,който е основната причина за детонацийте , които нанасят такива скъпи щети-РАЗБИРА СЕ ТОВА СА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ДЪЛГИТЕ КОЛЕКТОРИ С ОГРОМЕН ВЪЗДУШЕН АКУМУЛАТОР.
2.Какво отличава двигателите на фирмата БМВ от двигателите всички други производители и във връзка с тази разлика какви са потребностите им ?-този път без отговор.
А сега за Ванката с М20.М20Б20 са доста по-устоичиви на детонаций от Б25-ците.При тях има друга хватка.Интересното е че всички Б20-ски в началото се държат доста добре.Но след половин или една година започват проблемите.Като поработят повечко на газ,като им поизсъхнат клапанчетата и като поизгорят (характерно за всеки автомобил на газ) ела да ги видиш.Започват пукотевиците.
Иначе съм правил м20-ски с карбуратори - не пукат(включително М20Б25 с колектори и карбуратор солекс 4А1 от е21 320 М20Б20) ,както и да ги караш.
Разбира се ,че си прецакваш колата.
Ще се простиш завинаги с добрата работа на бензин:дюзите се прецакват,въздухомера се прецаква(ако му се деформира клапата в следствие гърмеж,не дай си боже да му хвръкне капака и още по-лошо да ти цъфне предният капак на колата),клапаните ти прогарят,колата обикновенно на газ е склонна към греене в следствие на което си заминава по-бързо мотора ,барабар със всички видове гумички и уплътнения.На всичкото отгоре винаги можеш да останеш някъде на път по причина в газификацията,особено ако катериш някой балканец в по-топло време.Ситуацията е такава ,че винаги можеш да увиснеш и ни на бензин ,ни на газ.Примери мога да ти давам до утре сутрин,ако се интересуваш.
А сега няколко думи за това какви щети причиняват СЪЩЕСТВАТА НАРЕЧЕНИ ГАЗАДЖИЙ.Та са особено любознателна порода,от кол и въже,обикновено без техническо образование, но със изключително солидни познания.Най-модерната глупост ,която тези техничарчета правят е да лъжат ЕСU-то на колата.Няма да казвам как го лъжат,само ще кажа че автомобила работи като леко посбъгваща редосеялка на бензин,с безпричинни исфорсирвания и придръпвания придружени с хълцукане.Друга поредна хитрост е ,че не се спира помпата на инжекцията ,докато колата работи на газ,при пълни 13,8 Волта ,поради което след достатъчно кратък пробег самата помпа се превръща в безполезно,прегоряло парче желязо.Това го правят с цел да не клеясват и нагарят дюзите ,посредством постоянно циркулиращия бензин и за да изгори по-лесно помпата естествено,защото те не знаят нейният алгоритъм на работа и на какво е фунция той,кога,как и с какво напрежение работи.В карайна сметка това изобщо не помага на дюзите , поради това че управляващият им сигнал е спрян от самите тях.В крайна сметка те не знаят ,че помпите на Бош в нашите магазини карат по 5,6 месеца и че струват доста пари,за дару кар няма да говорим.
Но ако в крайна сметка сте ЗА газта,ето няколко съвета ,които надявам се дави бъдат от полза.
Електричарски:
1.При впръскване тип L Jetronic ,спиране през реле на помпата на инж.(зелено с лила) и клема 15(зелено),на входа на компютъра ,която го захранва ,за да се спре цялото впръскване.Запалването си остава , то е на отделно захранване от компютъра.
2.При Мотроник-all ,се спира само помпата на инж. и управленито на дюзите ,също през реле.
Понеже всичко е много просто , можете да го направите сами,без да им давате да правят други глупости.Или ако им давате, им кажете какво искате ,за да няма после ти ли ме бутна. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СПРЕТЕ ПОМПАТА НА ИНЖЕКЦИЯТА ИЛИ НЕ ИМ ПОЗВОЛЯВАЙТЕ ДА И ПУСНАТ ЗАХРАНВАНЕ,тя не пази дюзите!
Механични:
1.Редовна смяна на възд.филтър,преглед на запалителните кабели,свещи,дистриб.капачка,палец.
2.Избирайте си плочката ,винаги с по-малка гривна от тази дето я дават разните му жабари.Представяте ли си за 2.0,2.3 и 2.5 са с еднакъв диаметър.Умирам от смях с тях.
3.Задължителна кихалка , ама с яка клапа , не правена от бай Гочо или бай Сандо от ламарина дето правят капачки за компоти.
4.Спортните въздушни филтри доста намаляват шанса за гърмежи.
5.НИКОГА ,АМА НИКОГА не завивайте кранчетата ,по-добре да са по-отворени ,даже нацяло развити отколкото да вземе да не й стигне,щото има пук!
6.За хората с М50 двигатели - НЕ СИ СЛАГАЙТЕ ГАЗ,защото колекторите за които Land Shark ви е разправял ,ПРЕГАРЯТ ЗА НУЛА ВРЕМЕ.Те са перфектно изчислени за работа на бензин.Вече 3-ма идват да ми реват ,че са се опарили от ГАЗТА и искат втора употреба.В дару кар са към 1200 лв.Загубата на силата при двуваловите мотори е непоносима.Тези тежки петаци на газ не могат да откинат и стават опасно НЕДИНАМИЧНИ!
7.Ако модела на инжекцията ви позволява,увеличете ъгъла на аванса!Елкони и др.чудесии не ви трябват,това се прави на усет.Също намалят детонацийте.
За завършек ще кажа ,че БМВ-тата с инжекции са абсолютно неадекватни за газ машини.Даже и 323 K-Jetronic(веднъж така ми гръмна,че 3 дюзи хвръкнаха,ремъчното колело на разпределителният вал се огъна,щото мотора върна обратно).Та колкото по-скъпа е уредбата(с ел.испарител и разни емулатори),толкова повече парчета прави.
Мен лично пропан-бутана изобщо не ме включва,отникъде.Предпочитам дизелова кола,отколкото БМВ на газ.
Що се отнася до икономията тя е в порядъка на 3-5-10 лв. на седмица ,а парите за уредбата ги даваш накуп.И второ икономия не се вижда,щото почваш да бръмчиш повече с колата и икономията реално не я виждаш.
Това е!Ако някой иска да пита нещо,нека го направи преди да си сложи Газ , за да не си хвърли после мотора и да проклина деня в който си е сложил Газ.Но да пита баваркаджий не разните му там БАЙОВЦИ.
Ако има някой ,който знае добре вървящо и безпроблемно вървящо БМВ на газ,задържало се така повече от година ,нека сподели КАКВА Е ТРЪПКАТА.
Много исках да включа човек страдал от газификаций с е34 520,но само като чуе тази дума и пристъпа му е в кърпа вързан.
Илюзия е ,че БМВ на газ върви ПОЧТИ толкова ,колкото на безин.На практика става наистина така,понеже колите втора употреба (поне някои от тях ) са с яко разцентровани карбуратори и инжекциони и в един момент автомобила наистина върви повече и работи по-добре ,защото не се изисква съвършенство на горивната уредба.Но при добре центрован двигател на бензин ,мощноста и силата са абсолютно недостижими за газта.По моя преценка , изградена без динамостенд , колкото и почерпена да е на газ колата ,максимума който може да достигне са горе долу 40 процента по долу от вървенето на бензин.Това разбира се е груба преценка на база kick down и вървенето на колата.Но качиш ли се веднъж на читаво БМВ ,със същия мотор като твоя и разбираш къде е истината.
А сега момента на истината:ДЕТОНАЦИЙТЕ В СМУКАТЕЛНИТЕ КОЛЕКТОРИ.Дълги години се опитвах да ги огранича, но уви напразно.Всяка сутрин се събуждах с нова иновация или изобретение за отстраняване на тези взривове и все нещо не беше както трябва.
Разбира се че хубавите нови кабели не решават приблема приятелю!Проблема е много по-голям отколкото ти можеш да предположиш.Но за това после.Та значи забелязва се следната закономерност при коли с инжекцион разбира се-колкото е по-голяма кубатурата на двигателя , толкова по-зле върви и по-чести са детонацийте.При М30 е някакъв ад.При м20 от време на време,а при м10 много рядко.В доста от случаите кихалката , слагана от така наречените газаджий изобщо не помага,защото гърмежа е толкова як ,че обръща предпазната клапа наобратно и съответно след нея криви клапата на въздухомера или направо му хвърчи капака от нитовките.Важно е да се отбележи ,че например същите изброени мотори с карбуратор(и) вървят добре на газ,без да дават никакви детонаций.
Добрите кабели и свещи дават разбира се отражение,но не значат абсолютно нищо.Много по-важно е клапаните да уплътняват добре.Тоест казано по друг начин колата да ти е до 5 годинки или скоро да са и притривани клапаните.Но и това не значи нищо.Ще попиташ как така хем са от значение ,хем не значат нищо.Ами така се случва ,че БМВ с всичко ново-филтър,кабели,свещи,дистр.капачка,палец ,със ремонтирани клапани - пука повече от колкото абсолютно същият мотор,върху същото купе но в доста по-окаяно състояние и не обслужван.На всичкото отгоре и със еднакви газови уредби и газови плочки.
За да си отговориш на въпроса защо са тези отвратителни взривове и може ли да върви колата ми безпроблемно ( в смисъл не във всяко свободно ми време ,да отварям предният капак и да почвам с ремонтите и реглажите и да не ме оставя на път по причините изброени по горе) си отговори на следните въпроси:
1.С какво твоето М10 LE-Jetronic е по-различно от другите М10 с двоиният карбуратор та дава тези отклонения?
А ето и отговора ,който е основната причина за детонацийте , които нанасят такива скъпи щети-РАЗБИРА СЕ ТОВА СА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ДЪЛГИТЕ КОЛЕКТОРИ С ОГРОМЕН ВЪЗДУШЕН АКУМУЛАТОР.
2.Какво отличава двигателите на фирмата БМВ от двигателите всички други производители и във връзка с тази разлика какви са потребностите им ?-този път без отговор.
А сега за Ванката с М20.М20Б20 са доста по-устоичиви на детонаций от Б25-ците.При тях има друга хватка.Интересното е че всички Б20-ски в началото се държат доста добре.Но след половин или една година започват проблемите.Като поработят повечко на газ,като им поизсъхнат клапанчетата и като поизгорят (характерно за всеки автомобил на газ) ела да ги видиш.Започват пукотевиците.
Иначе съм правил м20-ски с карбуратори - не пукат(включително М20Б25 с колектори и карбуратор солекс 4А1 от е21 320 М20Б20) ,както и да ги караш.
Разбира се ,че си прецакваш колата.
Ще се простиш завинаги с добрата работа на бензин:дюзите се прецакват,въздухомера се прецаква(ако му се деформира клапата в следствие гърмеж,не дай си боже да му хвръкне капака и още по-лошо да ти цъфне предният капак на колата),клапаните ти прогарят,колата обикновенно на газ е склонна към греене в следствие на което си заминава по-бързо мотора ,барабар със всички видове гумички и уплътнения.На всичкото отгоре винаги можеш да останеш някъде на път по причина в газификацията,особено ако катериш някой балканец в по-топло време.Ситуацията е такава ,че винаги можеш да увиснеш и ни на бензин ,ни на газ.Примери мога да ти давам до утре сутрин,ако се интересуваш.
А сега няколко думи за това какви щети причиняват СЪЩЕСТВАТА НАРЕЧЕНИ ГАЗАДЖИЙ.Та са особено любознателна порода,от кол и въже,обикновено без техническо образование, но със изключително солидни познания.Най-модерната глупост ,която тези техничарчета правят е да лъжат ЕСU-то на колата.Няма да казвам как го лъжат,само ще кажа че автомобила работи като леко посбъгваща редосеялка на бензин,с безпричинни исфорсирвания и придръпвания придружени с хълцукане.Друга поредна хитрост е ,че не се спира помпата на инжекцията ,докато колата работи на газ,при пълни 13,8 Волта ,поради което след достатъчно кратък пробег самата помпа се превръща в безполезно,прегоряло парче желязо.Това го правят с цел да не клеясват и нагарят дюзите ,посредством постоянно циркулиращия бензин и за да изгори по-лесно помпата естествено,защото те не знаят нейният алгоритъм на работа и на какво е фунция той,кога,как и с какво напрежение работи.В карайна сметка това изобщо не помага на дюзите , поради това че управляващият им сигнал е спрян от самите тях.В крайна сметка те не знаят ,че помпите на Бош в нашите магазини карат по 5,6 месеца и че струват доста пари,за дару кар няма да говорим.
Но ако в крайна сметка сте ЗА газта,ето няколко съвета ,които надявам се дави бъдат от полза.
Електричарски:
1.При впръскване тип L Jetronic ,спиране през реле на помпата на инж.(зелено с лила) и клема 15(зелено),на входа на компютъра ,която го захранва ,за да се спре цялото впръскване.Запалването си остава , то е на отделно захранване от компютъра.
2.При Мотроник-all ,се спира само помпата на инж. и управленито на дюзите ,също през реле.
Понеже всичко е много просто , можете да го направите сами,без да им давате да правят други глупости.Или ако им давате, им кажете какво искате ,за да няма после ти ли ме бутна. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СПРЕТЕ ПОМПАТА НА ИНЖЕКЦИЯТА ИЛИ НЕ ИМ ПОЗВОЛЯВАЙТЕ ДА И ПУСНАТ ЗАХРАНВАНЕ,тя не пази дюзите!
Механични:
1.Редовна смяна на възд.филтър,преглед на запалителните кабели,свещи,дистриб.капачка,палец.
2.Избирайте си плочката ,винаги с по-малка гривна от тази дето я дават разните му жабари.Представяте ли си за 2.0,2.3 и 2.5 са с еднакъв диаметър.Умирам от смях с тях.
3.Задължителна кихалка , ама с яка клапа , не правена от бай Гочо или бай Сандо от ламарина дето правят капачки за компоти.
4.Спортните въздушни филтри доста намаляват шанса за гърмежи.
5.НИКОГА ,АМА НИКОГА не завивайте кранчетата ,по-добре да са по-отворени ,даже нацяло развити отколкото да вземе да не й стигне,щото има пук!
6.За хората с М50 двигатели - НЕ СИ СЛАГАЙТЕ ГАЗ,защото колекторите за които Land Shark ви е разправял ,ПРЕГАРЯТ ЗА НУЛА ВРЕМЕ.Те са перфектно изчислени за работа на бензин.Вече 3-ма идват да ми реват ,че са се опарили от ГАЗТА и искат втора употреба.В дару кар са към 1200 лв.Загубата на силата при двуваловите мотори е непоносима.Тези тежки петаци на газ не могат да откинат и стават опасно НЕДИНАМИЧНИ!
7.Ако модела на инжекцията ви позволява,увеличете ъгъла на аванса!Елкони и др.чудесии не ви трябват,това се прави на усет.Също намалят детонацийте.
За завършек ще кажа ,че БМВ-тата с инжекции са абсолютно неадекватни за газ машини.Даже и 323 K-Jetronic(веднъж така ми гръмна,че 3 дюзи хвръкнаха,ремъчното колело на разпределителният вал се огъна,щото мотора върна обратно).Та колкото по-скъпа е уредбата(с ел.испарител и разни емулатори),толкова повече парчета прави.
Мен лично пропан-бутана изобщо не ме включва,отникъде.Предпочитам дизелова кола,отколкото БМВ на газ.
Що се отнася до икономията тя е в порядъка на 3-5-10 лв. на седмица ,а парите за уредбата ги даваш накуп.И второ икономия не се вижда,щото почваш да бръмчиш повече с колата и икономията реално не я виждаш.
Това е!Ако някой иска да пита нещо,нека го направи преди да си сложи Газ , за да не си хвърли после мотора и да проклина деня в който си е сложил Газ.Но да пита баваркаджий не разните му там БАЙОВЦИ.
Ако има някой ,който знае добре вървящо и безпроблемно вървящо БМВ на газ,задържало се така повече от година ,нека сподели КАКВА Е ТРЪПКАТА.
Много исках да включа човек страдал от газификаций с е34 520,но само като чуе тази дума и пристъпа му е в кърпа вързан.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::<<- pitane za madpetio ->>
Роска прав си пич! На същото мнение съм обаче това ако го чуят производителите на газови уредби ще пукнат:):):)Ясно е едно колата е направена за бензин особено БМВ а не другите му там марки. За М50 особено на Е34 този пич да си купи дизел този мотор изобщо не е за газ това трябва да е ясно и на първолак. При мен на М20В25 аз като си я карам гърмеж има веднъж месечно.Кихалката ми е добра щом още всичко друго си е на мястото:) Моят съвет е само карбураторни БМВ да ползват пропан бутана ако не искат да ползват бензина. А аз лично предпочитам BMW Diesel POWER но само още работя по въпроса:(
BMW-DIESELPOWER
BMW-DIESELPOWER
- kbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 1.07.2002
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20
отг::<<- pitane za madpetio ->>
Мани тая газ...
Аз стана половин година мисля, но точно сега Роската ми помогна да взема окончателно решение.
Никаква газ. А98 от Лукойл. това е истината.
Роска признателен съм ти за дългата реч.
дано повече хора я прочетат.
Макар, че имам чувството, че точно заради стабилния си разход 70% от BMW-тата са на газ.
Е30 323i
Аз стана половин година мисля, но точно сега Роската ми помогна да взема окончателно решение.
Никаква газ. А98 от Лукойл. това е истината.
Роска признателен съм ти за дългата реч.
дано повече хора я прочетат.
Макар, че имам чувството, че точно заради стабилния си разход 70% от BMW-тата са на газ.
Е30 323i
отг::<<- pitane za madpetio ->>
Ще ти кажа ,какво ми каза на мен един стар баваркаджия:
БЕНЗИНА В БЪЛГАРИЯ НЕ Е СКЪП,ПРОСТО ТИ ВАДИШ МАЛКО!
Всъшност колите изобщо не са лакоми за кубатурата си,даже напротив.Просто до нас достигат порядъчно изстрадали,та вече не смогваме да ги обслужваме и да подържаме оптималните заводски показатели.Други като мен пък ги чоплят постоянно в търсене на предела на литровата мощност ,изразена в палене на гуми.И накрая стигаме пак до извода ,че филм със заглавие "МНОГО ВЪРВИ И НЕ ГОРИ" - няма или поне още не е заснет.
БЕНЗИНА В БЪЛГАРИЯ НЕ Е СКЪП,ПРОСТО ТИ ВАДИШ МАЛКО!
Всъшност колите изобщо не са лакоми за кубатурата си,даже напротив.Просто до нас достигат порядъчно изстрадали,та вече не смогваме да ги обслужваме и да подържаме оптималните заводски показатели.Други като мен пък ги чоплят постоянно в търсене на предела на литровата мощност ,изразена в палене на гуми.И накрая стигаме пак до извода ,че филм със заглавие "МНОГО ВЪРВИ И НЕ ГОРИ" - няма или поне още не е заснет.
отг::<<- pitane za Роската->>
Абе пич имаш ли някакви преки наблюдения/впечатления върху/от
газовия инжекцион.
Ако нямаш би ли ми казал мнението си за него.
Според това което чета за него пише,
че колата НЯМА загуба на мощност.
Няма гърмежи.
газовия инжекцион.
Ако нямаш би ли ми казал мнението си за него.
Според това което чета за него пише,
че колата НЯМА загуба на мощност.
Няма гърмежи.
отг::<<- pitane za madpetio ->>
Да ,така го дават!Че даже и 105% върху 100% за бензина!Естествено аз не им вярвам!Поредната партенка за младите тунинг майстори.Но другото да е вярно пак ще е хубаво.
Засега обаче и аз съм само на етап четене.Още не съм виждал такъв вид газова уредба.Предполагам ,че цената им ги прави нерентабилни.
Засега обаче и аз съм само на етап четене.Още не съм виждал такъв вид газова уредба.Предполагам ,че цената им ги прави нерентабилни.
отг::<<- pitane za madpetio ->>
Роска, благодаря за полезния постинг
_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special
_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special

- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
отг::<<- pitane za madpetio ->>
Predpolagam, che za tazi cena bi trqbvalo vsichko koeto govorqt i pishat da e vqrno. Inache kakav e smisalat ot takova kapitalovlojenie. Ne pretendiram za tehnicheska gramotnost, no dokolkoto znam, pri LPI gazovite uredbi se promenqt (ili se slagat drugi, ne znam tochno) diuzi na injection-a, kato vpraskvaneto stava direktno prez tqh vse oshte techna. Ako tova e taka, znachi se poluchava, neshto kato efekt na NOS i nqma da se uchudq moshtnostta da se kachva s okolo 5%. A i vse pak gazta ima kalorichnost ravnqvashta se gore-dolu na 105 oktanov benzin(ako e istinska)
---
89' 316i
Laugh... And the world laughs with you. Cry... And the world laughs louder!!!
---
89' 316i
Laugh... And the world laughs with you. Cry... And the world laughs louder!!!
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани