изпускателна система за м20б20
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
изпускателна система за м20б20
та тея дни тряя ходя да прая и затова искам да питам някои правил ли е от двата колектора към мотора дето са да се събират тръбите в една права тръба която да завършва с краино гърне
засега съм се спрял на 60мм тръба със задно гърне пак на толкова,но някои казват че било широко други кават че щяло да спъва колата
та ако някои е правил да сподели
P.S поздрави от русе
засега съм се спрял на 60мм тръба със задно гърне пак на толкова,но някои казват че било широко други кават че щяло да спъва колата
та ако някои е правил да сподели
P.S поздрави от русе
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Ще имаш проблем покрай задния мост там където оригинално са сплескани тръбите тази ще трябва много да я сплескаш.... по добре 2 от край до край, освен отова има значение къде ще съединиш двете в една

- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
уффф това е лошо е на някои ако му се намират оригиналните тръби на сносна цена да вика
иначе ако не намеря мисля тръбите да се съединят в една малко след като влязът под купето
иначе ако не намеря мисля тръбите да се съединят в една малко след като влязът под купето
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
Значи 320ката е по-различна от другите, тръгват двете тръби, отдолу, точно след кутията, влизат в гърне, от него излиза една тръба и отива до крайното гърне, а иначе на 2.3 и 2.5 от средното гърне си излизат две тръби и си отиват до края. Ако смяташ да си останеш само на задното гърне се откажи, ще те боли глава непрекъснато и само аналгини ще пиеш.
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
При мене поне по спомен
двете тръби от колекторите отиваха в едно мноо смотано гърне на мястото на катализатора. Премахнах го и останах с тръби до крайното гърне, като цяло колата е малко по шумна, но неможеш да осетиш липсата много. Малко на дълъг път е интересно, но нали имаш музика . Слагай 2 тръби до крайното гърне и си свиркай. 



- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
sonny написа:Значи 320ката е по-различна от другите, тръгват двете тръби, отдолу, точно след кутията, влизат в гърне, от него излиза една тръба и отива до крайното гърне, а иначе на 2.3 и 2.5 от средното гърне си излизат две тръби и си отиват до края. Ако смяташ да си останеш само на задното гърне се откажи, ще те боли глава непрекъснато и само аналгини ще пиеш.
Би трябвало да има и 20-ки с 2 тръби от край до край. На моята старата купих цяла генерация и със сигурност беше от 20-ка с катализатор и си бяха 2 тръби от край до край. Махнах катализатора и от колекторите вървят две прави тръби 45мм до крайното (единствено) гърне - стандартно не "спортно". Шума изобщо не беше прекален, но явно много жега му идва и доста бързо се издухва..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
sonny написа:Значи 320ката е по-различна от другите, тръгват двете тръби, отдолу, точно след кутията, влизат в гърне, от него излиза една тръба и отива до крайното гърне
Мойта си е с 2 от край до край и другата ми пак



- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
И на мен двете ми Е30-ки беха 20-ки и двете беха с две тръби от край до край 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Пич когато имах 2.5ца я направих с една ф63 от колектора до края само с едно гърне ф140 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Той и без това е подпрян
не ве нямаш ядове с тия изпускатели то няма кой знае кво пълнене за да има изпускане 



16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани