M42 question ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

M42 question ?

Мнение от bravo » 09 Юни 2007, 3:54

Става въпрос за оная дждчка регулираща празния ход коато стои между мотора и предното стъкло....
Та нали тя се настройвала.Въпроса е към тея с опит от М42.НА колко оборота ви стоят колите като са запалени загрели и там тралала и сте на място... моята стои на 800 оборота винаги, при мноооо студена качва до 1000 за няколко секунди и после пак 800.
Да ама на първа пускам газта и като стигне 800 оборота и придърпва.... Ся оборотите ли са ниски или друго не е наред или щото са му малко Нм на тоя мотор и за тва е така :help:
Най-мразя да съм прав!!!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 09 Юни 2007, 8:18

Не са ти ниски оборотите, от нещо друго е. Провери дали не засмуква въздух отнякъде.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 09 Юни 2007, 11:32

Добре са ти оборотите ... и при мен са толкова. Огледай вакумните маркучи ... че като разглобявах смукателя и видях моите, че са се понапукали и като цяло некво слабо са хванати ... обаче ще ги правя тепърва в БГ.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 09 Юни 2007, 13:57

Преди няколко месеца си мислех че сам ги сменил всички....бях пропуснал един супер тънък който е под всмукателните колектори и го смених и него както и другите с чисто нови от БМВ.... свещи и т.н. всичко е топ... купих си и бенз. помпа за да я сменя за да не е от нея,ще сменя скоро и релетата които са пак там под предното стъкло.......
обаче си придърпва,просто се усеща как не работи спокойно на празен ход.като се преебе тая машинка за празния ход как е колата, изобщо ли неможе на празен ход.
Най-мразя да съм прав!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 09 Юни 2007, 14:53

И при мен не е спокоен празния ход ;) .. и със сток електроника и с МегаСкуърта. Ако намериш решение на проблемът .. кажи :)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 09 Юни 2007, 15:34

Проблема е в броя на цилиндрите ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 09 Юни 2007, 16:46

а някой от вас проверявал ли е налягането на горивото ,регулатора има две гумички външна и втрешна и на мене ми правеше точно така и стигнах до регулатор и неговите гумички (о пръстени) сменяй и пробвай ;)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 10 Юни 2007, 22:17

такова придърпване имах преди да ми чистят дюзите. беше на студена кола когато карам(примерно) на 2ра с ниски обороти и тръгна да ускорявам. а моторчето до колкото знам не се настройва, еку-то контролира оборотите на празен ход. иначе би трябвало да ти стои хоризонтално стрелката на оборотомера, като е загряла.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 11 Юни 2007, 1:39

BMWPower написа:а някой от вас проверявал ли е налягането на горивото ,регулатора има две гумички външна и втрешна и на мене ми правеше точно така и стигнах до регулатор и неговите гумички (о пръстени) сменяй и пробвай ;)

покажи ако обичаш в realoem.com тия гумички да ги видим...
Най-мразя да съм прав!!!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 11 Юни 2007, 12:19

Turbo-Lag написа:Проблема е в броя на цилиндрите ;)


хаххахахааххахаххахахахахаахахах

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 13 Юни 2007, 22:12

абе и мойта стреличка така държи едни високи обороти около 1000 като е загряла,ама е дизел и тва също е нередно,преди си беше хоризонтална стрелката ама май нещо се е посчупило,какво ли?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 14 Юни 2007, 21:21

bravo написа:
BMWPower написа:а някой от вас проверявал ли е налягането на горивото ,регулатора има две гумички външна и втрешна и на мене ми правеше точно така и стигнах до регулатор и неговите гумички (о пръстени) сменяй и пробвай ;)

покажи ако обичаш в realoem.com тия гумички да ги видим...

Ами незнам каде да намеря такава снимка и няма начин и да направя ,става въпрос за бензиновия регулатор има една 'пишчица' :mhihi: кадето влиза в 'шината' на дюзите и за другата която е на самия ръб на регулатора която предпазва от теч на тунджа от самата шина и от загуба на НАЛЯГАНЕ за което става въпрос ,като истърве тая вътрешната пак пада налягането и се бърка самия процес си мисля ;) пробвай
ПС:А някой ибръщал ли е внимание на маркучите или съответно на цялата горивна система за теч или нещо друго :idea:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 14 Юни 2007, 21:48

Бате за да загуби налягане трябва локвички да прави доле :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 15 Юни 2007, 9:42

Налягане може да губи и без локвички - кат се пре..е регулатора... Но тогава няма мощност и на по-високи обороти. И свещите са бели.

bravo, а ТПС-а дали работи?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 15 Юни 2007, 10:04

и за другата която е на самия ръб на регулатора която предпазва от теч на тунджа от самата шина и от загуба на НАЛЯГАНЕ

Що никой не чете :roll:
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook