M42 question ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
M42 question ?
Става въпрос за оная дждчка регулираща празния ход коато стои между мотора и предното стъкло....
Та нали тя се настройвала.Въпроса е към тея с опит от М42.НА колко оборота ви стоят колите като са запалени загрели и там тралала и сте на място... моята стои на 800 оборота винаги, при мноооо студена качва до 1000 за няколко секунди и после пак 800.
Да ама на първа пускам газта и като стигне 800 оборота и придърпва.... Ся оборотите ли са ниски или друго не е наред или щото са му малко Нм на тоя мотор и за тва е така
Та нали тя се настройвала.Въпроса е към тея с опит от М42.НА колко оборота ви стоят колите като са запалени загрели и там тралала и сте на място... моята стои на 800 оборота винаги, при мноооо студена качва до 1000 за няколко секунди и после пак 800.
Да ама на първа пускам газта и като стигне 800 оборота и придърпва.... Ся оборотите ли са ниски или друго не е наред или щото са му малко Нм на тоя мотор и за тва е така

Най-мразя да съм прав!!!
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Добре са ти оборотите ... и при мен са толкова. Огледай вакумните маркучи ... че като разглобявах смукателя и видях моите, че са се понапукали и като цяло некво слабо са хванати ... обаче ще ги правя тепърва в БГ.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
Преди няколко месеца си мислех че сам ги сменил всички....бях пропуснал един супер тънък който е под всмукателните колектори и го смених и него както и другите с чисто нови от БМВ.... свещи и т.н. всичко е топ... купих си и бенз. помпа за да я сменя за да не е от нея,ще сменя скоро и релетата които са пак там под предното стъкло.......
обаче си придърпва,просто се усеща как не работи спокойно на празен ход.като се преебе тая машинка за празния ход как е колата, изобщо ли неможе на празен ход.
обаче си придърпва,просто се усеща как не работи спокойно на празен ход.като се преебе тая машинка за празния ход как е колата, изобщо ли неможе на празен ход.
Най-мразя да съм прав!!!
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
И при мен не е спокоен празния ход
.. и със сток електроника и с МегаСкуърта. Ако намериш решение на проблемът .. кажи 


Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
а някой от вас проверявал ли е налягането на горивото ,регулатора има две гумички външна и втрешна и на мене ми правеше точно така и стигнах до регулатор и неговите гумички (о пръстени) сменяй и пробвай 

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
такова придърпване имах преди да ми чистят дюзите. беше на студена кола когато карам(примерно) на 2ра с ниски обороти и тръгна да ускорявам. а моторчето до колкото знам не се настройва, еку-то контролира оборотите на празен ход. иначе би трябвало да ти стои хоризонтално стрелката на оборотомера, като е загряла.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
BMWPower написа:а някой от вас проверявал ли е налягането на горивото ,регулатора има две гумички външна и втрешна и на мене ми правеше точно така и стигнах до регулатор и неговите гумички (о пръстени) сменяй и пробвай
покажи ако обичаш в realoem.com тия гумички да ги видим...
Най-мразя да съм прав!!!
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
абе и мойта стреличка така държи едни високи обороти около 1000 като е загряла,ама е дизел и тва също е нередно,преди си беше хоризонтална стрелката ама май нещо се е посчупило,какво ли?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
bravo написа:BMWPower написа:а някой от вас проверявал ли е налягането на горивото ,регулатора има две гумички външна и втрешна и на мене ми правеше точно така и стигнах до регулатор и неговите гумички (о пръстени) сменяй и пробвай
покажи ако обичаш в realoem.com тия гумички да ги видим...
Ами незнам каде да намеря такава снимка и няма начин и да направя ,става въпрос за бензиновия регулатор има една 'пишчица'


ПС:А някой ибръщал ли е внимание на маркучите или съответно на цялата горивна система за теч или нещо друго

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Налягане може да губи и без локвички - кат се пре..е регулатора... Но тогава няма мощност и на по-високи обороти. И свещите са бели.
bravo, а ТПС-а дали работи?
bravo, а ТПС-а дали работи?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
и за другата която е на самия ръб на регулатора която предпазва от теч на тунджа от самата шина и от загуба на НАЛЯГАНЕ
Що никой не чете


24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани