Един ниско бюджетен проект по студентски
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Един ниско бюджетен проект по студентски
Тааа, накратко писна ми да кърпя мостове и вежди и да давам по 150 лева за щипки за 4 лаистни и реших да бия шута на 36-чката.Винаги съм искал нещо по-олдскуул(аз съм 91 набор та сичко от 80-те си е класика) с леко купе и задно, а то избора не е голям из наще географски предели.Дълго умувах над тва дали да не стана Тойотаджия с една 86-ца Корола ама цената на един калник е като за цяла е30-ка с "леки" забележки, скорости 1000лева и т.н. ... Просто не остана много избор а и не обичам да чакам за точната кола, та първата е30-ка в радиус от 5 км от нас без гнилочи(на пръв поглед) се оказа моя 3 дена след кат ми хрумна идеята да минавам в тоя клуб.
Ето я и нея 316 на газ в цялата и прелест с единствената ми снимка преди да я разглобя -

И тука една с донора -

Сега същността на цялата работа, като краен резултат искам до колкото е възможно евтина фън колица за разтоварване и най-вече откакто научих за стрйит класа в дрифт шампионата много искам и там да се пробвам
Е начало на мъките ми - ден първи вадене на м40-ката и почерпка


Тука малко има шарлатанщина щото ден първи реално стана ден 8-ми ама схваща се смисъла май
Дойде ред да разглобя 36-чката,че мотора и беше продаден още преди да я бракувам и тя замина в гаража а 30-ката я изкарах в двора поне на широко да работя ... И тука една снимчица преди последното ми каране

След моторетката дойде ред да се разбере кви ужаси се крият под ламарините та почна разкопчаването на предницата (тука приятна изненада за новобранец, доста е яко да работиш по кола от тия години сичко е супер достъпно и за няма и 30 мин сичко е долу)

Положението се оказа доста по розово от очакваното като това е сичко дето изкочи за сега съответно отляво и отдясно


Сега бивайки почти бивш по това време собственик на 36-ца трябваше да разбера и какво се крие под задния мост (там така и така трябваше да се прави ревизия на шперчето 3,46-чка и да се сложат новите носачи)
Тука е момента да спомена че бившия собственик на колицата вече е сложил полиуретан + бонус моднал е захвата на дифа и вече е с 2 големи тампона.Моста долу ииии ... пак същото като с предницата, някой явно се е грижил, няколко дребни повърхностни ръждички и нищо стряскащо.


Наложи се също да сваля и резервоара тъй като колата беше карана само на газ последните бог знае колко години а и исках да сменя маркучите, че бяха напукани ...

При положение,че на няколко пъти го пълних с по 30 литра гориво се надявах поне малко да се е поотмила шлаката,ноооо бензина дето източих пак беше като масло ....

Сичко вървеше по план, но докато си карах към работа нещо се посмрачи ииии евридейката пострада



Докато си седях под едни дървета и се пръскаха стъклата на голфчето си мислех как 30-ката сега е навънка и се случва същото с нея , но страшен късмет в Толстой сме минали леко
В общи линии приключих със скучната част и от утре се захващам с интересното поне за мен и ще упдейтвам темичката.Тука само накратко ще нахвърлям какво предстои за да се избегнат разни въпроси - Мотора ще бъде 25-ца ванос,окачването щеше да е Д2-то от 36-цата но за мое учудване го продадох преди да си кажа името и сега предстой малко умуване около сетъпа дали да е е36 М3 Ево предния мост или да станат заигравки с е30-ковия шенкел и да се мине към главини + спирачки от 540-ка тука приемам съвети(минаването на 5х120 е задължително), рейката ще е от 36-цата ми тя е след ревизия и е с 4мм шайби,подмяна на сервото + спирачната помпа и тука се чуда дали направо да не ги набия зад фара че съм голям фен на в8-ците и като нищо може и до там да се стигне или просто да го преместа малко в страни за да няма ненужни търкания
,поставяне на хидро ръчна + кранче за спирачното усилие, малко заигравки с екстериора и в общи линии това ще да е ... Следва продължение.
Ето я и нея 316 на газ в цялата и прелест с единствената ми снимка преди да я разглобя -

И тука една с донора -

Сега същността на цялата работа, като краен резултат искам до колкото е възможно евтина фън колица за разтоварване и най-вече откакто научих за стрйит класа в дрифт шампионата много искам и там да се пробвам

Е начало на мъките ми - ден първи вадене на м40-ката и почерпка


Тука малко има шарлатанщина щото ден първи реално стана ден 8-ми ама схваща се смисъла май

Дойде ред да разглобя 36-чката,че мотора и беше продаден още преди да я бракувам и тя замина в гаража а 30-ката я изкарах в двора поне на широко да работя ... И тука една снимчица преди последното ми каране


След моторетката дойде ред да се разбере кви ужаси се крият под ламарините та почна разкопчаването на предницата (тука приятна изненада за новобранец, доста е яко да работиш по кола от тия години сичко е супер достъпно и за няма и 30 мин сичко е долу)

Положението се оказа доста по розово от очакваното като това е сичко дето изкочи за сега съответно отляво и отдясно


Сега бивайки почти бивш по това време собственик на 36-ца трябваше да разбера и какво се крие под задния мост (там така и така трябваше да се прави ревизия на шперчето 3,46-чка и да се сложат новите носачи)
Тука е момента да спомена че бившия собственик на колицата вече е сложил полиуретан + бонус моднал е захвата на дифа и вече е с 2 големи тампона.Моста долу ииии ... пак същото като с предницата, някой явно се е грижил, няколко дребни повърхностни ръждички и нищо стряскащо.


Наложи се също да сваля и резервоара тъй като колата беше карана само на газ последните бог знае колко години а и исках да сменя маркучите, че бяха напукани ...

При положение,че на няколко пъти го пълних с по 30 литра гориво се надявах поне малко да се е поотмила шлаката,ноооо бензина дето източих пак беше като масло ....


Сичко вървеше по план, но докато си карах към работа нещо се посмрачи ииии евридейката пострада




Докато си седях под едни дървета и се пръскаха стъклата на голфчето си мислех как 30-ката сега е навънка и се случва същото с нея , но страшен късмет в Толстой сме минали леко

В общи линии приключих със скучната част и от утре се захващам с интересното поне за мен и ще упдейтвам темичката.Тука само накратко ще нахвърлям какво предстои за да се избегнат разни въпроси - Мотора ще бъде 25-ца ванос,окачването щеше да е Д2-то от 36-цата но за мое учудване го продадох преди да си кажа името и сега предстой малко умуване около сетъпа дали да е е36 М3 Ево предния мост или да станат заигравки с е30-ковия шенкел и да се мине към главини + спирачки от 540-ка тука приемам съвети(минаването на 5х120 е задължително), рейката ще е от 36-цата ми тя е след ревизия и е с 4мм шайби,подмяна на сервото + спирачната помпа и тука се чуда дали направо да не ги набия зад фара че съм голям фен на в8-ците и като нищо може и до там да се стигне или просто да го преместа малко в страни за да няма ненужни търкания

- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
успех с проекта! от моя скромен опит с минаването на 5х120, най-добре е36 ево, спирачки, носачи и тн., че да не се занимаваш с разни планки прочее работи, но пак, избора си е твой.
сподели една снимка на преправената стойка за дифа?
сподели една снимка на преправената стойка за дифа?

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Тааа ... Най-накрая има време да сподела накъде тръгна проекта след божията намеса ли и аз вече не знам
Горе долу накратко 2 дена след градушката тамън смених разните поразии по голфарката и един дядо с една самара реши да сложи край на голфа веднъж и завинаги като ми отне предимство и аз разсякох Ладата на две буквално.Въпреки че можеше да се спаси, просто вече не ми се занимаваше , от Г.О -то взех повече пари отколкото самата кола струва та поне си изкарах добре на морето .... Иии с две думи наложи се бързо да изрова нова евридейка и 30-ката се оказа решението за момента, въпреки че цялата идея на темата е да поствам подробно развитието на нещата, просто нямах времето да снимам тъй като работата ми е свързана с доста пътуване и имах около 5-6 дена да направя кола от голу шаси
И тука филма започна - първо трябваше мотор и трансмисия да се набават, тука на помощ дойде колегата Краси от Казичане, набързо сключихме една зделка за М40-то от неговата 30-ка и до вечерта на същия ден моторетка беше в коша готова да запали.След това последваха 2 доста дълги дена + малко нощи да се изкърпи цялото долнище където имаше нужда а то беше доста малко, но исках да стане като хората и отне време и много псувни, имах около кило и половина пясък в очите ама работа стана както исках.Дойде ред и на задния мост и въпреки 16-ката с износен вал и на газ
под капака, сложих шпер 3,46-цата (тя получи пълен ребилд, що се отнася до захвата утре ще кача снимки).Моста вече си беше на полиуретан, само му ударих една четка,грунд и боя да седи чистичък, само се наложи да взема нови поли. тампончета за стаб. щангата(а тя до колкото интернета ми казва е най-дебелата компактова).Барабаните получиха нови обувки (накладки ли и аз не знам кво му се вика),спирачни цилиндърчета и нови жила за ръчната + двете гумени маркучета,горе долу само металните тръбички и лагерите оставих старите, просто не видях причина да ги сменям.Тука някъде смених семерингите на кутията и маслото + висящия лагер на кардана и качих сичко по местата му.Сложих си генерацията и имах една нова ламбда дето само прах събираше та и нея набих за секи случай.И тука между другото колата получи две чисто нови конита за отпред и не толкова нови но регулируеми по твърдост за отзад + Weitec пружини дето хабер си нямам китайски ли са кви са, но бяха на супер цена и така.Последва монтаж на газова, нови свещи,капачка и палец(старите бяха с щампа 88 набор
)масълце,филтърчета,чистене на дросела и стъпковото моторче, нови реленца за секи случай, а и докато се ровех из мотора свалих сервото за едно чистене и боя и монтирах нова спирачна помпа която купих супер изгодно от Англия (което се оказа грешка но затова по надолу).Вече беше ден 7 или 8 от маратона нафърлях набързо предницата , на тоя етап колата беше с 4 различни джанти но нямах избор и така покарах около 2 седмици.За тия две седмици изградих доста солиден лист с още работи за правене.Но две неща не ме оставаха да спа нощем а иммено различните джанти и тва че броните на колата са черни а не в цвета на колата.Та идваме най-накрая в наши дни дет се вика по филмите.Преди 3-4 дена свалих поне предната броня и беше пръсната тва малко ме укроти и от вчера набавих едни джантички + намерих изгодно 4 нови гуметки.Спрях се на 15 инчова джанта тъй като колата ще е евридейка, въпреки че много малко ми трябваше да взема едни борбет Т 16-ки и 4-те 9Ж просто не бяха в София
ама и така съм доволен.ИИИИ по-долу няколко пресни снимчици от днес с качество от 90-те благодарение на LG
От тук насетне тая кола ще се развива в посока евридейка (що се отнася за дрифтачка плана тая 25-ца дет я бях приготвил за е30-ката замина в е36-цата и сега чакам един авер да я вземе и веднага си набавям една 30-ка купе и от там се почва на ново по тоя план)По темата от сега нататък ще докоментирам подробно развитието на седанчето като новия план е да се турбинира м40-то (тоест гоним 160+ коня от стоковия мотор като единствено ще му сложа новата тиква с нов вал и така доакто не думне после ще се прави с карантия от М42)По-горе писах че сбърках като купих нова спирачна помпа, по скоро трябваше да взема такава от е32 750 щото е с 25мм буталце ама
Спирачките си остават барабани отзад само отпред ще сложа вентилирания диск , мисла че са пре достатъчни за нормално каране и кола до 200 кончета, що се отнася до окачването за сега съм супер доволен от возия + поведение и не виждам никаква причина да го сменям и за в бъдеще, тва което ще се пипа е монтаж на хидравлика + рейка от е36 и ексентрични тампони на носачите и доста козметика има да се изглажда.Оф стана си стена от текст стига толкова за сега следващия пост вече ще е разни модчета, ай бегам 








Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Малко ъп-че - ето го и домашното за неска

Супер трудно беше да намера фланец за волана, накрая влязох в кварталния Хонда/Опел мунинг магазин и имаха даже на място точния
Накладчиците са TRW, дисковете са на не повече от 5-6хил. км. тях си ги оставям за сега и докато не получи повечко кончета спирам играта със спирачките ...
Волана го сменям главно щото е супер гумен и горната му страна се е разлепила и абе дразни много ....
Ей тука едно преди и после след -


И накрая едно фото на светло

Остана едно липче и капаци за халогени тия дни.
Едит - А ей я скраперията на пустия диф как е тука точно преди да го свала




Супер трудно беше да намера фланец за волана, накрая влязох в кварталния Хонда/Опел мунинг магазин и имаха даже на място точния

Накладчиците са TRW, дисковете са на не повече от 5-6хил. км. тях си ги оставям за сега и докато не получи повечко кончета спирам играта със спирачките ...
Волана го сменям главно щото е супер гумен и горната му страна се е разлепила и абе дразни много ....
Ей тука едно преди и после след -


И накрая едно фото на светло


Остана едно липче и капаци за халогени тия дни.
Едит - А ей я скраперията на пустия диф как е тука точно преди да го свала



- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Ето каква скрап пристигна неска от някво Мицубиши Ево

+ нова тиква с вал купуван нов 2010г с фактура (май не е от илиенци)



+ нова тиква с вал купуван нов 2010г с фактура (май не е от илиенци)


Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Момче,издаваш опасни тайни/захващането на диф от е34/
! Колко мм е волана?

- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
ico318 написа:Момче,издаваш опасни тайни/захващането на диф от е34/! Колко мм е волана?
Страшна тайна, в гоогъл има още 2 начина как да стане тая работа с размери и сичко

Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Много прилича волана на моя,само надписа е друг,затова питам.
Последна промяна ico318 на 13 Фев 2015, 0:54, променена общо 1 път
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Волана си е екстра мене ми е много по приятен и удобен, проблема идва малко по надолу по системата, тая рейка немоа си обесна кво са мислили кат са я слагали(механична) ама 100% тва ми е следващата работа - рейка е36 + хидравлика.То сега нещата с въртенето на волана на място станаха още по-зле щот по-малък волан, по малко рамо за въртене и става страшно набиране
А идей винаги са добре дошли, дет се вика по отъпкана пътека се върви по-лесно
Няколко дилеми имам като от сорта на пигибек ли да е, мега ли да е, втори ред дюзи ли щот все пак е евридейка и тряа да пали и при -20 и +30 ,имам и леки съмнения преди да е късно дали да не взема по малко турбо и разни такива ....


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
като ще издавате тайните, какви полуоски ползвате за тия дифове от е34?

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Барабановите... и мойте са такива
Мен не ми стана ясно що го има втория тампон, или дифа е бил и на е36?!

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Трайте си бре, ще секнете търговията
Ако искаш доста по-прилични спирачки отзад, махни рестриктора под помпата
Оригинално е направено огромна част от спирачното усилие да е отпред и почти никаква отзад.


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
да ви таковам в търговците, тука е технически раздел!
а това с кантара ...


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани