1989 E30 Touring M40B18
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- AcPerformanceGarage
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 3.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
- Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE
1989 E30 Touring M40B18
Здравейте,
Идвам от Опел гилдията и въпреки че се покрай колите ми се върти всичко нямам много познания по баварците, попаднах на Е30 Комби, 1.8 М40 блок, принадлежаща на един дядо, който си вози внуците с него, колата си личи че е много изпъната, здрава ходова част няма да скръцне няма да тропне.
Забележките към нея са ми че свети някаква лампа за спирачките в средата
Педала на спирачките има доста дълъг ход преди да започне да лови, но си спира супер, сменявани са накладки наскоро, дисковете са дърти но не са за смяна.
На празен ход мотора си е тихичък, но като я подкарах звучеше сякаш генерацията (пълен сток) пръцка от някъде , а се виждаше че скоро беше сменяна.
Скоростния лост има некво тегаво движение, може и да си е характерно, скоростите си включва окей, съединителя отделя нормално, за 170 000 км е супер.
Нещо да ми препоръчате за какво трябва да внимавам по този модел, като години мисля че беше 1990-та но не съм сигурен, няма хидравлика на волана, може и да е по старичка, има и някъв INSPECTION в средата дето така ли си е свети ли не знам , намира се над разходомера.
Температурата и седеше малко над средата, перката човека каза, че и заминал съединителя и седи непрекъснато включена.
Благодаря предварително за съветите и моля модераторите да преместят темата ако не е в правилния раздел или на ЛС ако имат забележки.
Идвам от Опел гилдията и въпреки че се покрай колите ми се върти всичко нямам много познания по баварците, попаднах на Е30 Комби, 1.8 М40 блок, принадлежаща на един дядо, който си вози внуците с него, колата си личи че е много изпъната, здрава ходова част няма да скръцне няма да тропне.
Забележките към нея са ми че свети някаква лампа за спирачките в средата

Педала на спирачките има доста дълъг ход преди да започне да лови, но си спира супер, сменявани са накладки наскоро, дисковете са дърти но не са за смяна.
На празен ход мотора си е тихичък, но като я подкарах звучеше сякаш генерацията (пълен сток) пръцка от някъде , а се виждаше че скоро беше сменяна.
Скоростния лост има некво тегаво движение, може и да си е характерно, скоростите си включва окей, съединителя отделя нормално, за 170 000 км е супер.
Нещо да ми препоръчате за какво трябва да внимавам по този модел, като години мисля че беше 1990-та но не съм сигурен, няма хидравлика на волана, може и да е по старичка, има и някъв INSPECTION в средата дето така ли си е свети ли не знам , намира се над разходомера.
Температурата и седеше малко над средата, перката човека каза, че и заминал съединителя и седи непрекъснато включена.
Благодаря предварително за съветите и моля модераторите да преместят темата ако не е в правилния раздел или на ЛС ако имат забележки.
Последна промяна AcPerformanceGarage на 24 Юли 2013, 23:09, променена общо 1 път
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Въпрос за покупка на Е30 Touring
Коментарите ми са в черно
Забележките към нея са ми че свети някаква лампа за спирачките в средата - Може би е сложил накладки без датчик за износване?
Педала на спирачките има доста дълъг ход преди да започне да лови -трябва да го види някой, който е карал наскоро читаво Е30 че е малко субективно като усещане., но си спира супер, сменявани са накладки наскоро, дисковете са дърти но не са за смяна.
На празен ход мотора си е тихичък, но като я подкарах звучеше сякаш генерацията (пълен сток) пръцка от някъде , а се виждаше че скоро беше сменяна.Трябва да се огледа отдолу
Скоростния лост има некво тегаво движение, може и да си е характерно, скоростите си включва окей, съединителя отделя нормално, за 170 000 км е супер.
Нещо да ми препоръчате за какво трябва да внимавам по този модел, като години мисля че беше 1990-та но не съм сигурен, няма хидравлика на волана, може и да е по старичка, има и някъв INSPECTION в средата дето така ли си е свети ли не знам , намира се над разходомера. - При смяна на маслото се нулира, потърси с търсачката
Температурата и седеше малко над средата, перката човека каза, че и заминал съединителя и седи непрекъснато включена.Трябва ти ново виско
Благодаря предварително за съветите и моля модераторите да преместят темата ако не е в правилния раздел или на ЛС ако имат забележки.[/quote]
Забележките към нея са ми че свети някаква лампа за спирачките в средата - Може би е сложил накладки без датчик за износване?
Педала на спирачките има доста дълъг ход преди да започне да лови -трябва да го види някой, който е карал наскоро читаво Е30 че е малко субективно като усещане., но си спира супер, сменявани са накладки наскоро, дисковете са дърти но не са за смяна.
На празен ход мотора си е тихичък, но като я подкарах звучеше сякаш генерацията (пълен сток) пръцка от някъде , а се виждаше че скоро беше сменяна.Трябва да се огледа отдолу
Скоростния лост има некво тегаво движение, може и да си е характерно, скоростите си включва окей, съединителя отделя нормално, за 170 000 км е супер.
Нещо да ми препоръчате за какво трябва да внимавам по този модел, като години мисля че беше 1990-та но не съм сигурен, няма хидравлика на волана, може и да е по старичка, има и някъв INSPECTION в средата дето така ли си е свети ли не знам , намира се над разходомера. - При смяна на маслото се нулира, потърси с търсачката
Температурата и седеше малко над средата, перката човека каза, че и заминал съединителя и седи непрекъснато включена.Трябва ти ново виско
Благодаря предварително за съветите и моля модераторите да преместят темата ако не е в правилния раздел или на ЛС ако имат забележки.[/quote]

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Въпрос за покупка на Е30 Touring
Няма хидравлика щот сигурно няма помпа вече...
И къв е тоя тунинг на таблото?


И къв е тоя тунинг на таблото?



- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Въпрос за покупка на Е30 Touring
zlatko_baretata написа:Няма хидравлика щот сигурно няма помпа вече...![]()
И къв е тоя тунинг на таблото?![]()
Защо да няма помпа? Има много Е30 без хидравлика на волана.

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за покупка на Е30 Touring
някой си цъка от втори профил и се прави на интересен, май.
даже гадая... теория на конспирациите
снимката е взета от нета.
а и след вчерашната тема - тая така случайно пусната...




снимката е взета от нета.
а и след вчерашната тема - тая така случайно пусната...


- AcPerformanceGarage
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 3.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
- Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE
Re: Въпрос за покупка на Е30 Touring
Снимката на таблото е от нета, а това за 2 ри профил направо ме уби ....
Казанче за хидравликата не видях аз, а те имат същата форма като опелските съм забелязал


Казанче за хидравликата не видях аз, а те имат същата форма като опелските съм забелязал
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Въпрос за покупка на Е30 Touring
мойто комби М40ка от завода е излязла С климатик и БЕЗ хидравлика 

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Въпрос за покупка на Е30 Touring
TheStorm написа:мойто комби М40ка от завода е излязла С климатик и БЕЗ хидравлика
Само дето не от завода е излязла така, а от предишния собственик...


- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Въпрос за покупка на Е30 Touring
VIN : ED85309
Провери си
Провери си

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Въпрос за покупка на Е30 Touring
zlatko_baretata написа:TheStorm написа:мойто комби М40ка от завода е излязла С климатик и БЕЗ хидравлика
Само дето не от завода е излязла така, а от предишния собственик...
И моето е така.. с клима а пък нямам хидравлика..
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
- AcPerformanceGarage
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 3.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
- Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE
Re: 1989 E30 Touring M40B18
Ето малко снимки :





Имам я от 2 седмици, сменил съм карето между волана и рейката, външен кормилен накрайник, маншон на рейката, оправих си таблото че само му се разхождаха стрелките на ляво надясно, изгоряха ми първо ляв после десен габарит, след това ми изгоря крушка за ел. стъклото, счупи ми се и заключвалката за колана и ми заяде затварящия механизъм на задна лява врата, бързо оправих нещата де ама е супер гадно всеки ден да ти се чупи някакъв дребен детайл .... не е карана много но явно просто късмета ме напусна, изминал съм към 600 км, разход, 10 на 100 в софия, но аз не карам в пиковите часове.
Поздрави
П.С. Търся си задна щора (дето е тип кора) за багажника и топка и кожата около скоростния лост .





Имам я от 2 седмици, сменил съм карето между волана и рейката, външен кормилен накрайник, маншон на рейката, оправих си таблото че само му се разхождаха стрелките на ляво надясно, изгоряха ми първо ляв после десен габарит, след това ми изгоря крушка за ел. стъклото, счупи ми се и заключвалката за колана и ми заяде затварящия механизъм на задна лява врата, бързо оправих нещата де ама е супер гадно всеки ден да ти се чупи някакъв дребен детайл .... не е карана много но явно просто късмета ме напусна, изминал съм към 600 км, разход, 10 на 100 в софия, но аз не карам в пиковите часове.
Поздрави
П.С. Търся си задна щора (дето е тип кора) за багажника и топка и кожата около скоростния лост .
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: 1989 E30 Touring M40B18
Да ти е честита колега.. това е най-добрия цвят за комби според мен..
Иначе за дребните детайли всичко се оправя.. Само време и нерви да имаш.. 


- AcPerformanceGarage
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 3.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
- Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE
Re: 1989 E30 Touring M40B18
От днес вече съм с работещи ел огледала, нови бъбреци и 2 маски около фаровете, сега остана да си сменя и десните фарове, че са от двойния стоп, всико това го правя защото е имало ударче отпред.
Tамън оправих всичко и алармата отказа да работи, имаше лоша връзка на куплунга за бушончето и вече отново си работи, а днес ще си залепя корите на вратите, ще ги монтирам и утре пак на баня
Tамън оправих всичко и алармата отказа да работи, имаше лоша връзка на куплунга за бушончето и вече отново си работи, а днес ще си залепя корите на вратите, ще ги монтирам и утре пак на баня

38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани