пак за температурата
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
пак за температурата
Навсякъде по литературата, а и тук във форума пише че нормалната работна температура на двг е 90 градуса. Добре ама мойта 320 нещо се държи ненормално, та затова да питам, някой ако се е сблъсквал с проблема да даде акъл. Та значи излизам сутрин от вкъщи, паля колата ( напоследък много трудно пали като е студена, след това няма никакви проблеми) и тръгвам за работа, някъде по средата на пътя температурата според датчика на таблото минава с половин деление над 90 градуса. след около 2 километра пада обратно на 90 градуса и остава там до края на карането. Направо ме побърква. Дали нещо е тръгнало да се скапва или някой от датчиците се бъзика нещо? И това трудно палене сутрин дето никой нищо не може да каже за него. Всички викат, че е от мръсни дюзи на инжекциона, ама като си запали веднъж след това кво дюзите да не се изчистват сами, че колата работи нормално, не прекъсва и не пуши през целия ден.
твоят индикатор на температурата има ли написани градуси?
моят има само синьо поле отляво и червено отдясно и винаги температурата седи в десния край на синьото. не мога да разбера дали това е нормалното положение, затова смених термостата с оригинален на БМВ , който се оказа за 82 градуса
и ситуацията не се промени изобщо
мойта 320-ка е 86 г. може да е различно...
моят има само синьо поле отляво и червено отдясно и винаги температурата седи в десния край на синьото. не мога да разбера дали това е нормалното положение, затова смених термостата с оригинален на БМВ , който се оказа за 82 градуса


мойта 320-ка е 86 г. може да е различно...

Да, явно нещо в колата ти не е съвсем наред...Инжекциона предполагам е тип L-Jetronic или някоя от разновидностите му. Ако обаче е механичен (K-Jetronic...в което се съмнявам де...) трябва да провериш температурния коректор, който се намира върху блока (или главата), от него излизат 2 тръбопровада, които са свързани с дозатора (към него са свързани много тръбички, ако си с този инжекцион ще го разпознаеш лесно). Ако си с L-jetronic провери дюзата за пускане на студен двигател, тя е една за всичките цилиндри, и датчика, който я управлява (той е навит в блока, за да контактува с охл. течност). За паленето според мен е това (ако проблема е само при студен двигател). А за температурата според мен не бива да се притесняваш, налягането в системата е по-високо от атмосферното, така че течността не кипи поне до около 115 градуса...все пак това не го приемай на пълно доверие, да не я прегрееш и да ме псуваш мен после 

- Nikiboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 540 '97
- Мечтае да кара: М5
Може и масло да е
Напълно възможно е да се дължи на маслото. Поради кофти масло и аз имах подобен проблем и колебания при началното подгряване на мотора.
Re: пак за температурата
mitko написа:Навсякъде по литературата, а и тук във форума пише че нормалната работна температура на двг е 90 градуса. Добре ама мойта 320 нещо се държи ненормално, та затова да питам, някой ако се е сблъсквал с проблема да даде акъл. Та значи излизам сутрин от вкъщи, паля колата ( напоследък много трудно пали като е студена, след това няма никакви проблеми) и тръгвам за работа, някъде по средата на пътя температурата според датчика на таблото минава с половин деление над 90 градуса. след около 2 километра пада обратно на 90 градуса и остава там до края на карането. Направо ме побърква. Дали нещо е тръгнало да се скапва или някой от датчиците се бъзика нещо? И това трудно палене сутрин дето никой нищо не може да каже за него. Всички викат, че е от мръсни дюзи на инжекциона, ама като си запали веднъж след това кво дюзите да не се изчистват сами, че колата работи нормално, не прекъсва и не пуши през целия ден.
А в същност е проблем в температурния датчик.

Братле, нищо ти няма на таралясника. Карай си го с кеф.

Мързелът е майка на всички изкуства
Ami AGU
Ami napulno normalno e ako karash na gaz da imash takiva problemi...poneje kolata ti e injection ima problemi s zatcapvaneto na diuzite...tui kato gazta gi povrejda po-burzo ot tvurdoto.....vajen moment v slu4aia e i vazdu6nia filter...toi igrae vajna rolia pri kolite na gaz tui kato te izkat pove4e vuzduh za po-dobra i bogata gorivna smes...sushto taka si smeni masloto spored zavisi za kakvo e predvidena kolata ti i sloshi maslen filter pove4e klapani..taka shte si ebe mamata

- Momcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i Touring 95'
- Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring
Хмм.И аз си имам малки проблемчета,ама не мога да разбера точно от каде идват.Веднъж от датчика на таблото.Карам си аз с нормална скорост и го гледам как се ебава с мен.Туп-отива на синьото,в следващия момент се изтрелва на червеното поле.Явно датчика дава на късо някъде.Май ще трябва да го сменя
.Друг път пък съм забелязал като си карам пак спокойно
стрелката стои малко след нормалното(чертичката която е точно по средата).Ако можете ми кажете какво да направя,нещо да пробвам и да разбера точно от какво става това нещо.Мерси







- viper
-
Абе и аз си имах същия проблем - ама при мене стрелката подскачаше с малко. А после изведнаж - бух в синъото. Майката му е отваряне на таблото, притопляне на всички спойки и проверка на пистите по платката (тази със светодиодите също!!!). При мене имаше 3 батисами писти, едно думнало съпротивление и бая студени спойки. От тия простотий даже и бензиномера беше превъртял - стрелката на MAX а лампата свети
Шах с пешка
Ама сега всичко си е на ред. Грабвай смело мултицета и поялника. Нема да се пуашиш копеуе
Всичко е много просто. Ако се запече работата свирни да ръчкаме заедно. btw индикаторите са може би най-здравото нещо в цялата електроника. Почти съм убеден, че проблема не е в тях.
Приятно препичане
(Аз се разминах само с един опечен показалец
)






Приятно препичане


viper написа:Грабвай смело мултицета и поялника. Нема да се пуашиш копеуеВсичко е много просто. Ако се запече работата свирни да ръчкаме заедно. btw индикаторите са може би най-здравото нещо в цялата електроника. Почти съм убеден, че проблема не е в тях.
Приятно препичане(Аз се разминах само с един опечен показалец
)
е те т'ва е нещо дет' не го препоръчвам на хора без опит и не патили! хващайки поялника почти 100% неопитния ще направи такава свинщина, 'дето малко се наемат да пробват да оправят ...
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди
- Momcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i Touring 95'
- Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring
Viper,ако минаваш през Исперих случайно някой път може да дръннеш едно телефонче,та да ми покажеш как стават тия далавери.Честно да ти кажа много не ме бива в запояването.Най-много да го потроша тотално




- BMW323i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 23.10.2002
- Местоположение: Samokov
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
И аз брах ядове така с моито табло,при мен не само температурата се ебаваш а и километража караш 140 тои показва 40 и трепери като лист
та свалях километража сам чистих прах и нищо,пак така вториа път друг го сваля оказа се студени споики
та свалях километража сам чистих прах и нищо,пак така вториа път друг го сваля оказа се студени споики
Опитаи смъртта но не умираи
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани