пак за температурата

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 3.09.2002
Местоположение: София

пак за температурата

Мнение от mitko » 26 Май 2003, 10:26

Навсякъде по литературата, а и тук във форума пише че нормалната работна температура на двг е 90 градуса. Добре ама мойта 320 нещо се държи ненормално, та затова да питам, някой ако се е сблъсквал с проблема да даде акъл. Та значи излизам сутрин от вкъщи, паля колата ( напоследък много трудно пали като е студена, след това няма никакви проблеми) и тръгвам за работа, някъде по средата на пътя температурата според датчика на таблото минава с половин деление над 90 градуса. след около 2 километра пада обратно на 90 градуса и остава там до края на карането. Направо ме побърква. Дали нещо е тръгнало да се скапва или някой от датчиците се бъзика нещо? И това трудно палене сутрин дето никой нищо не може да каже за него. Всички викат, че е от мръсни дюзи на инжекциона, ама като си запали веднъж след това кво дюзите да не се изчистват сами, че колата работи нормално, не прекъсва и не пуши през целия ден.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 28 Май 2003, 12:52

твоят индикатор на температурата има ли написани градуси?
моят има само синьо поле отляво и червено отдясно и винаги температурата седи в десния край на синьото. не мога да разбера дали това е нормалното положение, затова смених термостата с оригинален на БМВ , който се оказа за 82 градуса :shock: и ситуацията не се промени изобщо :?

мойта 320-ка е 86 г. може да е различно... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 28 Май 2003, 15:34

Да, явно нещо в колата ти не е съвсем наред...Инжекциона предполагам е тип L-Jetronic или някоя от разновидностите му. Ако обаче е механичен (K-Jetronic...в което се съмнявам де...) трябва да провериш температурния коректор, който се намира върху блока (или главата), от него излизат 2 тръбопровада, които са свързани с дозатора (към него са свързани много тръбички, ако си с този инжекцион ще го разпознаеш лесно). Ако си с L-jetronic провери дюзата за пускане на студен двигател, тя е една за всичките цилиндри, и датчика, който я управлява (той е навит в блока, за да контактува с охл. течност). За паленето според мен е това (ако проблема е само при студен двигател). А за температурата според мен не бива да се притесняваш, налягането в системата е по-високо от атмосферното, така че течността не кипи поне до около 115 градуса...все пак това не го приемай на пълно доверие, да не я прегрееш и да ме псуваш мен после :wink:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 30.06.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 540 '97
Мечтае да кара: М5

Може и масло да е

Мнение от Nikiboy » 07 Юли 2003, 10:30

Напълно възможно е да се дължи на маслото. Поради кофти масло и аз имах подобен проблем и колебания при началното подгряване на мотора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 10.04.2003
Местоположение: София

Re: пак за температурата

Мнение от bmw » 07 Юли 2003, 15:00

mitko написа:Навсякъде по литературата, а и тук във форума пише че нормалната работна температура на двг е 90 градуса. Добре ама мойта 320 нещо се държи ненормално, та затова да питам, някой ако се е сблъсквал с проблема да даде акъл. Та значи излизам сутрин от вкъщи, паля колата ( напоследък много трудно пали като е студена, след това няма никакви проблеми) и тръгвам за работа, някъде по средата на пътя температурата според датчика на таблото минава с половин деление над 90 градуса. след около 2 километра пада обратно на 90 градуса и остава там до края на карането. Направо ме побърква. Дали нещо е тръгнало да се скапва или някой от датчиците се бъзика нещо? И това трудно палене сутрин дето никой нищо не може да каже за него. Всички викат, че е от мръсни дюзи на инжекциона, ама като си запали веднъж след това кво дюзите да не се изчистват сами, че колата работи нормално, не прекъсва и не пуши през целия ден.


А в същност е проблем в температурния датчик. :wink: Аз съм си налял перфектно масло (BMW-Power), колата ми не харчи масло и като цяло не мисля че има проблем с това. При мен този ефект се получава, само че при по-висока температура и поведението на стрелката е различно. Много рядко, но се случва, да се колебае с цяло деление за секунда.

Братле, нищо ти няма на таралясника. Карай си го с кеф. :lol:
Мързелът е майка на всички изкуства

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 12.04.2003
Местоположение: Софийски имоти

Ami AGU

Мнение от CERT » 10 Юли 2003, 21:09

Ami napulno normalno e ako karash na gaz da imash takiva problemi...poneje kolata ti e injection ima problemi s zatcapvaneto na diuzite...tui kato gazta gi povrejda po-burzo ot tvurdoto.....vajen moment v slu4aia e i vazdu6nia filter...toi igrae vajna rolia pri kolite na gaz tui kato te izkat pove4e vuzduh za po-dobra i bogata gorivna smes...sushto taka si smeni masloto spored zavisi za kakvo e predvidena kolata ti i sloshi maslen filter pove4e klapani..taka shte si ebe mamata
Изображение

viper
Аватар

Мнение от viper » 10 Юли 2003, 22:17

хехехе масла, датчици ... ццццц
Стига бе пичове - просто термостата отваря на малко по висока температура. А и може да му е дошло времето за смяна :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 3.09.2002
Местоположение: София

Мнение от mitko » 29 Юли 2003, 11:42

И на мен на термостат ми прилича, сега като я разходих до морето се оказа, че като я карам с 90- 100 всичко е нормално, като кача скороста до 140 температурата се качва с едно деление нагоре и си стой там.

viper
Аватар

Мнение от viper » 29 Юли 2003, 13:03

Виж дали не ти е заминал и виско-съединителя на перката. Загряваш мотора до нормална температура, гасиш и пробваш да я завъртиш на ръка. Ако се върти - честито - току що загубихте около 100лева. Иначе термостата (30лв.) или ако пийва водица, гарнитура на главата - около 25лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i Touring 95'
Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring

Мнение от Momcho » 31 Юли 2003, 15:32

Хмм.И аз си имам малки проблемчета,ама не мога да разбера точно от каде идват.Веднъж от датчика на таблото.Карам си аз с нормална скорост и го гледам как се ебава с мен.Туп-отива на синьото,в следващия момент се изтрелва на червеното поле.Явно датчика дава на късо някъде.Май ще трябва да го сменя :lol: :lol: .Друг път пък съм забелязал като си карам пак спокойно :wink: стрелката стои малко след нормалното(чертичката която е точно по средата).Ако можете ми кажете какво да направя,нещо да пробвам и да разбера точно от какво става това нещо.Мерси :!: :!: :wink:
Изображение
89' E30 316i; 91' E36 320i; 95' E34 520i Touring

viper
Аватар

Мнение от viper » 01 Авг 2003, 18:25

Абе и аз си имах същия проблем - ама при мене стрелката подскачаше с малко. А после изведнаж - бух в синъото. Майката му е отваряне на таблото, притопляне на всички спойки и проверка на пистите по платката (тази със светодиодите също!!!). При мене имаше 3 батисами писти, едно думнало съпротивление и бая студени спойки. От тия простотий даже и бензиномера беше превъртял - стрелката на MAX а лампата свети :shock: :lol: :lol: Шах с пешка :lol: :lol: Ама сега всичко си е на ред. Грабвай смело мултицета и поялника. Нема да се пуашиш копеуе :lol: Всичко е много просто. Ако се запече работата свирни да ръчкаме заедно. btw индикаторите са може би най-здравото нещо в цялата електроника. Почти съм убеден, че проблема не е в тях.
Приятно препичане :wink: (Аз се разминах само с един опечен показалец 8) )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 02 Авг 2003, 17:46

viper написа:Грабвай смело мултицета и поялника. Нема да се пуашиш копеуе :lol: Всичко е много просто. Ако се запече работата свирни да ръчкаме заедно. btw индикаторите са може би най-здравото нещо в цялата електроника. Почти съм убеден, че проблема не е в тях.
Приятно препичане :wink: (Аз се разминах само с един опечен показалец 8) )


е те т'ва е нещо дет' не го препоръчвам на хора без опит и не патили! хващайки поялника почти 100% неопитния ще направи такава свинщина, 'дето малко се наемат да пробват да оправят ...
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i Touring 95'
Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring

Мнение от Momcho » 03 Авг 2003, 23:10

Viper,ако минаваш през Исперих случайно някой път може да дръннеш едно телефонче,та да ми покажеш как стават тия далавери.Честно да ти кажа много не ме бива в запояването.Най-много да го потроша тотално :oops: :wink: :wink:
Изображение
89' E30 316i; 91' E36 320i; 95' E34 520i Touring

viper
Аватар

Мнение от viper » 04 Авг 2003, 11:37

Ако имам път, ще звънна - няма грижи, ама за таблото, щом не си уверен с поялника - свали го и помоли някой познат да го направи. Нищо сложно няма. УСПЕХ :wink:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 396
Регистриран на: 23.10.2002
Местоположение: Samokov
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от BMW323i » 04 Авг 2003, 12:21

И аз брах ядове така с моито табло,при мен не само температурата се ебаваш а и километража караш 140 тои показва 40 и трепери като лист
та свалях километража сам чистих прах и нищо,пак така вториа път друг го сваля оказа се студени споики
Опитаи смъртта но не умираи

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook