Незнанието ме съсипва...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			18 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- LYDA GLAVA-NEPORASNALA
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 20
- Регистриран на: 19.06.2004
- Местоположение: SOFIA
Незнанието ме съсипва...
моля предварително да ме извините за глупавия въпрос но така и не намерих отговора във форума, а го поизчетох доста старателно....Въпроса ми е как да разбера имам ли шпер на диференцияла. Е30 320i, 1987 г. Предварително благодаря 
			
VECHE NE KARAM BMW, ZASHTOTO NIAMA KOI DA MI KYPI PODHODIASHTOTO:)
		- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- 
				  
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Няма глупави въпроси, има само въпроси без отговор  
 
Вариант 1 - лягаш под колата - ако си късметлийка ще е останала планката с предавателното число и вида на диференциала. Вземаш шкурка, триеш и гледаш какво пише. Трябва да има число от вида Х,ХХ:1 - това е предавателното число на диференциала - колкото по-голямо е първото число - толкова по-къс е диференциала - силен на набиране, особено на баир, ниска максимална скорост, обратното - малко по-муден, особено след 120 нагоре, по-висока скорост при по-ниски обороти - аутобанен вариант. Минуси - ако я няма планката, което е чето срещано нищо не правим.
Вариант 2 - вдигаш колата отзад или цялата, завърташ едното задвижващо колело - ако другото се върти в противоположната посока диффа е отворен, ако се въртят двете в една посока или не може да се завърти само едното си късметлийка. Минуси - трудно се намира място, където само заради това да вдигнеш колата, на крикове е опасно, възможно е по време на опита да завъртиш колелото да падне колата (експереметално доказано е от нас )
 )
Вариант 3 - намираш пуст паркинг, навиваш волана докрай на едната страна, много газ и пускаш съединителя - след първоначалния опит да тръгне колата напред ако започне да изнася и да държи задницата в постоянно носещо се положение има голяма вероятност да си със шпер (но може просто диффа да е къс и да е в добро състояние). Ако колата обикаля в кръг все едно не е загубила сцепление, а чуваш как пищи гума - значи върти само вътрешната отворен. Минуси на този метод - не е 100 процентов сигурен.
 отворен. Минуси на този метод - не е 100 процентов сигурен.
Успех и внимателската при изпробването, че лесно ставта бели, понякога непоправими.
Ати
			 
 
Вариант 1 - лягаш под колата - ако си късметлийка ще е останала планката с предавателното число и вида на диференциала. Вземаш шкурка, триеш и гледаш какво пише. Трябва да има число от вида Х,ХХ:1 - това е предавателното число на диференциала - колкото по-голямо е първото число - толкова по-къс е диференциала - силен на набиране, особено на баир, ниска максимална скорост, обратното - малко по-муден, особено след 120 нагоре, по-висока скорост при по-ниски обороти - аутобанен вариант. Минуси - ако я няма планката, което е чето срещано нищо не правим.
Вариант 2 - вдигаш колата отзад или цялата, завърташ едното задвижващо колело - ако другото се върти в противоположната посока диффа е отворен, ако се въртят двете в една посока или не може да се завърти само едното си късметлийка. Минуси - трудно се намира място, където само заради това да вдигнеш колата, на крикове е опасно, възможно е по време на опита да завъртиш колелото да падне колата (експереметално доказано е от нас
 )
 )
Вариант 3 - намираш пуст паркинг, навиваш волана докрай на едната страна, много газ и пускаш съединителя - след първоначалния опит да тръгне колата напред ако започне да изнася и да държи задницата в постоянно носещо се положение има голяма вероятност да си със шпер (но може просто диффа да е къс и да е в добро състояние). Ако колата обикаля в кръг все едно не е загубила сцепление, а чуваш как пищи гума - значи върти само вътрешната
 отворен. Минуси на този метод - не е 100 процентов сигурен.
 отворен. Минуси на този метод - не е 100 процентов сигурен.
Успех и внимателската при изпробването, че лесно ставта бели, понякога непоправими.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
		- LYDA GLAVA-NEPORASNALA
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 20
- Регистриран на: 19.06.2004
- Местоположение: SOFIA
Хиляди благодарности
Много благодаря, но май ще се ориентирам към вдигането на криковете в сервиз. Преди време така се завъртях с тази кола, че  знак не ме спря....голям уличен стълб ме спря....та не можах да преценя има ли шпер или не  . Честно казано май е по-добре да не се пробвам пак, че се оказа, че съм доста добра във завъртанията, а и така и не се научих да потеглям без пилене на гуми с тази кола.
 . Честно казано май е по-добре да не се пробвам пак, че се оказа, че съм доста добра във завъртанията, а и така и не се научих да потеглям без пилене на гуми с тази кола.
Още веднъж благодаря надявам се утре да открия отговора на въпроса си
			 . Честно казано май е по-добре да не се пробвам пак, че се оказа, че съм доста добра във завъртанията, а и така и не се научих да потеглям без пилене на гуми с тази кола.
 . Честно казано май е по-добре да не се пробвам пак, че се оказа, че съм доста добра във завъртанията, а и така и не се научих да потеглям без пилене на гуми с тази кола.
Още веднъж благодаря надявам се утре да открия отговора на въпроса си

VECHE NE KARAM BMW, ZASHTOTO NIAMA KOI DA MI KYPI PODHODIASHTOTO:)
		- rtzankov
- Ценко изложбения
- 
				  
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
П.С. Това с навиването до край и газ до дупка не го прави ... щот после Ати няма да ти копува чаркове за хидравликата  
			


R.I.P Landikar
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- 
				  
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Всъщност се поразтърсих и информативно ще постна данните - 
ти си улучила година на производство, когато са се монтирали общо три вида диференциали -
1. от 9-ти месец нагоре (говорим за '87) са с 4,10:1, който се е предлагал опционално с и без 25 процентова блокировка
2. от 9 месец на 85-та до 9-ти месец 87-ма са монтирани диференциали с предаветлни числа 3,91:1 и 3,64:1, като първия се е предлагал опционално с и без 25 процентова блокировка, а 3,64:1 (с какъвто съм и аз ) е само отворен.
 ) е само отворен.
Ако помогне...
Ати
			ти си улучила година на производство, когато са се монтирали общо три вида диференциали -
1. от 9-ти месец нагоре (говорим за '87) са с 4,10:1, който се е предлагал опционално с и без 25 процентова блокировка
2. от 9 месец на 85-та до 9-ти месец 87-ма са монтирани диференциали с предаветлни числа 3,91:1 и 3,64:1, като първия се е предлагал опционално с и без 25 процентова блокировка, а 3,64:1 (с какъвто съм и аз
 ) е само отворен.
 ) е само отворен.
Ако помогне...
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
		- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- 
				  
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
rtzankov написа:П.С. Това с навиването до край и газ до дупка не го прави ... щот после Ати няма да ти купува чаркове за хидравликата
айде ся, пак ати виновен
 
 
аз мойта така я пробвах, пък на хидравликата нищо й няма

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
		- bmwdriver
- старши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- LYDA GLAVA-NEPORASNALA
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 20
- Регистриран на: 19.06.2004
- Местоположение: SOFIA
Страхотни сте...
Страхотни сте  БЛАГОДАРЯ!
 БЛАГОДАРЯ!
			 БЛАГОДАРЯ!
 БЛАГОДАРЯ!VECHE NE KARAM BMW, ZASHTOTO NIAMA KOI DA MI KYPI PODHODIASHTOTO:)
		- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- 
				  
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
bmwdriver написа:Ати,забрави да споменеш,че след номера има едно "S",ако дифа
е шпер
 да бе, егати фермана изписах, пък най-важното забравих - магическото "S" пред предавателното число.
  да бе, егати фермана изписах, пък най-важното забравих - магическото "S" пред предавателното число.!!Asen_X написа:Оффтопик
Ех Ати Ати ....две ти не стигнаха та още искаш :mha:
Точно ти ли ми говориш, бруте

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
		- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
- 
				  
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
!!Asen_X написа:Оффтопик
Ех Ати Ати ....две ти не стигнаха та още искаш :mha:
Точно ти ли ми говориш, бруте
 [/quote]
[/quote]
 
 
Лелеле какво става когато пита фенка ... по 3 клавиатури ще счупите да отговорите
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  
May the BMW force be with you!
		- LYDA GLAVA-NEPORASNALA
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 20
- Регистриран на: 19.06.2004
- Местоположение: SOFIA
Готини сте
[Лелеле какво става когато пита фенка ... по 3 клавиатури ще счупите да отговорите  :]
Това може само да ни радва (имам предвид фенките) много рядко някой от обкръжението да ни обърне такова внимание. Много е досадно когато мъж смята, че това не е моя работа.....БЛАГОДАРЯ ВИ СЛАДУРИ!
			Това може само да ни радва (имам предвид фенките) много рядко някой от обкръжението да ни обърне такова внимание. Много е досадно когато мъж смята, че това не е моя работа.....БЛАГОДАРЯ ВИ СЛАДУРИ!
VECHE NE KARAM BMW, ZASHTOTO NIAMA KOI DA MI KYPI PODHODIASHTOTO:)
		- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
- 
				  
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Re: Готини сте
LYDA GLAVA-NEPORASNALA написа:Това може само да ни радва (имам предвид фенките) много рядко някой от обкръжението да ни обърне такова внимание. Много е досадно когато мъж смята, че това не е моя работа
Уверявам те това радва и феновете иначе изглеждаме чисто мъжки клуб, а е много приятно да чуеш че жена се интересува от автомобили
 Надяваме се повече дами да са като теб
 Надяваме се повече дами да са като теб   
 
Поздрави !
May the BMW force be with you!
		- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Готини сте
Vasilen написа: а е много приятно да чуеш че жена се интересува от автомобилиНадяваме се повече дами да са като теб

Поздрави !
забележи само че тя не се интересува от автомобили , а от една много уникална БМВ част
 
 
ааз като го прочетох 3мин. бях
 
   
  
DaWolf


.jpg) 
 :bowdown::bowdown: forced induction M42B18
:bowdown::bowdown: forced induction M42B18
		

.jpg) 
 :bowdown::bowdown: forced induction M42B18
:bowdown::bowdown: forced induction M42B18
			18 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
			
 
