Проблем със охладитенлана система
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Проблем със охладитенлана система
Както си карам днеска из центара и по едно време стрелката на градусите удари малко преди червената зона пуснах аз радиатора да ми духа топло и тръгвам стрелката се върна за нула време на 90градоса и стигнах аз криво ляво да работата и какво да видя тече водичка от някаде но неможах да намеря теча каде е.Прекалено бързо загрява и преколено бързо истива като съм в движение на загасено парно и като се прибрах пред нас не течеше вода.Според мене проблема е термостата но несъм сигорен.Двата долни маркуча ми направи впечетление че не са толкова топли докато горния не се пипа изобщо.
			
		- MeTo_BMWto
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 288
 - Регистриран на: 18.04.2007
 - Местоположение: Sofiq
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-ките на безин
 - Мечтае да кара: e24
 
..
колега може би силикона си е заминал 
			смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
чакай да се развие темата,може и други неща да са...
			
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- GEORGIEV
 - Е30 Fanatic
 - 
				
			 - Мнения: 2057
 - Регистриран на: 7.09.2005
 - Местоположение: Севлиево
 - Пол: Мъж
 - Кара: от онея старите....
 - Мечтае да кара: магазинска е30-ка
 
ама тя колата ти не е в ред и стига червеното обаче ти си я караш пълно споко-успех
А иначе първо долей течност след това обезвъздуши хубаво и после гледай хубаво за течове като през това време трябва да ти се появи и парното,после можеш да пипаш трите маркуча и да споделиш
			А иначе първо долей течност след това обезвъздуши хубаво и после гледай хубаво за течове като през това време трябва да ти се появи и парното,после можеш да пипаш трите маркуча и да споделиш

имах същия проблем като запаля и почваше да капи от радиатора и много бързо загряваше 
  ако не е много голам теча купи си препарат за запушване на дупки в бензиностанциите ги продават сипи добавката при запален двигател изчакаи 10 минути и почваи да обезваздушаваш не оставяи разширителния съд празен като се обезваздуши системата провери дали е зацепила перката ако е зацепена добре успех 
			
		
- KPETEH
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2276
 - Регистриран на: 14.01.2005
 - Местоположение: София Сити
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30 м50б25
 - Мечтае да кара: и да си свирка...
 
e30
Е то си треат обороти за нормална температура. БМВ-то да се движи бавно не мое 
 Глей го дали тече на студен мотор, да не би да капе по него и директно да се изпарявя? 
 При мен има едни маркучи, сигурно за парното, от таблото към мотора, та единия некъв счупен(прегънат) седи и сигурно не минава достатъчно бързо водата... знам ли... предположения некви. Аз в задръствания не я карам, а когато се наложи винаги парното е на 6 и пак седи малко над средата.
			"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
		Днес и на отиване и на връщане няма никакви течове,даже сега пред нас докато работи я погледнах отгоре залягах от толу ни помен ни вест от течове.Слет като смених днеска термустата докато се прибера неможа и 90градуса да дигне,ама нека я видя и утре дано да е само това
И съвсем не по темата някои да има претстава колко пари струват механизмите за ел прозорци и колко пари би струвал монтажа
			
		И съвсем не по темата някои да има претстава колко пари струват механизмите за ел прозорци и колко пари би струвал монтажа
- KPETEH
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2276
 - Регистриран на: 14.01.2005
 - Местоположение: София Сити
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30 м50б25
 - Мечтае да кара: и да си свирка...
 
е30
Здравейте, още малко по темата. Та вчера ходих от София до Дупница и обратно. На отиване след Владая си държеше постоянно температура малко над нормалната. Отворих, парното(тоест да духа вътре топло) и леко падна. Тфа нормално. Навръщане обаче я подкарах с 170 за около 5-6 минути и температурата скочи доста нагоре. За 316и тфа си беха 5000+ оборота. Нещо май по дефоулт не и стига въздух на Е30-ката. Мисля да я понадупча отпред пред радиатора или поне да махна тоа клаксон. Идеи некви?
			"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
		- magareto_yori
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1095
 - Регистриран на: 21.04.2004
 - Местоположение: Norge
 - Пол: Мъж
 - Кара: е21
 
- GEORGIEV
 - Е30 Fanatic
 - 
				
			 - Мнения: 2057
 - Регистриран на: 7.09.2005
 - Местоположение: Севлиево
 - Пол: Мъж
 - Кара: от онея старите....
 - Мечтае да кара: магазинска е30-ка
 
Re: е30
KPETEH написа: Мисля да я понадупча отпред пред радиатора или поне да махна тоа клаксон. Идеи некви?
  
  
 
.......и като мине средата температурата спри и си бутни големия кръг ,че май си за термостат

			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	





