Теч от скоростите и диф-а

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Теч от скоростите и диф-а

Мнение от cgm » 21 Мар 2008, 11:51

Здравейте,
1. Искам да ви попитам лесно ли се сменят семерингите на скоростната кутия, защото има слаб теч от нея. Тече е от задната страна (към кардана), предполагам че не е силен но цялата кутия е в масло :)

2. Има и лек теч на диф-а от към полуоските бих искал да ви попитам и там как е положението, дали е много работата и там да се мсенят семерингите.

Колата ми е БМВ 316 87г.

Благодаря предварително!

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 21 Мар 2008, 19:30

Съветвам те да си провериш маслото и на скоростите и на дифа,щото мое и да останеш без "мазга"ма иначе работа не е толко проста колко изглежда
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Теч от скоростите и диф-а

Мнение от deyan-enchev » 21 Мар 2008, 21:08

cgm написа:Здравейте,
1. Искам да ви попитам лесно ли се сменят семерингите на скоростната кутия ........ Тече е от задната страна (към кардана), предполагам че не е силен но цялата кутия е в масло :)


Мисля че ти трябва само яка предмишница, едно другарче и нов семеринг. Не се налага да сваляш скоростната кутия.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 21 Мар 2008, 23:51

има разглабяне, дано някой да ти помага дето го е правил щото ще се моткаш иначе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Мнение от cgm » 24 Мар 2008, 11:00

Благодаря за отговорите.
Ще пробвам да видя как ще се псравя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 24 Мар 2008, 15:51

Ама да се похвалиш после колко болтчета останаха, че не е прецедент :!:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

..

Мнение от bavareca_86 » 24 Мар 2008, 16:30

deyan-enchev написа:Ама да се похвалиш после колко болтчета останаха, че не е прецедент :!:

то колко останаха добре,ма при мен даже липсваха ьаь :mhihi:
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook