Номер на част - датчик за температура?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Номер на част - датчик за температура?

Мнение от amd » 20 Фев 2008, 21:01

Имам проблем с М20-ката, по-точно трудно палене докато е студен мотора. Имам съмнения, че датчика за температурата не отчита коректно и "лъже" Мотроник-а. Моля за съдействие - трябва ми номера на тази част за да си я купя, но в realoem.com търсих и не можах да я намеря (не мога да се ориентирам по разделите може би).
BMW only!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 20 Фев 2008, 21:16

Кво ще рече трудно пали? Как пали трудно? С много въртене?
А мирише ли на бензин? Като я запалиш как работи?
Дълбоко се съмнявам да е от датчика :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 20 Фев 2008, 21:22

Диляне Лайното имаше некав такъв същия проблем.Сутрин студена трудно пали, върти върти върти и след като запали върнеш ли и газта угасва , пък загрее ли нема такива ядове и ми казаха некъв дачик за температура. Взех го смених го и от тогава да чукнем на чутура никви ядове . :D
Така че колега може и тва да е !!!
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 20 Фев 2008, 21:25

Симптомите са такива - пали лесно и гасне веднага. Играя си 5-10 минути да запаля - с пълна газ, без газ, с бързо напомпване на газта и зора е докато се изфорсира - изфорсира ли се, после си играя с газта докато позагрее. Като е топла колата си пали. По принцип дюзите се запушват и колата не върви добре (затова си карам на газ), но все пак върви - ту по-добре, ту по-зле, губи се по някой цилидър. Но това с паленето мисля, че не е нормално - просто пали за момент и веднага гасне. След многото въртене мирише здраво на бензин, както и когато работи на бензин.
BMW only!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 20 Фев 2008, 21:26

Абе това твойто няма нищо общо със М20 и неговия модерен инджекцион дето може да работи без нищо, само му трябва датчик за коляновия вал и ще запали от раз :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 20 Фев 2008, 22:11

Или с други думи утре щр отида и ще търся номера на самия датчик под капака :confused:
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 20 Фев 2008, 22:16

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
виж №14, но не мисля че проблема ти е в темп.датчик щом палиш и ти гасне

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 20 Фев 2008, 23:09

Благодаря, помислих по въпроса и наистина това не е чак толкова възможна причина за неправилната работа на мотора. Допускам и други неизправности, които утре ще проверя с мултимера. Ако нещо не ми е ясно ще се ходи на диагностика накрая, надявам се ще тръгне накрая 8)
BMW only!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook