Скръц :)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Мазгай тама не е толкоз важно важно е да е ЛУБРИКАНТ някъв
А Любо изкаше да каже че от напрежението се покачва температурата когато контактуват двете пластини и са цъкни клаксона
а не толкова от връткането на волана макар че и от тама идва температура няква
ПС:По принцип темата става май задълбочено глупава а

А Любо изкаше да каже че от напрежението се покачва температурата когато контактуват двете пластини и са цъкни клаксона

а не толкова от връткането на волана макар че и от тама идва температура няква
ПС:По принцип темата става май задълбочено глупава а

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
pavlin_e30 написа:последно с кво да тъпча калъфа,че стои от вчера така и чакам правилния отговор
пиче, за пясъка беше майтап, сега да ти кажа простата грес мисля че ши е идеална 6тото аз лично сам гресирал редуктура на Шкода мадара с такава от прост прост такаламид, то преди 10 години тва беше, и татко така ми е показвал


Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Ако питаш за каретата на полуоските,там трябва да бъде литиева грес с молибденов сулфит(или дисулфит).Трябва да е черна на цвят(поне такава имах на Валволин) като графитната но не е графитна.Едно време руснаците имаха подобна синя грес с името ШРУС 4.
Megasquirt & Megaview user
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
най-накрая смислен отговор-отивам да ги натъпча с такава
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
BMWPower написа:... от напрежението се покачва температурата ...
Малка корекция: не от напрежението, а от тока

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани