Трудно пали сутрин

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: СОФИЯ

Трудно пали сутрин

Мнение от digitallive » 17 Яну 2008, 14:45

Е имам го този проблем, още от както купих колата преди два месеца и това си е. Сутрин въртя и на Бензин запалва след седми осми път - продължително въртене. После веднъж като запали сутрин, цял ден си пали само като и покажа ключа. Какво ли не направих резултат - никакъв.
1. Дюзите са почистени
2. 5 инжектор е сменен -НЕ СЪМ СИГУРЕН ЧЕ РАБОТИ КОРЕКТНО
3. Направен е реглаж на клапани
2. Дебитомерае сменен с много читав
3. Смених стъпковия мотор и маркучите на вакуумите
4. Сменени са Свещи
5. Отидох на диагностика на делкото ОК е.
Искам да питам някой от вас ако се е сблъскавал с подобен проблем да каже каво да проверя. Ползвах тъсачката някои колеги са имали подобен проблем от КЛАПАН ЗА ОБРАТЕН БЕНЗИН- как да проверя дали същия работи.
Термо тайм суич - 5 инжектор как да тествам дали работят коректно.
Ще съм благодарен ако ме насочите и към някой сервиз където със сигурност могат да ми решат проблема.
Изображение
Няма нищо по красиво от едно Е30
(oo===[][]===oo)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 17 Яну 2008, 15:33

и при мен беше така, но след смяна на клапана се оправи.най-добре го смени, не е скъпо- 20лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 17 Яну 2008, 16:21

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=68197
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56394
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61596

Във входящите на bmwpower@mail.bg (парола - bmwpower) има писмо със субект "4 - Fuel and exhaust systems.pdf". На стр.16 в тоя пдф e пробата на регулатора, а на 2-ра - какво трябва да показва манометъра. :idea: :arrow: манометъра може да се сложи на маркуча за 5-ия инжектор.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от digitallive » 04 Фев 2008, 21:03

Така проблемът е отстранен оказа се пак Cold start инжектора защо е прецакан и втория, така и не разбрах, но важното е че вече има напредък :)
лошото е че сутрин докато е студена не пали без да и подам мъничко газ - докато въртя на стартер съвсем леко припомпвам педала и пали веднага - Това нормално ли е
Имам и още един въпрос - Искам да опитам да запаля колата някоя сутрин направо на ГАЗ - НЕ ЗНАМ КАК СТАВА при мен е с някакъв специялен ключ който така и не разбрах как работи има един бутон с две положения БЕНЗИН и ГАЗ като дам на контакт лампичката на ключа мига и при над 2000 оборота преминава на газ - отзад зад кутииката с бутона има малко копченце.
Пробвах да държа копчето натиснато и в мигащо положение на ключа да въртя на стартер пали ама гасне после трябва много бързо да пусна пуканката отзат да натисна копчето отпред в позиция газ да форсирам до 2000 оборота и едновременно с това да въртя на стартер и така запалва от.....ПЪТ моля някой който е с като моя ключ да ме просвети в дебрите му.
Изображение
Няма нищо по красиво от едно Е30
(oo===[][]===oo)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 04 Фев 2008, 22:34

При изправен мотор палиш, без да пипаш "газта" :!: Препоръчително е с натиснат съединител. Ако "студения" инжектор все още не работи - нормално е да подадеш малко газ, за да запали.

Палене само на газ - ключето си стои на положение "газ", даваш на "контакт", натискаш (и пускаш) "пуканката" отзад, въртиш на стартер и ... палиш :lol: . При мен изпарителя е на десния калник и маркучите до плочката идват доста дълги, та върти 2-3-4 оборота повече, отколкото на бензин ;) . Направено е така, за да палиш винаги на бенз, но да можеш аварийно да запалиш и на газ.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook