Възможно ли е?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 21.05.2004
Местоположение: Плевен

Мнение от Ivo Pifa » 23 Май 2004, 10:55

В общи линии написаното от jordan е вярно. Не съм съгласен само за нулирането със "специална джаджа в сервиз"- в смисъл че можеш да си го направиш и сам 8) Преди 3-4 дни си направих зануляването с помощта само на едно кламерче 8) Във "20 Pin Data Link Connector" пин 7 се свързва към маса(или към пин 19). Дава се контакт (контактния ключ се завърта до втора позиция) и след около 3-4 секунди oil-service e нулиран. Изключва се контакта и се включва отново на втора позиция за 10-15 секунди - нулира се inspection-а. Ако в последствие отново светне inspection почти сигурно е че някъде има проблем - проверяват се батерийките, захранващи електрониката в таблото(при мен са на 17 г. но са в идеално състояние :D ),маслата, спирачната течност, охлаждането, ел. системата и т.н. - тук вече може да се наложи и ходене в сервиз :roll:
При мен след нулирането два от зелените светодиди не светеха, но след намеса с поялника всичко е ОК

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от Gavril » 23 Май 2004, 20:05

сигурен ли си за тия пинове? и на мене ми светят тия джунджурии, ама да не светне нешто друго като го замася :D

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: STARA ZAGORA

Мнение от 324td » 23 Май 2004, 20:32

Всичко до тук е вярно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 12.04.2003
Местоположение: Софийски имоти

Мнение от CERT » 23 Май 2004, 21:23

е как да нее...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 23 Май 2004, 23:07

За диодите, които питах... припоих ги и всичко светна :) Аман от пишман майстори в тия сервизи да ми обесняват глупости като как изгаряли светодиоди ;) За зануляването поне на мен ми го правят безплатно в Бургас. За какво да си усложнявам живота, така поне съм сигурен, че няма да има фалове.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 11.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мфил
Детайли за колата: 120D

Мнение от Evanko » 25 Май 2004, 14:23

ако още някой напише за инспекшън ще се гръмна!честно!!!четете темите бе хора![/quote]

След няколко опита да зануля тия диоди смених батериите. Но те продължиха да светят и никакви мостове и други не помогнаха. Сега цялата платка с диоди е жабката и не ми жади зъркелите.
Това Галактиката е голема работа, фактически!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от Gavril » 27 Май 2004, 17:48

Ivo Pifa написа:...Преди 3-4 дни си направих зануляването с помощта само на едно кламерче 8) Във "20 Pin Data Link Connector" пин 7 се свързва към маса(или към пин 19). Дава се контакт (контактния ключ се завърта до втора позиция) и след около 3-4 секунди oil-service e нулиран. Изключва се контакта и се включва отново на втора позиция за 10-15 секунди - нулира се inspection-а. Ако в последствие отново светне inspection почти сигурно е че някъде има проблем - проверяват се батерийките, захранващи електрониката в таблото(при мен са на 17 г. но са в идеално състояние :D ),маслата, спирачната течност, охлаждането, ел. системата и т.н. - тук вече може да се наложи и ходене в сервиз :roll:
При мен след нулирането два от зелените светодиди не светеха, но след намеса с поялника всичко е ОК...


Ами, аz го zанулих дат4ика по схемата пин 7 с 19 zащото zамерихме с един приятел 4е пин 19 не е върzан към масата, а пин 7 работи с ~ 5 волта. Предполагам, 4е zад вси4ко това се крие ниакъква логи4еска схема, в която 5в са логи4еска "1ца" и пин 19 е ниакав вход, като при подаването на "1" и даден таимер се нулира саответния дат4ик. Както и да е, мога само да гадая 4е е нещто от сорта, но моя съвет а да се нулира с мост м/у 7 и 19, штото ина4е си е живо укъсяване.

3драве, отивам да пия бира 4е пресъхнах 8)

Г

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook