Релето за бензиновата помпа въпрос

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Релето за бензиновата помпа въпрос

Мнение от Stennli » 21 Ное 2007, 0:20

Имам проблем с бензиновото реле.Интересува ме една работа....
Значи като подам на контакт релето подава 1-път контакт на бенз.помпа за около 1 секунда и изключва,след завъртане на стартера залепва на постоянно включена бенз.помпа.
Така ли трябва да бъде?????Защото при мен прави малко по различни неща,и мислех че е от някоя спойка,презапоих го...едни мостове пусках..аве направо мамата.
При мен отначало си както го описах,но след като завъртя стартера паля и релето започва да щрака като побъркано през 2-3 секунди,и вече не съм сигурен как трябва да е...да не би като вдигне налягането в системата и да се изкючва,като намали налягането и да се включва.Някой занимавал ли се е?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 21 Ное 2007, 8:31

Като работи мотора, релето трябва да държи постоянно (иначе спира помпата :idea: ). От налягането на горивото се интересува само регулатора на налягане (а пък той няма нищо общо с тоците ;)).
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 21 Ное 2007, 23:25

Ако подам един деректен (+) който след подаване на контакт да отива след релето ще има ли проблем....в смисъл,да не изгоря инжектори или помпа,не знам закъкво ми е това реле тогава ако всичко си работи пак след директен (+).Къква е ролята на тва реле???
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 21 Ное 2007, 23:59

ролята на тва реле е като релето за фаровете
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Ное 2007, 8:04

Stennli написа:Ако подам един деректен (+) ...

Подай "+", който да държи постоянно включено релето на "контакт". "+"-са, който идва от контактния ключ, да не минава през електрониката, а направо да захранва намотката :idea:

Идеята е, даваш на контакт, помпата се пуска за малко, за да компенсира падналото при престоя налягане в системата. Даваш на стартер (помпата още не работи), палиш, и като почнат да идват нормални импулси от запалването, помпата вече си се пуска "официално" да бачка. Разтоварване на системата ;) Предполагам, че при тебе някъде има лоша връзка и импулсите не се обработват нормално - пукната писта, окислена обувка, общо взето лош контакт.

Мойта е шунтирана и проблем с палене/работа нямам :D .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Мнение от Acoto® » 22 Ное 2007, 10:50

ако залепва и като си само на контакт, без да работи мотора отговора може би е един - време е за смяна на горивният филтър
AcoTo®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Ное 2007, 22:23

Би ли пояснил?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 22 Ное 2007, 22:52

Едва ли :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 23 Ное 2007, 0:58

а що не го смениш или поне му сложи друго там за проба, разбира се същото по схема...
Най-мразя да съм прав!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: Сливен

Мнение от БМВ 316 » 09 Дек 2007, 22:18

Като дам на контакт релето изобщо не се чува да "цъка" и помпата не се чува на контакт,но иначе се пали без проблем

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 09 Дек 2007, 23:50

Чесно ли ве :mhihi:
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 10 Дек 2007, 0:37

Ти сигурно си с М40 :mhihi:
Изображение

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

..

Мнение от bavareca_86 » 10 Дек 2007, 15:54

GEORGIEV написа:Чесно ли ве :mhihi:

:mhihi:
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook