проблем при палене на 324D ако някой е в час
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
проблем при палене на 324D ако някой е в час
От няколко дни колицата не пали (или ако запали то с големи услия), ходих на сервиз казаха некакав датчик на маховика( който смениха ),после некакав датчик на помпата( електронна е ) за говоривото не отчитал правилно ( 70 градуса при студена кола ) и се от сорта в крайна сметка ми ревнаха за компа.
Та ако някои е страдал да сподели ко да прая че ми писна от тез изроди (майсторите де )
Благодаря предварително
Та ако някои е страдал да сподели ко да прая че ми писна от тез изроди (майсторите де )
Благодаря предварително
- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
значи първо смвни подгревните свещи, ама недей да правиш компромиси а си вземи някой найстина читави( че имаше колеги от форума дето реваха от калпави бошове)
после си смени горивния филтър с читав и тогава виж как е
у тия измислени сервизи си е ебало мамата, видят ли БМВ нищо не му разбират и само се чудят как да те изръсят
после си смени горивния филтър с читав и тогава виж как е
у тия измислени сервизи си е ебало мамата, видят ли БМВ нищо не му разбират и само се чудят как да те изръсят

само гасссс на ИС-ката
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
И въздушният филтър да се смени... Че за 20 лева какви асматици стават тия коли, не е истина...
It's not who You are, it's who You know...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
А това чист дизел ли е или ТД
че до сега не бях виждал чистия с електронна помпа.
Иначе ако тоя датчик за температурата ти е преебан и показва все 70 градуса ,релето за свещите ти не включва за първоначално греене и те греят дефакто само докато въртиш на стартер.

че до сега не бях виждал чистия с електронна помпа.
Иначе ако тоя датчик за температурата ти е преебан и показва все 70 градуса ,релето за свещите ти не включва за първоначално греене и те греят дефакто само докато въртиш на стартер.

Я виж като запалиш колата от горивния филтър към помпата нафтата на мехури ли върви
може да е от уплатненията на филтура
имаш ли освен лампа на таблото за подгревните свещи и една зелена лампа която ти подсказва че свещите бачкат
по принцип от тате знам че дизел имали компресия и без подреб трябва да пали
ма тва май при мерцедес става само
може да е от уплатненията на филтура
имаш ли освен лампа на таблото за подгревните свещи и една зелена лампа която ти подсказва че свещите бачкат

по принцип от тате знам че дизел имали компресия и без подреб трябва да пали
ма тва май при мерцедес става само
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
БМВ-тата без свщи не палят
При 6-така при една изгоряла палеше,ма при две забрави
А при М41 една изгорела и ядец добре, че е с верига и моа си го пускам по нанадолното

При 6-така при една изгоряла палеше,ма при две забрави

А при М41 една изгорела и ядец добре, че е с верига и моа си го пускам по нанадолното


- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани