325ix
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Anton Anastasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 28.02.2003
Аз карам ix така, че не чакай безпристрастно мнение.
Това е любимата ми кола, която никъде и никога не ме е оставяла. Гъзарията с нея е сведена до минимум - не можеш да си оставиш гумите на някое кръстовище, с голям зор можеш да караш с вратите напред, стартираш тромаво за 170 си коня (мойта е и автоматик - не можеш да пуснеш съединителя при 5К оборота). За сметка на това вади опели, фордове, мерцедеси от преспите пред втресените погледи на невежите. В завойте лепне за асфалта - чувството е странни, като се има предвид, че караш БМВ. По много странен начин се усуква и държи пътя - имаш чувството, че предницата и задницата са разкачени и всяка от тях самостоятелно си напипва най-правилната траектория в завоя.
Като ремонти не е по-капризна от другите 2.5 л двигатели. По предното имаш зор само за маншоните, но смениш ли ги веднъж - забравяш (малко са скъпички оригиналните, но поне са от сърце).
Има всякакви мнения - сложни и чупливи раздатки, те от БМВ не го знаели предното, повече карета за смяна и скъпи предни амортисьори.
Не се ли държиш мърляшки с колата и тя то отвръща със същото.
Толкова от мен.
Това е любимата ми кола, която никъде и никога не ме е оставяла. Гъзарията с нея е сведена до минимум - не можеш да си оставиш гумите на някое кръстовище, с голям зор можеш да караш с вратите напред, стартираш тромаво за 170 си коня (мойта е и автоматик - не можеш да пуснеш съединителя при 5К оборота). За сметка на това вади опели, фордове, мерцедеси от преспите пред втресените погледи на невежите. В завойте лепне за асфалта - чувството е странни, като се има предвид, че караш БМВ. По много странен начин се усуква и държи пътя - имаш чувството, че предницата и задницата са разкачени и всяка от тях самостоятелно си напипва най-правилната траектория в завоя.
Като ремонти не е по-капризна от другите 2.5 л двигатели. По предното имаш зор само за маншоните, но смениш ли ги веднъж - забравяш (малко са скъпички оригиналните, но поне са от сърце).
Има всякакви мнения - сложни и чупливи раздатки, те от БМВ не го знаели предното, повече карета за смяна и скъпи предни амортисьори.
Не се ли държиш мърляшки с колата и тя то отвръща със същото.
Толкова от мен.
Anton Anastasov написа:Аз карам ix така, че не чакай безпристрастно мнение.
Има всякакви мнения - сложни и чупливи раздатки, те от БМВ не го знаели предното, повече карета за смяна и скъпи предни амортисьори.
Не се ли държиш мърляшки с колата и тя то отвръща със същото.
Толкова от мен.
Личният ми автомобил не е iX, но съм карал и чувството определено не е като на типично BMW. По-стабилно, по-тромаво (ама си е 170 коня, де). По информация харчи с 1 л. гориво над нормата за 2.5i. А тия приказки че BMW не разбирали от предно могат да се чуят от невежи голфчета. По настоящем точно BMW са сред водещите в 4x4. iX не мож да се сравни със Subaru, например по якост, но спортната натура си му е в кравта, за разлика от другите.
Мързелът е майка на всички изкуства
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани