въпроси за турбо и горивни системи

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от sharkdata » 08 Сеп 2007, 12:26

valentino написа:sharkdata ако искаш да ползваш МС на кола която е била с механична инжекция доста неща трябва да смениш-дюзи,датчици да добавиш и най-добре е да използваш зъбно колело 60 минус 2 зъба.Може да остане само запалителната бобина с кабелите.
Ако те интересува за Е30 318ис пиши ЛС на Alibitu,той кара същото с мой МС.Сложихме го в оригиналната кутия на Мотроника.Нищо не се добавя по датчиците и инсталацията на колата освен едно маркуче до всмукателните тръби.Механично се закрепва клапата на дебитомера в отворено положение да не пречи.

Ако някога слагам МС няма да е на мех. инжекция с аналогово ЕКУ.Но принципно Л-Жетроник не е ли с електронно оправление на инжекорите?А относно 318ИС мисля да си взимам такова но няма да е скоро :uups: :roll: :uups: (минимум още 2 години :uups: )Но като за начало имам един приятел на който сигурно ще му помагам за турбо проекта за жалост той не кара БМВ.
:bowdown:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 21.04.2005
Местоположение: 02

Мнение от Vendetta » 09 Сеп 2007, 17:03

малко офтопик:
какво съвпадение, че се казваш Иван Петров :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

МОЕ ЛИ ТИ ГО НАБИЕМ У БЕЛАТА РИЗКА?!

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook