смяна на хидравлична рейка

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 06 Сеп 2007, 12:23

Sonny, ясно се вижда, че карам Е30 316 на газ, тъй, че дрифт с тая кола :confused: Правил съм многократни опити и съм занасял тук там, ама се сещаш, че няма как да се подържа постоянен дрифт в продължение на много завой. Но не си мисли, че по дружба не съм се лашкал десетки пъти ;) И ти твърдиш, че с механична рейка е по-лесно, така ли? Че се усеща с нея пътя по-директно няма спор, ама си има повече ход, ти знаеш - нали сега караш хидравлика? По-къс ход и по-лесно въртене на геврека гарантира по-лесно и бързо управление. Поне на мен, като на аматьор ми се вижда по-лесно. Обаче го има и момента, че при дрифт като смениш посоката волана в голяма степен се връща светкавично сам - просто го придържаш с ръка. Но в един момент излиташ от завоя, и ако си бавен и слаботелесен механичната рейка ще те озори.
BMW only!

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook