смяна на хидравлична рейка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Sonny, ясно се вижда, че карам Е30 316 на газ, тъй, че дрифт с тая кола
Правил съм многократни опити и съм занасял тук там, ама се сещаш, че няма как да се подържа постоянен дрифт в продължение на много завой. Но не си мисли, че по дружба не съм се лашкал десетки пъти
И ти твърдиш, че с механична рейка е по-лесно, така ли? Че се усеща с нея пътя по-директно няма спор, ама си има повече ход, ти знаеш - нали сега караш хидравлика? По-къс ход и по-лесно въртене на геврека гарантира по-лесно и бързо управление. Поне на мен, като на аматьор ми се вижда по-лесно. Обаче го има и момента, че при дрифт като смениш посоката волана в голяма степен се връща светкавично сам - просто го придържаш с ръка. Но в един момент излиташ от завоя, и ако си бавен и слаботелесен механичната рейка ще те озори.


BMW only!
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани