M10 - не пали

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Скрапчо
Аватар
Мнения: 912
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
Пол: Мъж
Кара: конджул

M10 - не пали

Мнение от Ivan Petrov » 23 Авг 2007, 15:59

Във Понеделник застанахме на "правата" аз и една 320-ка Е36, първа и пълна газ от 3000 оборота, включвам аз втора и колата заби моцуна и се задави... И друг път ми го е правила тоя номер ама тогава изскочи дистрибуторната капачка, както и да е. Бях спокоен че като мине към час ще и покажа ключа и ще запали ама не стана, давам на контакт, шума от двигателя си е нормалния без допълнителни тракания и тн. ама неще да пали и мирише зверски на бензин... Издъпраха ме до една бензиностанция и оставих колата там към 9 вечерта, и в Вторник към 4 часа отидох да я прибера като пак бях убеден че ще тръгне, ама не тръгна :shock: Издърпаха ме до нас ( благодарности на _BoBi_ ) и по България при скорост към 60-70 километра включвах на скорост и дигателя си работеше без необичайни шумове, като дам леко газ и веднага глъхнеше :roll: Вчера пак пробвах да запаля, пак върти и мирише на бензин, днеска разглобих филтъра и дебитомера, и тая тръбата зад дебитомера към всмукателните колектори имаше бензин по дъното :confused: :shock:
Със Л Джетроник съм, давайте идеи кво да правя че вече почвам да се притеснявам... :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от WilliamsF1Team » 23 Авг 2007, 16:24

Защо задаваш такива въпроси...Нали знаеш какво следва...

Сменяй маторя... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Скрапчо
Аватар
Мнения: 912
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Ivan Petrov » 23 Авг 2007, 16:29

тва да не е М40 че да го сменям :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 23 Авг 2007, 16:32

Незнам с това М-40 какво толкова се базикате, когато е наред мотора по нищо не отстъпва на другите мотори на БМВ.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 23 Авг 2007, 23:05

ела ти дам едно М50, поне нема те ебават да го сменяш :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Мнение от KriK4eTo » 24 Авг 2007, 0:09

Немога да помогна ,моя М10 е карб. ама заведия на доктор които разбира от тея инжекциони
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 24 Авг 2007, 1:17

Se7ven написа:Незнам с това М-40 какво толкова се базикате, когато е наред мотора по нищо не отстъпва на другите мотори на БМВ.
не се обаждай,по-добре ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 24 Авг 2007, 9:50

Запуши маркуча на "студения" инжектор (високо на смукателните тръби, отдясно). Ако е блокирал в отворено положение, ти "дави" мотора ...
Можеш да използваш момента и да измериш налягането на горивото (на същия маркуч, с манометър поне до 8-10атм). Трябва да е 3атм на празен ход, а при подаване на газ да се качва, докато се променят оборотите ;) . Ако регулатора е блокирал в затворено положение (или маркуча за "обратния" бензин е запушен), инжекторите пускат прекалено много гориво :roll:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

М10 Разрушителя
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Самоков

Мнение от ddt » 24 Авг 2007, 13:53

Подобен проблем имах като бях забравил да си закача дебитомера :mhihi: :mhihi: :mhihi: Сиреч провери си контактите,маркучите,виж свещи и т.н. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 24 Авг 2007, 20:17

Почисти си платката на дебитомера,ако той не подава добър сигнал на компа колко въздух влиза в двигателя,компютъра подава по дълъг сигнал към дюзите и пуска повече бензин.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

Скрапчо
Аватар
Мнения: 912
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Ivan Petrov » 28 Авг 2007, 19:04

Със риска да влезна във бисерите с тая картинка все пак ще питам там на където сочи зелената стрелка дюзата или както се нарича ( която на картинката липсва иначе седеше на стойката дето е заварена за рейката ) за какво точно служи? Имам 2 предположения ама няма да ги казвам че може да се изложа :mhihi: :shock:
Искам сам да оправя колата ;)
Маркуча най долу дето е върху капака на главата беше закрепен за тая "дюза" ако мога така да я нарека
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Авг 2007, 19:30

Куха лейко, влезни в реалоема и там ще видиш кое кво е, а иначе това дето си го надраскал със зеленото е бензиновия регулатор, оттам се връща бензина, регулира се от вакуум, взет от смукателния колектор, колкото повече се вдигат оборотите, толкова повече се получава вакуум. Колкото повече се получава вакуум, толкова повече се затваря тоя регулатор и толкова повече гориво влиза в дюзите и по този начин им увеличава и налягането и дебита ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 29 Авг 2007, 0:19

Каква е връзката на оборотите с вакуума в смукателния колектор? :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 29 Авг 2007, 1:15

Хуу, де, не са обороти, натоварване е ;) . Сончо не го е дописал, ама пак стигаме до регулатора ... :idea:

Адаш, виж тука - http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=13&fg=15
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Скрапчо
Аватар
Мнения: 912
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Ivan Petrov » 29 Авг 2007, 2:02

мерси много, преди малко разглобих целия дебитомер ( там където е капака отгоре при платката ) и майсторя... утре ако колата се развали още повече ще знам че е от дебитомера :mhihi:
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook