Баварка 88година 316И пали когато си иска.Помогнете!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от bmwpilot » 01 Авг 2007, 10:34

С толкова предварителна информация вярно е само гадаене. няма смисъл да се предполага, а колата да отиде на добър диагностик /или много добър специалист, ама много добър, само, че и аз не знам къде ги има/. Проблемът може да е от всичко. Добра диагностика от добър майстор. Препоръчваха ми диагностиката на "Вилхелм Пик" /сега "Хенри Форд"/, но съм резервиран, синът ми ходи и имало някакво младо момче. чувал съм за добър майстор в Лозен. Дали е така обаче, не знам. Препоръчвали са ми диагностиката в сервиза на Ситроен под моста на Интерпред. във всеки случай моторът трябва да се прегледа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 01 Авг 2007, 11:44

Аз лично съм доволен от "Юве" на Симеоновско шосе при посолствата.

Успех!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 01 Авг 2007, 12:09

Radichev написа:Аз лично съм доволен от "Юве" на Симеоновско шосе при посолствата.

Успех!


;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 02 Авг 2007, 5:47

sonny написа:Първия решил да хвърли боб се престраши, аз довечера отивам да спя в едни Петрички картофи и щи кажа на сутринта ко стаа :mhihi: :mhihi:


боб? хм... имам същия проблем просто :shock:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.07.2007

Мнение от BMW 316I » 02 Авг 2007, 22:09

Как започна.При завъртане на контактния ключ двигателят въртеше но не искаше да запали в продължение на 1-2 секунди.В продължение на 1 месец интервала за палене се увеличи 10-15 секунди и след този интервал колата започна да пали когато си иска.Закарах е в сервис компютърна диагностика и т.н. Казаха че колата работи перфектно...и трябва колата изобщо трябва да спре да пали и да им е закарам с въже , за да утановят каква е повредата.Закарах е в друг сервиз и там ми казаха че всичко е ОК.Изведох си 5-ватова лампа на таблото свързана към горивната помпа.От нея разбрах кога релето поддава напрежение и кога не на помпата.Релето за горивната помпа е здраво.Имобилайзера е шунтиран.Вчера се порових в ел.инсталацията на колата..Имаше 2 маси вързани хлабаво.Едната захранва алармата ,а другата където е бил вързан имобилайзера.Демек последната е за запалването на колата.Днес е карах цял ден пали нормално.ще видим дали това е причината.Ако имате някакви схеми на запалването ,можете да ми ги изпратите.БМВ 316и КУПЕ Е30 88год. троен стоп.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 02 Авг 2007, 23:33

Хмммм, много е вероятно това да ти е бил проблемът. Аз преди години имах едно Рено дизелче с аларма. И тая въпросна аларма ми правеше постановки понякога. Ама там при дизела работата беше ясна - като не може да запали, значи нямам ток на помпата. И един прекрасен ден просто изскубнах всички кабеляци, вързах си запалването и се приключи сагата.
It's not who You are, it's who You know...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 03 Авг 2007, 2:18

Това ще да е. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: montana

Мнение от svetli_laugh » 03 Авг 2007, 19:30

бате никфа инжекция не е просто бензинова помпа и моита преееше така
няма дебит и за тфа смения и нема да има6 проблем тарси само за проба и
виш

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: Благоевград
Кара: под налягане

Мнение от ToHuTo » 04 Авг 2007, 17:52

При мен проблема беше абсолютно същия. И след почистване на леко
окислилите крачета на трите релета ,които са под капака под чистачките, вече 2 месеца не е казала гък.. :)

Успех.
Обичам боба,обичам хлеба, и обичам да е.а

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook