Проблеми, проблеми и пак проблеми.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Новини
-
Проблеми, проблеми и пак проблеми.
Е30 М40 316
Трудно пали. Смених свещи, не е от кабелите, не е от акумулатора. Изведнъж се получи проблема. Просто като завъртя ключа и цикли поне 6 - 7 секунди докато запали след което проблеми няма.
Нещо отпреде тропа ....смених накрайниците на рейката - два дълги, два къси. Смених тампоните на реактивната щанга към купето ....проверих носачи, гумени щуротий, ябълковидни болтове и т.н. - здрави са. Рейката по принцип трополи като клатя рязко волана в спряло положение. Тропането се чува не само в дупките но и в неравности по пътя. Възможно ли е да е от рейката? Какво още може да тропа?
При скорост над 160 кмч колата става нестабилна и всичко в купето се тресе. От издухалите амортесьори ли е?
Айде стига толкоз засега.
Трудно пали. Смених свещи, не е от кабелите, не е от акумулатора. Изведнъж се получи проблема. Просто като завъртя ключа и цикли поне 6 - 7 секунди докато запали след което проблеми няма.
Нещо отпреде тропа ....смених накрайниците на рейката - два дълги, два къси. Смених тампоните на реактивната щанга към купето ....проверих носачи, гумени щуротий, ябълковидни болтове и т.н. - здрави са. Рейката по принцип трополи като клатя рязко волана в спряло положение. Тропането се чува не само в дупките но и в неравности по пътя. Възможно ли е да е от рейката? Какво още може да тропа?
При скорост над 160 кмч колата става нестабилна и всичко в купето се тресе. От издухалите амортесьори ли е?
Айде стига толкоз засега.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
виж да не се е пре...ал клапана за обратния бензин.като я запалиш я загаси ако веднага запали втория пьт значи е той

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Новини
-
Яворчо, запалих я (трудно запали както винаги), оставих да поработи няколко минути, изгасих я и веднага я запалих пак и запали перфектно. Демек явно е това което ти казваш - клапана за обратния бензин. Това ли е единствения вариант да е проблема? Сложно ли се сменя тоя клапан, какви пари е нов?
- Новини
-
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
по точно от тампоните над тях

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
И аз имам същия проблем ,потропва нещо дори на леки неравности.. проверил съм цялата предница ок е .. остават тампони на амортисьорите ,но незнам как да ги проверя без да ги махам 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Anton Anastasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 28.02.2003
на мен при неравности, когато карам бавно ми тропа карето на кормилния прът - провери дали при теб не е от това
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
!!Asen_X написа:PARADOX и на мен ми се ще да е само от тях ама незнам дали е възможно да тропа от амортесьори .....
Може. Като се скапат почват да тропат понякога.
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Асене амортисьорите тропат мамка им и при мен е така. Кормилния прът ако само тропа са едни пласмасови втулки който в Дару са по 10.40 едната а са две 


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани