Проблем с работата на двигателя и относно прекъсването

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 25 Май 2007, 9:23

за М10 маслото не от голямо значение(неказвам-наливайте боклуци ;) )на М10 имали проблем с маслото веднага се отразява на лампата(в смисъл-пада ли му визкозитета като загрее),но е вярно че мазането на вала е слабо място.Ама да попитам,колегата?-за да са износени кобилиците толкова ,трябва доста време да са чукали като дизел???другия вариянт е да са пренатегнати-ама това значи,че можеш да ги охлабиш?Поправете ме ако греша..
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 25 Май 2007, 11:07

Мен ми е много странно на моята кошница как да успели въобще да счупят кобилица и след това да сложат някакви износени:( Аз имам съмнения, че ако е отваряна главата може да са ги пренатегнали преди време или просто от лошото мазане да са се разтракали. Знам ли :roll: Интересното при мен е, че не тракат, а се чува едно като "чоплене на семки", цъка, а не тропа, по-различно звучи от износено М40 примерно.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 25 Май 2007, 23:18

Да интересното при мен беше,че въпреки това износване двигареля си работеше нормално и тихо,не е имало тракане или да е работил като дизел...и аз останах в несвяст като отворихме двигателя :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 25 Май 2007, 23:47

А знаете ли,че
клапаните на М20 трябва да се напасват на всеки 10-12 хиляди мили :shock: поне така пише у книгите.да не би и с м10 да е такава ситуацията.а как е по добре,ако може така да се каже де-да са хлабави или натегнати клапаните.кое е по вредно
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 26 Май 2007, 11:00

Според мен твърде натегнатите клапани са по-вредни, защото се износват по-бързо така, а и има шанс при по-високи обороти да стане някой фатализъм. По-хлабавите клапани просто са по-шумни, разбира се могат да доведат и да по-слаб двигател, ако не отварят и затварят коректно. Все пак това им харесвам на старите кошници, че па са много, много корави животни - верно, разтракват се и те понякога, но търпят зверските изтезания и след настройка - карат още много време. А не като някой от новите кочини (да не мус поменавам името, знаете си го), дето минеш 2 пресечки и хем се разтрака жестоко, хем трябва направо да му сменяш камара части по главата за да тръгне :evil: От по-новите моторчета М50 съм го признал също за много читав мотор, никаква настройка, само хубави консумативи и също е много, много здрав.
BMW only!

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook