Въпрос за задното окачване...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Въпрос за задното окачване...

Мнение от logout » 17 Апр 2007, 0:34

Колата се беше поразхлопала доста отзад - все едно в багажника возя стадо диви хралупи :mhihi:

Както и да е, купих си опорите (тампоните) на задните амортисьори и взех да ги сменя. Старите, разбира се, бяха леш. Е да, ама като свалих амортисьорите, се оказа, че и те са за смяна (защо ли не ме учуди това :roll: ). Някога сигурно са били добри - жълт билщайн с щампата на BMW и надпис Made in Western Germany :shock: . Демек година хиляда девестон и бееме млади. Пари за нов жълт билщайн нямаше (B6 или Б8 - тука е на кирилица, че излиза някво с очила...), така че взех нормални, пак билщайн (B4). Сега направо не мога да си позная колата - стадото хралупи си е заминало :mhihi: .

Въпросът ми е свързан с това, че пружините ми не са стандартни, а по-къси. Новите амортисьори в разпънато състояние са по-дълги от старите. Дефакто съм направил микс от къси пружини и нормлани амортисьори. Та проблем ли е това - в смисъл, ако случайно литна нейде :mhihi: , дали няма да ми се изсипят пружините? (това на майтап де ;) ) Но се питам дали няма да съсипя новите амортисьори с тия амортизирани пружини. А и променя ли се работата на амортисьора, когато е по-събран (заради по-късите пружини). Всички ми викат - карай и не се притеснявай. Аз не че толкова се притеснявам, просто ми е любопитно. Освен това не искам стандартни пружини - тия си ме кефят като височина.
It's not who You are, it's who You know...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 18 Апр 2007, 0:25

не знам да ли е проблем, но лично аз щях си взема и нормални пружини ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 18 Апр 2007, 0:58

Знаех си, че някой ще даде такава идея... :mhihi:

Що се отнася до мойто окачване - каквото, такова - нали не трополясва и не ми подскача задницата из бабуните... А и аз не влитам в завоите със 100+. Засега ще карам така. Просто ми беше любопитно какво съм прецакал или ще прецакам :mhihi:
It's not who You are, it's who You know...

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 18 Апр 2007, 1:23

Нищо няма да прецакаш, карай си и не му мисли, като му дойде времето за спортно каране ще смениш още доста работи по колата :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 18 Апр 2007, 2:32

няма значение че аморт. са с по голям ход.... щом си доволен от пружините карай си ги, те немогат да повредят аморт. по никакъв начин. Щом аморт са достатъчно "силни" и нямаш остатъчно заклащане на колата след дупка или бабуна всичко е ок.
Най-мразя да съм прав!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 20 Апр 2007, 19:29

лично аз си подложих под пружините по един кръг изрязан от траспортна лента и така реших проблема със "увисналата" задница.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook