въпрос и от мен

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 25 Фев 2007, 19:21

shnitzera написа:што не дадеш 5 лв в първиа сервиз ,ами зор да ти пуши инсталациата :mhihi:


Ти луд ли си. Я сметни ходенето до сервиза и тия 5 лв. в бири :mhihi: И то за нещо което се прави за 30 секунди с една жица и е безопасно :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:


Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 29.08.2006

Мнение от saarak » 25 Фев 2007, 21:27

ме да аз туй със жичката го направих, но ми върза само на полвина - INSPECTION-a загасна, но датчика за маслото хич не свети ... следващия почивен ден от работа ще разглобя туй табло да видим какво се крие вътре, пък ако имам успеваемост - може да постна разкази в картинки, че май бая хора се сблъскват с тая грижа, която мисля, че е достатъчно дребна, за да може всеки с малко мерак да си я оправи - надявам се само, че и при мен случая е такъв ... :confused:
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 29.08.2006

Мнение от saarak » 22 Мар 2007, 19:31

ае да питам нещо - бях чел някъде наоколо, че батериите трябва да дават общо 3 волта ... само където стандартните батерии са по 1.2 волта ... какви трябва да са - по 1.2 вършат ли работа или ще трябва да търся по 1.5 (нестандартни някакви) или пък да вържа 3х1.2 ... :help:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 22 Мар 2007, 23:39

saarak написа:ае да питам нещо - бях чел някъде наоколо, че батериите трябва да дават общо 3 волта ... само където стандартните батерии са по 1.2 волта ... какви трябва да са - по 1.2 вършат ли работа или ще трябва да търся по 1.5 (нестандартни някакви) или пък да вържа 3х1.2 ... :help:

колега извинявай за пояснението но батериите трябва да са акумулаторни аз си сложих никел кадмий взех ги от безистена на пиротска от към Ботев имат си абонатен сервиз там ги и смених.успех


Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 29.08.2006

Мнение от saarak » 23 Мар 2007, 10:43

туй ясно - благодаря все пак колко волта трябва да дават общо - знаеш ли ти точно какви са твойте ? :confused:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 23 Мар 2007, 13:23

дайте линк за някой што има од старите е30ки :) и няама 19 пина
со слики ако има ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 23 Мар 2007, 14:17

македонец написа:дайте линк за някой што има од старите е30ки :) и няама 19 пина
со слики ако има ?

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... inspection

Накратко правиш мост между 1 и 7 за 15 пиновия конекоторИзображение

И межди 7 и 19 за 20 пиновияИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 23 Мар 2007, 21:09

saarak написа:туй ясно - благодаря все пак колко волта трябва да дават общо - знаеш ли ти точно какви са твойте ? :confused:

извини ме верно се заблудих,по 1,2волта са два броя и от тогава нема ядове,що се отнася до изчистването на инспекшъна аз практикувам като Явор само че не със жичка ,ами през маломощна пробна лампа.

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook