Зареждането! Неговата м....
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Зареждането! Неговата м....
Паля си тая сутрин, всичко точно. След 10 километра радиото както си работеше и хоп, изключи. Странно! Оставих малката на градина и кога да запаля - едвам-едвам върти. Вдигам капака - зеленичкото на акумулатора не свети
Давам на контакт, само лампата за маслото и тая за накладките светят. Викам си, крушката в таблото се прецака и ся нямам зареждане. Все пак запалих, изключих всички консуматори, отворих прозореца, че всичко се запоти и леко-леко към офиса (дееее.а и задръстванията тая сутрин
). Пристигнах, и угасих. Дадох на контакт и о, чудо, всички лампи светнаха, включително и тая за зареждането. Запалих пак. Угасих. Дадох на контакт, пак старата песен - свети само тая на маслото и тая за накладките. Премерих акумулатора - 11,90 V
. Запалих и пак премерих - 11,40 и почна да пада
Ама как се прее.а точно днеска, неговата семка. Дайте някакви съвети, че довечера трябва и да се прибирам, а най-лошото е, че трябва и децата да взимам - иначе го зае.вам по трасето и си хващам такси... Деее.а
Ся отивам да разбутам бушоните да видя, дано е от тях нещо, ма едва ли...





Ся отивам да разбутам бушоните да видя, дано е от тях нещо, ма едва ли...
It's not who You are, it's who You know...
преди месец ми се случи абсолютно същото.
На контакт не светеше лампата за акумулатора а тази за накладките светеше и при контакт.ABS лампата мигаше и след запалване на двигателя веднага светваше,без дори да съм потеглил.помислих че проблема е в клеми по таблото.понякога след рестартиране на двигателя всичко се оправяше.Така карах 3 дни и на 4 -тия отивайки на работа чистачките започнаха да се движат като "умрели".на паркинга на бачкането колата угасна тотално.след пауза от 5-10мин.отново запали без проблем,но първата ми работа бе да тръгна към близкия "жичкаджия"
Резултатът:реле -регулатор на алтернатора със износени четки,затова понякога при рестарт проблема изчезваше(четките зацепват и дават контакт)
Релето+труд=60лв.
На контакт не светеше лампата за акумулатора а тази за накладките светеше и при контакт.ABS лампата мигаше и след запалване на двигателя веднага светваше,без дори да съм потеглил.помислих че проблема е в клеми по таблото.понякога след рестартиране на двигателя всичко се оправяше.Така карах 3 дни и на 4 -тия отивайки на работа чистачките започнаха да се движат като "умрели".на паркинга на бачкането колата угасна тотално.след пауза от 5-10мин.отново запали без проблем,но първата ми работа бе да тръгна към близкия "жичкаджия"
Резултатът:реле -регулатор на алтернатора със износени четки,затова понякога при рестарт проблема изчезваше(четките зацепват и дават контакт)
Релето+труд=60лв.
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Дам, нещо по халтернатора ще да е. Ей сега бях при колата, проверих бушоните, всичко е ОК. Боднах една 4-та, дадох на контакт и побутнах, та да може ремъка да завърти алтернатора. Лампите светнаха, но като побутнах още малко, пак угаснаха. Възможно ли е да са само четките, или ще трябва там всичкото да се сменя... И колко време трае ремонтът? Дайте жичкаджия близо до Студентски град... А в Юве-то ако отида (на Симеоновско), дали ще има кой да го оправи бързо?




It's not who You are, it's who You know...
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Не може ли да смени само четките 

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Може разбира се, не по-малко елементарна процедура е.
Отвиваш това което държи четките от алтернатора, с поялник сваляш старите четки, взимаш едната в джоба в магазина и купуваш същия размер (около 3 и нещо лв. струваха като купувах миналата година). После по обратния път, запояваш новите четки, слагаш обратно джаджата на алтернатора и си готов.
Отвиваш това което държи четките от алтернатора, с поялник сваляш старите четки, взимаш едната в джоба в магазина и купуваш същия размер (около 3 и нещо лв. струваха като купувах миналата година). После по обратния път, запояваш новите четки, слагаш обратно джаджата на алтернатора и си готов.
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Такаааа, току-що се връщам от ремонт. Пораженията са били по-сериозни - колектор, лагерче, някакъв диоден блок, четки... не знам си какво. Човека вика: "Аз знам защо си го прее.ал. Много караш!"
Каза, че от високите обороти съм му разкатал фамилията (щото не е било първа младост). Каза също, че сега мога пак да го пържа и да го тествам колкото си искам.
Написа ми и гаранция 6 месеца. Скромната сума за всичко (+сваляне и качване) 91 лв. Може и соленичко да е, но аз съм доволен, защото за по-малко от 2 часа (заедно с разкарването из тия задръствания) всичко пак е ОК и сега ще си джиткам спокойно. А в Юве взеха да ми обясняват, че тая работа до довечера в никакъв случай не може да стане
Между другото за тоя майстор съм чувал, че рекламации при него няма
Ма търсех някой наблизо, че от Студ. град до Раковска... я камилата, я камиларя.
П.П. Ама не е истина в това време как се кара без чистачки и без парно. А по светофарите съм стоял на ръчна, да не хабя тоците..., че иначе загивах направо



Между другото за тоя майстор съм чувал, че рекламации при него няма

П.П. Ама не е истина в това време как се кара без чистачки и без парно. А по светофарите съм стоял на ръчна, да не хабя тоците..., че иначе загивах направо

It's not who You are, it's who You know...
еми за 91 лева ако ми дадеш и аз ще ти дам 6 месеца гаранция и щях да те омагиосвам 2 часа ... иначе лагерчето и релето с четките щеше 25 кинта да ти се върже някъде
а иначе не знам кое точно е остаряло че да се прецака от високите обороти може да е лагерчето
дано за тая сума ти е сменил поне двете лагерчета


- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Ми... да ти кажа, видях колектора, беше бая надран. И някакви шайби пластмасови имаше, дето бяха станали на дреб. Той дядо ми цял живот само с такива работи се знаимава (стартери, алтернатори, въобще ел. инсталации по автомобили), но ми е доста далеч... Пък и когато колата трябва да ти се ремонтира в рамките на 1 час, и не ти се налага да сваляш, да ходиш, да носиш, да мъкнеш обратно, да монтираш, тогава парите не са кой-знае колко много. Да не говориме, ако се налага да се мъкна из магазините за чарколяци, та да си го отремонтирам сам...
It's not who You are, it's who You know...
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани