помогнете колеги

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.12.2006
Местоположение: софия

помогнете колеги

Мнение от bobi327 » 18 Фев 2007, 9:58

имам 1,6 мотор карбуратор искам да монтирам електронен инжекцион от 1,8 имам всичко за него. как да подвържа бензиновата помпа?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Фев 2007, 20:18

кое те притеснява за помпата? на л-джетроник има едни реленца, които седят на калника (за помпата) и *мисля* че ток им се подава на контакт (в смисъл не са вързани към ЕКУ-то). лесно може да се провери из някакви схеми :) не знам обаче дали в твоя резервоар ще може да се сложи тази помпа, ще ти трябват и маркучи за бензин от резервоара до двигателя и обратно. формулирай си по-точно въпроса :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 20 Фев 2007, 13:20

Релето на бенз. помпа на при L-Jetronic-а (дето е на калника) е леко "ентелегентно" :) Тахометрично е и има ключ за време. Като дадеш на контакт пуска помпата за 0.5сек. и също ако хване обороти > ~300 пуска помпата. Оборотите ги взима от комутатора на запалването. Незнам карбураторните с какво запалване са, ама ако нямат такъв комутатор като Jetronic-а ще се наложи малко побългаряване на релето или направо едно обикновенно реле да върти помпата постоянно на контакт, едва ли е голям проблем, няма да я държиш дълго време на контакт не запалена..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.12.2006
Местоположение: софия

Мнение от bobi327 » 24 Фев 2007, 9:26

намерих инфо. за помпата как се връзва, но имам друго питане на изпускателния колектор има 4 тръбички които излизат от него и отиват към въздушния филтър с дебитомера, възможно ли е тази работа да играе ролята на лабда сонда? И другото което искам да попитам, на ел. инсталациата която имам за този инжекцион няма изход за датчика който седи на маховика. Възможно ли е да взима данни компютъра за оборотите на мотора от оборотомера.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 24 Фев 2007, 17:41

да не би да слагаш KЕ-Jetronic :shock:
и какъв датчик на маховика на М10 ?
странна работа, я си опиши железата дето ги имаш ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.12.2006
Местоположение: софия

Мнение от bobi327 » 24 Фев 2007, 19:04

значи тези железа дето ги имам са за -мотроник- но по ел.схемите дето намерих има некви датчици по маховика и храповика. някои компетентен по вапроса да даде едно тел. че ми е по лесно отколкото да пиша.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 24 Фев 2007, 19:22

да мотроника има датчик на коляновия вал... и тия схеми няма да ти свършат работа.
а тези тръбички от изпускателния колектор мисля, че ги има на К-Jetronic, затова питах... дюзите на този ижекцион, които имаш електрически ли са? (има два инжекциона за М10, L-Jetronic и К-Jetronic)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.12.2006
Местоположение: софия

Мнение от bobi327 » 24 Фев 2007, 19:29

да електрически

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 25 Фев 2007, 13:49

Първите Мотроници са с два датчика.Датчиците следят маховика дето е съединителя на него.Следващите Мотроници са с един датчик на маховика отпред и назъбено колело с 60 минус 2 зъба(за 6 цилиндровите двигатели)
Megasquirt & Megaview user


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 25 Фев 2007, 15:15

[steeN] написа:да мотроника има датчик на коляновия вал... и тия схеми няма да ти свършат работа.
а тези тръбички от изпускателния колектор мисля, че ги има на К-Jetronic, затова питах... дюзите на този ижекцион, които имаш електрически ли са? (има два инжекциона за М10, L-Jetronic и К-Jetronic)


Бъркаш колега, при К-джетронвика няма тръбички на изпускателния, а на смукателния колектор. Тези тръбички на изпускателния ги има са ЛУ-джетроника, който пък от своя страна си има Ламбда сонда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 25 Фев 2007, 15:44

така ли беше, наистина не бях сигурен за това. стана голямо гадаене, много малко информация... а и сега препрочетох темата, излиза че човека е казал, че иска да си сложи motronic на М10ката :dunno:

"една снимка струва колкото 1000 думи" ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.12.2006
Местоположение: софия

Мнение от bobi327 » 26 Фев 2007, 18:30

я споделете главата то 1,8/м10 ще стане ли на блок 1,6/м10 по точно имали разлика в горивната камера.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook