Ала бала за М40
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- Новини
-
Ала бала за М40
Тези дни се "похвалих" че колицата взе да харчи повечко отколкото трябва. Приятното ухание на бензин подсказваше теч, а днес дойде момента да се види откъде е теча и какво още скапва.
Истината лъсна бързичко - под капака на смесителя на инжекциона (онова голямо алуминиево нещо дето изглежда мноо куул) има една мъничка тръбичка - маркуч с дължина от около 6 см. който свързва две тръбички. Та тази гумена простотийка се напукала и спукала и от там на свободия си изтича бензин. Апропо - две на брой са тия съединения но само едното се беше накъсало (все пак сменихме и двете). Какво беше учудването ми, когато върху мъркучето прочетох годината на производство на колата - демек - оригиналното
Понеже трудничко се виждат и затова може и изобщо да не сте ги забелязали - най-горещо ви съветвам да си ги смените.
Тук обаче идва големия проблем - за да ги смените или прегледате поне, е необходимо да разкачите целия капак на смесителя (8 болта) да смените две гарнитури (5.20лв. за двете общо) да извадите около четири букси, някъде към 5-6 маркуча и още куп други глупости. После разбира се трябва да обезвъздушите незнам си какво си и т.н. гадни малки процедурки.
Освен вонята на бензин при палене, симптомите за подобен смотан теч на гориво са заглъхване при високи обороти, бензиновата помпа вие като циганин в РПУ, и още няколко такива, за които просто не се сещам.
Удоволствието от тази интервенция е голямо - аз седя и си пуша отстрани, а колегата Viper се поти и псува
Искам да изкажа огромни благодарности към него за целия труд който положи по колата ми и за това ме изтърпя докато му пилех да пипа по-нежно по коуицата ми 
Истината лъсна бързичко - под капака на смесителя на инжекциона (онова голямо алуминиево нещо дето изглежда мноо куул) има една мъничка тръбичка - маркуч с дължина от около 6 см. който свързва две тръбички. Та тази гумена простотийка се напукала и спукала и от там на свободия си изтича бензин. Апропо - две на брой са тия съединения но само едното се беше накъсало (все пак сменихме и двете). Какво беше учудването ми, когато върху мъркучето прочетох годината на производство на колата - демек - оригиналното

Понеже трудничко се виждат и затова може и изобщо да не сте ги забелязали - най-горещо ви съветвам да си ги смените.
Тук обаче идва големия проблем - за да ги смените или прегледате поне, е необходимо да разкачите целия капак на смесителя (8 болта) да смените две гарнитури (5.20лв. за двете общо) да извадите около четири букси, някъде към 5-6 маркуча и още куп други глупости. После разбира се трябва да обезвъздушите незнам си какво си и т.н. гадни малки процедурки.
Освен вонята на бензин при палене, симптомите за подобен смотан теч на гориво са заглъхване при високи обороти, бензиновата помпа вие като циганин в РПУ, и още няколко такива, за които просто не се сещам.
Удоволствието от тази интервенция е голямо - аз седя и си пуша отстрани, а колегата Viper се поти и псува




1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани