Лампа на габаритите
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Лампа на габаритите
В период на 2-3 месеца сменям втора лампа на заден ляв габарит.
Получава се метализация от вътрешната страна на стъкления балон, или по-известно като отлагане на тежки метали. По принцип се получава в следствие на дълга употреба или при работа с по-високо напрежение.
Напрежението на ел. система ми е 14.5V
Идеи ???
Получава се метализация от вътрешната страна на стъкления балон, или по-известно като отлагане на тежки метали. По принцип се получава в следствие на дълга употреба или при работа с по-високо напрежение.
Напрежението на ел. система ми е 14.5V

Идеи ???
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Пробвал ли си да сложиш друг вид крушка...може би тея дето ги купуваш са некачествени! Защото това се получава когато волфрама от нажежаемата жичка изгаря и се лепи по вътрешната страна на балона - ако ти е некачествена крушката тоя процес протича по-бързо! Щом казваш че е само в тоя габарит според мен няма причина ако работиш с по-високо напрежение да гори само тази
А и напрежението ти е идеално
Те за туй са измислени халогенните крушки при който го няма тоя ефект
При тях изпарилия се волфрам не се лепи по балона
П.С. Влиза ли ти влага в тоя габарит?

А и напрежението ти е идеално

Те за туй са измислени халогенните крушки при който го няма тоя ефект


П.С. Влиза ли ти влага в тоя габарит?

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Презарежда ти алтернатора
Доколкото знам в рамките на нормалното е да зарежда 13.5 - 13.8v
Като по ниското напрежение е когато е на обороти на празен ход,а другото е максималното при по високи обороти примерно над 2500об/мин.

Доколкото знам в рамките на нормалното е да зарежда 13.5 - 13.8v
Като по ниското напрежение е когато е на обороти на празен ход,а другото е максималното при по високи обороти примерно над 2500об/мин.


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Аз до колкото знам регулатора на напрежението трябва да държи 14,4 волта
Или бъркам някъде?


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Това ми го казаха когато закарах комито на ел. диагностика със съмнение ,че не зарежда.Отпратиха ме с думите "в идеалните граници си"
13.6 в покой и 13.9 на вискои обороти.
Незнам дали е еднакво и при бензиновите.
13.6 в покой и 13.9 на вискои обороти.
Незнам дали е еднакво и при бензиновите.

- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Oколо 13,8 трябва да е напрежението на добре зареден акумулатор без товар а 14,4 трябва да е напрежението на генератора независимо от оборотите на двигателя. Реле регулатора променя тока през възбудителната намотка така че на изхода винаги да е 14.4V.
Относно крушките и мен ме съмнява че са "куча марка" и проблема си е в тях, иначе всички би трябвало да се матализират.
Относно крушките и мен ме съмнява че са "куча марка" и проблема си е в тях, иначе всички би трябвало да се матализират.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Халогенните не се метализират - халогенните газове с който са напълнени в балона се свързват със изпарения от волфрамовата жичка материал каот не позволяват да се полепва по балона, същевременно с което и при контакт със нажежаемата жичка го отделят обратно в/у нея като им се повишава и живота 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: Лампа на габаритите
Ludmil написа:В период на 2-3 месеца сменям втора лампа на заден ляв габарит.
Това значи, че лампата на десния габарит през това време си е светила нормално

Сега сложи лампата от десния в левия, а новата - в десния.
Ако (като

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани