Не пали пущината 2ри епизод

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.03.2005

Не пали пущината 2ри епизод

Мнение от kikivc » 07 Яну 2007, 15:27

здрасти
преди 2 седмици имах проблем с паленето сутрин но след вашите съвети смених свещите и се оправи.
можете да видите сагата тук
около седмица всичко беше ОК.
От няколко дни сутрин пали и работи на 2 цилиндъра, отвреме на време припалва и 3 тия. И всичко това докато не загреее. В момента в който загрее започва да си работи нормално.
И така до днес когато отново се върнах в начална позиция. А именно отказва тотално да запали. Въртя, отвреме на време припалва някой от цилиндрите и толкова.
Почиствах свещите около 3264 пъти, Купих нови кабели за свещите, зашкурих лекичко всички клеми на дистрибуторната капачка и пак никакъв ефект.
Проверих всяка една от свещите дали хвърля искра и видимо всичко е Ок.
Странното е, че от една седмица температурите във Варна не са много ниски а днес дори си мисля, че е около 12 градуса над нулата.

Помагайте какво може да е. Със сигурност проблема е с тоците а не с Бензин защото бензин има колкото искашв маркучите.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 07 Яну 2007, 20:34

А с каква хранителна уредба си? Ако е инжекцион, какъв е? Ако е карбуратор, какъв е? Щото ако е инжекцион, проблема е един, ако е карб, друг.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.03.2005

Мнение от kikivc » 07 Яну 2007, 20:42

sonny написа:А с каква хранителна уредба си? Ако е инжекцион, какъв е? Ако е карбуратор, какъв е? Щото ако е инжекцион, проблема е един, ако е карб, друг.


Със сигурност е инжекцион но повярвай ми не знам какъв точно.

Но все пак си мисля, че проблема не е в горивната система защото бензин има и в маркучите и в цилиндрите а и излиза през ауспуха след като повъртя на стартер известно време :)

дали е възможно да са ми продали някакви скапани свещи ???


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 07 Яну 2007, 20:49

ми като на тая дето я купих от тебе преди 2 години ли е или има доста кабели и компютър

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.03.2005

Мнение от kikivc » 07 Яну 2007, 21:30

sonny написа:ми като на тая дето я купих от тебе преди 2 години ли е или има доста кабели и компютър

има си кабелчета доста.

БТВ няма ли да я прехвърлим ?


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 07 Яну 2007, 23:04

ми неможах да те намеря и отидох до стария собственик и сега като я боядисам ще я прехвърлям
А иначе по думите ти се окава, че си с Л-джетроник, оттам, трябва да се види дали отива ток до дюзите, дали дебитомера ти е в изправност, дали налягането на горивато е достатъчно. Закарай я някъде да я прегледат, защото очевидно, няма да успееш сам да се оправиш. Без да познаваш системата е трудно. Но ако имаш зор да се оправиш сам, виж дали и какво напрежение стига до дючите, виж дали дава искра на кабелите на свещите, а не само на кабела на бобината. Ако дебитомера ти е отворен, виж някой като върти, и ти върти дебитомера с пръстче да видиш дали ще има признак да запали

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 08 Яну 2007, 0:42

kikivc написа:дали е възможно да са ми продали някакви скапани свещи ???


Има и такава вероятност. Един друг колега тук се оплакваше от непалене, ама на дизел. Купил чисто нови подгряващи свещи - същата работа. После се оказа, че свещите били ментак. Сменил ги с читави и колата взела, че запалила без проблем. Но дали при тебе случаят е такъв... трудно се определя :confused: - примерно пак нови свещи (скъпо решение), или евентуално работещи от друга кола.
It's not who You are, it's who You know...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.03.2005

Мнение от kikivc » 08 Яну 2007, 19:20

logout написа:
kikivc написа:дали е възможно да са ми продали някакви скапани свещи ???


Има и такава вероятност. Един друг колега тук се оплакваше от непалене, ама на дизел. Купил чисто нови подгряващи свещи - същата работа. После се оказа, че свещите били ментак. Сменил ги с читави и колата взела, че запалила без проблем. Но дали при тебе случаят е такъв... трудно се определя :confused: - примерно пак нови свещи (скъпо решение), или евентуално работещи от друга кола.


Е, запалих я.

реших да инвестирам още пари в нови свещи.
Прочетох доста лоши мнения във форума за свещите на Бош но след като и от Варна Карс и от Даскалов карс ми обявиха, че могат да ми доставят свещи за моята кола най-рано след един ден и то също ще бъдат БОШ, реших да ги взема от Киров Бош.

Там имах големи перипетии защото каталозите им и продавачите обявиха че БМВ е30 започва да се произвежда от 1989 година и е абсурдно аз да имам Е30 от 84.:):):)
След малък скандал намерихме верния каталог и си взех свещите. останах леко изненадан от цената им която беше 3.70лв. В интерес на истината си изглеждаха доста истински, имаха си холограмки баркодове и т.н..
А и след като ги сравних с "БОШ"а който купих преди 2 седмици от някакаъв магазин за 6.30лв. парчето тея направо си изглеждаха като истински :).

Както и да е сложих ги и запали от раз. Сега Стискам палци да не почне да прави същите номера след още една седмица.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 08 Яну 2007, 19:44

А на старите свещи който си купил има ли им нещо? как изглеждат? Имат ли некви видими поражения по електродите?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.03.2005

Мнение от kikivc » 08 Яну 2007, 21:07

Дилян Пенчев написа:А на старите свещи който си купил има ли им нещо? как изглеждат? Имат ли некви видими поражения по електродите?


ами няма им нищо
дажце мога да ги подаря на някой ако ги иска за ладата на баща си.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 08 Яну 2007, 21:59

Щото може нещо да ги прецакваш свещите а не че са некачествени ;)
Последна промяна Дилян Пенчев на 08 Яну 2007, 22:26, променена общо 1 път
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 08 Яну 2007, 22:05

с ключа за свещи с изпаднала гумичка, и аз съм бастисал доста свещи по тоя начин :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.03.2005

Мнение от kikivc » 09 Яну 2007, 22:20

Дилян Пенчев написа:Щото може нещо да ги прецакваш свещите а не че са некачествени ;)


амн и поне парвите които смених не бъах ги отваръал въобще, а симптомите и 2та пъти бяха едни и същи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Мнение от svetoslavned » 09 Яну 2007, 22:47

Ако пак се появи проблема не е лошо да провериш бубината.Другото което се сещам е да не би да ти засяда дебитомера в някое положение и от там да ти прави номерата(ако караш на газ и ти е гърмяла). 8)
свн

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.03.2005

Мнение от kikivc » 11 Яну 2007, 12:56

Уффф
Май открих проблема къде е бил.

Значи 3-4 дни преди да ми започнат проблемите сменях масло и филтри.

Уж гледахме нивото на маслото и си беше Ок. Да де обаче когато сменях последния път свещите го погледнах и се оказа че е с един см. над максимума.
Разбира се веднага му пуснах малко кръвчица за да падне по средата.

Та си мисля, че е напълно възможно това да е цапало свещите докато е студена колата и затова да не пали.

Как мислите, дали е възможно да е от това?.
Иначе компресия си имам и разхода на безнин си е в нормите- 12 градско и 8 извънградско.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook