Не пали пущината 2ри епизод
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Не пали пущината 2ри епизод
здрасти
преди 2 седмици имах проблем с паленето сутрин но след вашите съвети смених свещите и се оправи.
можете да видите сагата тук
около седмица всичко беше ОК.
От няколко дни сутрин пали и работи на 2 цилиндъра, отвреме на време припалва и 3 тия. И всичко това докато не загреее. В момента в който загрее започва да си работи нормално.
И така до днес когато отново се върнах в начална позиция. А именно отказва тотално да запали. Въртя, отвреме на време припалва някой от цилиндрите и толкова.
Почиствах свещите около 3264 пъти, Купих нови кабели за свещите, зашкурих лекичко всички клеми на дистрибуторната капачка и пак никакъв ефект.
Проверих всяка една от свещите дали хвърля искра и видимо всичко е Ок.
Странното е, че от една седмица температурите във Варна не са много ниски а днес дори си мисля, че е около 12 градуса над нулата.
Помагайте какво може да е. Със сигурност проблема е с тоците а не с Бензин защото бензин има колкото искашв маркучите.
преди 2 седмици имах проблем с паленето сутрин но след вашите съвети смених свещите и се оправи.
можете да видите сагата тук
около седмица всичко беше ОК.
От няколко дни сутрин пали и работи на 2 цилиндъра, отвреме на време припалва и 3 тия. И всичко това докато не загреее. В момента в който загрее започва да си работи нормално.
И така до днес когато отново се върнах в начална позиция. А именно отказва тотално да запали. Въртя, отвреме на време припалва някой от цилиндрите и толкова.
Почиствах свещите около 3264 пъти, Купих нови кабели за свещите, зашкурих лекичко всички клеми на дистрибуторната капачка и пак никакъв ефект.
Проверих всяка една от свещите дали хвърля искра и видимо всичко е Ок.
Странното е, че от една седмица температурите във Варна не са много ниски а днес дори си мисля, че е около 12 градуса над нулата.
Помагайте какво може да е. Със сигурност проблема е с тоците а не с Бензин защото бензин има колкото искашв маркучите.
sonny написа:А с каква хранителна уредба си? Ако е инжекцион, какъв е? Ако е карбуратор, какъв е? Щото ако е инжекцион, проблема е един, ако е карб, друг.
Със сигурност е инжекцион но повярвай ми не знам какъв точно.
Но все пак си мисля, че проблема не е в горивната система защото бензин има и в маркучите и в цилиндрите а и излиза през ауспуха след като повъртя на стартер известно време

дали е възможно да са ми продали някакви скапани свещи ???
ми неможах да те намеря и отидох до стария собственик и сега като я боядисам ще я прехвърлям
А иначе по думите ти се окава, че си с Л-джетроник, оттам, трябва да се види дали отива ток до дюзите, дали дебитомера ти е в изправност, дали налягането на горивато е достатъчно. Закарай я някъде да я прегледат, защото очевидно, няма да успееш сам да се оправиш. Без да познаваш системата е трудно. Но ако имаш зор да се оправиш сам, виж дали и какво напрежение стига до дючите, виж дали дава искра на кабелите на свещите, а не само на кабела на бобината. Ако дебитомера ти е отворен, виж някой като върти, и ти върти дебитомера с пръстче да видиш дали ще има признак да запали
А иначе по думите ти се окава, че си с Л-джетроник, оттам, трябва да се види дали отива ток до дюзите, дали дебитомера ти е в изправност, дали налягането на горивато е достатъчно. Закарай я някъде да я прегледат, защото очевидно, няма да успееш сам да се оправиш. Без да познаваш системата е трудно. Но ако имаш зор да се оправиш сам, виж дали и какво напрежение стига до дючите, виж дали дава искра на кабелите на свещите, а не само на кабела на бобината. Ако дебитомера ти е отворен, виж някой като върти, и ти върти дебитомера с пръстче да видиш дали ще има признак да запали
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
kikivc написа:дали е възможно да са ми продали някакви скапани свещи ???
Има и такава вероятност. Един друг колега тук се оплакваше от непалене, ама на дизел. Купил чисто нови подгряващи свещи - същата работа. После се оказа, че свещите били ментак. Сменил ги с читави и колата взела, че запалила без проблем. Но дали при тебе случаят е такъв... трудно се определя

It's not who You are, it's who You know...
logout написа:kikivc написа:дали е възможно да са ми продали някакви скапани свещи ???
Има и такава вероятност. Един друг колега тук се оплакваше от непалене, ама на дизел. Купил чисто нови подгряващи свещи - същата работа. После се оказа, че свещите били ментак. Сменил ги с читави и колата взела, че запалила без проблем. Но дали при тебе случаят е такъв... трудно се определя- примерно пак нови свещи (скъпо решение), или евентуално работещи от друга кола.
Е, запалих я.
реших да инвестирам още пари в нови свещи.
Прочетох доста лоши мнения във форума за свещите на Бош но след като и от Варна Карс и от Даскалов карс ми обявиха, че могат да ми доставят свещи за моята кола най-рано след един ден и то също ще бъдат БОШ, реших да ги взема от Киров Бош.
Там имах големи перипетии защото каталозите им и продавачите обявиха че БМВ е30 започва да се произвежда от 1989 година и е абсурдно аз да имам Е30 от 84.

След малък скандал намерихме верния каталог и си взех свещите. останах леко изненадан от цената им която беше 3.70лв. В интерес на истината си изглеждаха доста истински, имаха си холограмки баркодове и т.н..
А и след като ги сравних с "БОШ"а който купих преди 2 седмици от някакаъв магазин за 6.30лв. парчето тея направо си изглеждаха като истински

Както и да е сложих ги и запали от раз. Сега Стискам палци да не почне да прави същите номера след още една седмица.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
А на старите свещи който си купил има ли им нещо? как изглеждат? Имат ли некви видими поражения по електродите?

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Щото може нещо да ги прецакваш свещите а не че са некачествени 

Последна промяна Дилян Пенчев на 08 Яну 2007, 22:26, променена общо 1 път

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Ако пак се появи проблема не е лошо да провериш бубината.Другото което се сещам е да не би да ти засяда дебитомера в някое положение и от там да ти прави номерата(ако караш на газ и ти е гърмяла). 

свн
Уффф
Май открих проблема къде е бил.
Значи 3-4 дни преди да ми започнат проблемите сменях масло и филтри.
Уж гледахме нивото на маслото и си беше Ок. Да де обаче когато сменях последния път свещите го погледнах и се оказа че е с един см. над максимума.
Разбира се веднага му пуснах малко кръвчица за да падне по средата.
Та си мисля, че е напълно възможно това да е цапало свещите докато е студена колата и затова да не пали.
Как мислите, дали е възможно да е от това?.
Иначе компресия си имам и разхода на безнин си е в нормите- 12 градско и 8 извънградско.
Май открих проблема къде е бил.
Значи 3-4 дни преди да ми започнат проблемите сменях масло и филтри.
Уж гледахме нивото на маслото и си беше Ок. Да де обаче когато сменях последния път свещите го погледнах и се оказа че е с един см. над максимума.
Разбира се веднага му пуснах малко кръвчица за да падне по средата.
Та си мисля, че е напълно възможно това да е цапало свещите докато е студена колата и затова да не пали.
Как мислите, дали е възможно да е от това?.
Иначе компресия си имам и разхода на безнин си е в нормите- 12 градско и 8 извънградско.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани