Бензинова помпа и карбуратор
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Бензинова помпа и карбуратор
Колеги понеже има много знаещи в този форум,нека не се притесняват и да споделят мненията си и с мен по следния проблем. Знам че на никой не е особено добро мнението за карбураторите ма на мен ми се падна такова животно. Като цяло съм много доволен от добичето и си го гледкам пак то ми се отплаща като върви без да мранка много. Обаче на последък сутрин като е студена трудно пали на бензин,а на газ пали на четвърт. По случая смених нови свещи,кабели,вакуум регулатор на делкото положението е същото. Както и да е с доста въртене пали на бензин, като работи обаче ако и подам газ се дави и гасне,после пак въртене,като поработи малко на място и се помъчи сама да си регулира оборотите това с подаването на газ изчезва и си работи нормално. От доста време насам не съм сипвал газ и си я карам на бензин. За съжаление онаследих и газовата уредба. Мисля че трябва още нещо да спомена колата я взех с бензинова помпа електрическа до колкото разбрах от ЗАЗ. Много ми плуват оборотите на бензин и доста често гасне. Със сигурност трябва да се смени тази помпа помогнете и кажете какво да сложа? ами тва е засега....
ако карбуратора е от тези с жичките не ми се иска да ти прозвуча кофти ама оправия няма комшия има такова и оправия няма знам само че му замостиха нещо в компютъра. работата е там че автоматичния смукач нещо се бъзика затвара на пълно и така си седи и като подадеш газ не му стига въздуха и за това гасне а и по същата причина пали по трудно
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Колега предното ми беше 318 карбуратор писна ми от този карбуратор и си сложих от ВЕБЕР/от жигула/като в купето прилежно си монтирах ръчен смукач/жило-броня използвах от трабант че е най-симпатично/ и край с проблемите преработих леко и използвах същият филтър. А колкото до помпата аз сам я шунтирах като и извадих пръчката и си сложих от заз карах го около 4-5 години така без яд.Само за протокола разход 10/100 при максимум 100
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Kaто се има в предвид това, което си написал - не търси повредата в карбуратора, а под него
Разбирай - много вероятно да е скъсан тампона под самия карб и да смуче въздух. Провери също, дали всички вакуумни маркучета са ОК и закачени правилно. Справка - тук: http://bmworg.ru/img/rep_engine/2B4-2BE_04.jpg

- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
има и друга една работа значи аз скоро си зех такова животно и неще да пали и това е,а когато запали на бенз и дам газ и умира(гасне),а на газ не я търси да пали
неска на светло като я огледах забелязах една работа.Значи на карбуратора в едната камера отгоре има клапа,е тая клапа гледах бутах никъде не е закачена,свтнах аз отстрани до карба и кво да видя една пластинка(нещо като телче) паднала,извадих я аз и тогава забелязах 4е
в страни от клапата има къде да се закачи тая телчица,после и на долу към карба се закача пък другия краи на телчицата,закачих сичко и от първия пут си пали(дано това да ти в проблема)
неска на светло като я огледах забелязах една работа.Значи на карбуратора в едната камера отгоре има клапа,е тая клапа гледах бутах никъде не е закачена,свтнах аз отстрани до карба и кво да видя една пластинка(нещо като телче) паднала,извадих я аз и тогава забелязах 4е
в страни от клапата има къде да се закачи тая телчица,после и на долу към карба се закача пък другия краи на телчицата,закачих сичко и от първия пут си пали(дано това да ти в проблема)

Със сигурност не е тази клапа. А относно маркучлетата ще ги проверя, иначе самите те са нови и не са напукани преди няколко месеца си взех маркуч и рязах парчета и по старата и изпитана методика го направих от където вадиш там слагаш. Вероятно тук е мястото да спомена, че когато помпиш педала на спирачката нормално е колата да се форсира.да ама не моята почва да тресе и като спра да го помпя след малко си оправя оборотите. Само още едно въпрошче, как да проверя въпросния тампон дали е спукан освен видимо? 

- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
ами и на сервото смених маркуча и мисля че по схемата дето я даде колегата има едно разклонение от серво маркуча дето аз го нямам,но още веднаж ще прегледам всичко. Кажете нещо за бензиновата помпа да взема да я сменя много сам доволен от това че добре си върви колата и ми гори 10 в града нормално каране. Май е възможно и от там да прави парчета нали оригиналната има налягане постоянно на бензина незнам си колко бара е. А тази помпа не вярвам да е такава.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани