М20/М21 фор дъмийс (Няколко тех. ?са)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Гост
-
AlibiTu написа:Компресия 8,2:1 е отлична за турбо мотор. (Новата Импреза ВРХ Сти е точно 8,2:1 и май с тоя мотор спечелиха в класа си мотор на годината). Освен фрезоване на блока, може и със специално изработени бутала и биели от Б25 да се постигне висока СС. За рязането на М20Б25 буталата пишеш, че не е много удачен вариант ...
Искам да попитам. Чудя се дали да си сменя всичките клапани с чисто нови и нови пружинки и гумички. Четох на няколко места, че се случва при Е30 да се късат клапаните.....ЧЕСТО ЯВЛЕНИЕ ЛИ Е? Тъйкато целия комплект нови клапани с екстрите струва 530 Евро, се чудя дали си заслужава.....за тези пари все пак си купувам втора ръка мотор със скороста.... че даже може и от М50 .... такаче дайте ми съвет.
Техническа грешка! Говорех за рязане на бутала от М50Б25 и стават много лекички ама това за атмосферен мотор! Ако с тези бутала турбинираш аз мисля че ще се разцепят щото като ги отрежеш им се стеснява дебелината на челото

Ако ще турбинираш според мен си купи чисто нови клапани и всичко с тях щото все пак 530 евра можеш да си купиш мотор ама пак няма да е отличен

Дилян Пенчев
Последна промяна Гост на 28 Ное 2006, 10:14, променена общо 1 път
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Следкато се поизясниха вече нещата с ДДС, Акцизи и т.н. се налага малка конверсия при мен. Та какво е идеята:
Монтират ми ЕТА мотор на моята кола. 122 или 129 коня (по-скоро бих си търсил втория, защото е по-сходен до М20Б25). Взимам само главата от моя мотор (М20Б25). Регистрирвам си колата в БГ. И давам да ми монтират главата от 325и на ЕТА мотора. Имаше писано някъде точно за това, но неможах да го намеря
. Та тъйкато темата съдържа вече доста инфо относно подобни конверсий, не пречи да се спомене и за ЕТА Блок плюс 325и Глава.
Та от това, което прочетох из немските сайтове. Главата пасва перфектно. Най-добрия вариант е ЕТА Блок след 12/86 с Глава от 325и. Компресията е някъде около 8.5:1 и като цяло доста добре се получавало. Проблема при употребата на стария блок от ЕТА е, че доста ниска става компресията, което пък за мен е отлично
Според вас цялата работа плъг енд плей ли е или иска още доработки...???
Монтират ми ЕТА мотор на моята кола. 122 или 129 коня (по-скоро бих си търсил втория, защото е по-сходен до М20Б25). Взимам само главата от моя мотор (М20Б25). Регистрирвам си колата в БГ. И давам да ми монтират главата от 325и на ЕТА мотора. Имаше писано някъде точно за това, но неможах да го намеря

Та от това, което прочетох из немските сайтове. Главата пасва перфектно. Най-добрия вариант е ЕТА Блок след 12/86 с Глава от 325и. Компресията е някъде около 8.5:1 и като цяло доста добре се получавало. Проблема при употребата на стария блок от ЕТА е, че доста ниска става компресията, което пък за мен е отлично

Според вас цялата работа плъг енд плей ли е или иска още доработки...???
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
AlibiTu написа:Компресия 8,2:1 е отлична за турбо мотор. (Новата Импреза ВРХ Сти е точно 8,2:1 и май с тоя мотор спечелиха в класа си мотор на годината). Освен фрезоване на блока, може и със специално изработени бутала и биели от Б25 да се постигне висока СС. За рязането на М20Б25 буталата пишеш, че не е много удачен вариант ...
Искам да попитам. Чудя се дали да си сменя всичките клапани с чисто нови и нови пружинки и гумички. Четох на няколко места, че се случва при Е30 да се късат клапаните.....ЧЕСТО ЯВЛЕНИЕ ЛИ Е? Тъйкато целия комплект нови клапани с екстрите струва 530 Евро, се чудя дали си заслужава.....за тези пари все пак си купувам втора ръка мотор със скороста.... че даже може и от М50 .... такаче дайте ми съвет.
Колега има разлика между компресия и степен на сгъстяване. Така , че предполагам говриш за степен на сгъстяване.
АМД
клапани се късат и без да има турбо , кой да се оплаче ,то турбо имат няколко човека. И все пак явор скъса клапан на комбите преди доста време е все още нямаше турбо , но не вярвам турбото да удължи живота на клапана


Яворееее пусни снимка на твойто бутало онова с дупката от клапана.

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Точно си разбрал ... аз грешно съм се изразил СС имам в предвид, а не Компресия 

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани