М20/М21 фор дъмийс (Няколко тех. ?са)

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 27 Ное 2006, 20:36

AlibiTu написа:Компресия 8,2:1 е отлична за турбо мотор. (Новата Импреза ВРХ Сти е точно 8,2:1 и май с тоя мотор спечелиха в класа си мотор на годината). Освен фрезоване на блока, може и със специално изработени бутала и биели от Б25 да се постигне висока СС. За рязането на М20Б25 буталата пишеш, че не е много удачен вариант ...

Искам да попитам. Чудя се дали да си сменя всичките клапани с чисто нови и нови пружинки и гумички. Четох на няколко места, че се случва при Е30 да се късат клапаните.....ЧЕСТО ЯВЛЕНИЕ ЛИ Е? Тъйкато целия комплект нови клапани с екстрите струва 530 Евро, се чудя дали си заслужава.....за тези пари все пак си купувам втора ръка мотор със скороста.... че даже може и от М50 .... такаче дайте ми съвет.


Техническа грешка! Говорех за рязане на бутала от М50Б25 и стават много лекички ама това за атмосферен мотор! Ако с тези бутала турбинираш аз мисля че ще се разцепят щото като ги отрежеш им се стеснява дебелината на челото ;)

Ако ще турбинираш според мен си купи чисто нови клапани и всичко с тях щото все пак 530 евра можеш да си купиш мотор ама пак няма да е отличен ;) А при турбиниране ти трябва всичко да е перфектно - няма всяка седмица да сваляш мотор!

Дилян Пенчев
Последна промяна Гост на 28 Ное 2006, 10:14, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 05 Яну 2007, 21:03

Следкато се поизясниха вече нещата с ДДС, Акцизи и т.н. се налага малка конверсия при мен. Та какво е идеята:
Монтират ми ЕТА мотор на моята кола. 122 или 129 коня (по-скоро бих си търсил втория, защото е по-сходен до М20Б25). Взимам само главата от моя мотор (М20Б25). Регистрирвам си колата в БГ. И давам да ми монтират главата от 325и на ЕТА мотора. Имаше писано някъде точно за това, но неможах да го намеря :uups: . Та тъйкато темата съдържа вече доста инфо относно подобни конверсий, не пречи да се спомене и за ЕТА Блок плюс 325и Глава.

Та от това, което прочетох из немските сайтове. Главата пасва перфектно. Най-добрия вариант е ЕТА Блок след 12/86 с Глава от 325и. Компресията е някъде около 8.5:1 и като цяло доста добре се получавало. Проблема при употребата на стария блок от ЕТА е, че доста ниска става компресията, което пък за мен е отлично ;)

Според вас цялата работа плъг енд плей ли е или иска още доработки...???
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 06 Яну 2007, 0:45

AlibiTu написа:Компресия 8,2:1 е отлична за турбо мотор. (Новата Импреза ВРХ Сти е точно 8,2:1 и май с тоя мотор спечелиха в класа си мотор на годината). Освен фрезоване на блока, може и със специално изработени бутала и биели от Б25 да се постигне висока СС. За рязането на М20Б25 буталата пишеш, че не е много удачен вариант ...

Искам да попитам. Чудя се дали да си сменя всичките клапани с чисто нови и нови пружинки и гумички. Четох на няколко места, че се случва при Е30 да се късат клапаните.....ЧЕСТО ЯВЛЕНИЕ ЛИ Е? Тъйкато целия комплект нови клапани с екстрите струва 530 Евро, се чудя дали си заслужава.....за тези пари все пак си купувам втора ръка мотор със скороста.... че даже може и от М50 .... такаче дайте ми съвет.

Колега има разлика между компресия и степен на сгъстяване. Така , че предполагам говриш за степен на сгъстяване.

АМД
клапани се късат и без да има турбо , кой да се оплаче ,то турбо имат няколко човека. И все пак явор скъса клапан на комбите преди доста време е все още нямаше турбо , но не вярвам турбото да удължи живота на клапана :D :D
Яворееее пусни снимка на твойто бутало онова с дупката от клапана. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 06 Яну 2007, 4:50

Точно си разбрал ... аз грешно съм се изразил СС имам в предвид, а не Компресия ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook