M20B20---->M20B23

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 03 Дек 2006, 14:07

sonny написа:с две думи да ти прошепна, вала на 2.3 и на дизела са еднакви, биелите на 2.0 и 2.3 също са еднакви. Разликата идва от вала и буталата. А стария вариант на 2.3 е с прави бутала и е 139 коня, а по-новия е с изпъкнали и е 150 коня при Л-джетроник и 143 при К-джетроник. К-жетроник няма с правите бутала, а само с изпъкнали. Дефорсираната версия се появява чак при е30 с Л-джетроника.

ПС Май и на дизела бяха еднакви биелите, па беха и ковални да го ева :lol:


А на мойта кво и е правено... с какви бутала е, биели, вал! 2,3 рулз! :twisted:

знам само, че съм с мотроник и съм към 2,2-2,3 :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 03 Дек 2006, 23:07

sonny написа:с две думи да ти прошепна, вала на 2.3 и на дизела са еднакви, биелите на 2.0 и 2.3 също са еднакви. Разликата идва от вала и буталата. А стария вариант на 2.3 е с прави бутала и е 139 коня, а по-новия е с изпъкнали и е 150 коня при Л-джетроник и 143 при К-джетроник. К-жетроник няма с правите бутала, а само с изпъкнали. Дефорсираната версия се появява чак при е30 с Л-джетроника.

ПС Май и на дизела бяха еднакви биелите, па беха и ковални да го ева :lol:


КОляновия вал на турбодизела е различен от този на М20Б23 :idea:

М20Б23 колянов вал прави ход на буталото 76.8 мм а на дизела е 81 мм което ще рече че ако на М20Б20 мотор сложиш колянов вал и бутала от М20Б23 ще промениш хода но ГМТ на буталото ще се запази защото увеличение ход идващ от коляновия вал се компенсира с намалено разстояние от буталния болт до върха на челото!

Ако сложиш колянов вал от дизел буталото ще ти излезне над блока и ще се цуне с главата
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook