M20B27 болтове глава
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: M20B27 болтове глава
Lenco написа:Не съм палил м52 в е34, но мога да се пробвам.
И на палето мога да му го запаля , м52 , м54 , каквото сложи.. Големи кабели има в е34 с м20 ама айде. Човека иска оригинал да изглежда , крайния резултат ще го видим.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: M20B27 болтове глава
Оххх, тутманичето ми
За да поясня - просто старото Б20 е за ремонт .. Папа масльО и е Б20
Не че не искам М5 и нещо си, но трябва да пипам кардан, после инсталация (деВел, що не ми вързя темпоматя кат са два кабела на кръст , я се сети за твоето табло ! - мразя инсталация ... Мразя всичко свързано с кабели и тоци по една кола ..
Просто защото всичко е нагоряло, чупи се и след време си показва рогата !
И се почнат едни смени безкрайни на датчици, едно мерене едни съпротивления ...Благодарим тиии - по-добре да си подменям сегменти, лагери, помпи, ангренажи ... Там всичко е просто !
И затова толкова драпах за най-голямото М20 - защото ще е най-лесно в коша
Натам пътища много
Я кажете сега друг въпрос - масленият сгмент на буталото е един цял ...
Новият обаче е от 3 части - сглобяем един вид !
И който тръгне да прави основен на М20, да знае че има два модела основни лагери, и два модела сегменти ! Едните лагери имат по две дупки на черупка, другите само две ! Сегментите също са два модела - 1.5/1.75/3 и 1.5/2/4 като размер
За да поясня - просто старото Б20 е за ремонт .. Папа масльО и е Б20
Не че не искам М5 и нещо си, но трябва да пипам кардан, после инсталация (деВел, що не ми вързя темпоматя кат са два кабела на кръст , я се сети за твоето табло ! - мразя инсталация ... Мразя всичко свързано с кабели и тоци по една кола ..
Просто защото всичко е нагоряло, чупи се и след време си показва рогата !
И се почнат едни смени безкрайни на датчици, едно мерене едни съпротивления ...Благодарим тиии - по-добре да си подменям сегменти, лагери, помпи, ангренажи ... Там всичко е просто !
И затова толкова драпах за най-голямото М20 - защото ще е най-лесно в коша
Натам пътища много
Я кажете сега друг въпрос - масленият сгмент на буталото е един цял ...
Новият обаче е от 3 части - сглобяем един вид !
И който тръгне да прави основен на М20, да знае че има два модела основни лагери, и два модела сегменти ! Едните лагери имат по две дупки на черупка, другите само две ! Сегментите също са два модела - 1.5/1.75/3 и 1.5/2/4 като размер
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: M20B27 болтове глава
Мина време, минаха празниците и малко да наспамя ...
Вече почистих до колкото мога блока, буталата киснах падна им нагара, каналите са чисти през отворите тече доволно - един вид няма запушване ..
И дойде ред да пъхам сегментите ...
Купих си клещи че не исках да ги чекна на ръка, или да ги спускам по спирала ...
Сега, то е ясно че дупките седят през 120 градуса, ама масленият нали е от 3 части ... И тъпото е че из нет-а има различно инфо ..
Попаднах и на някаква тунек тема за джапански двигател и там откъде било всмукателен клапан, пък изпускателен ...
И рекох да Ви питам - как точно да поставя сегментите ?
Вече почистих до колкото мога блока, буталата киснах падна им нагара, каналите са чисти през отворите тече доволно - един вид няма запушване ..
И дойде ред да пъхам сегментите ...
Купих си клещи че не исках да ги чекна на ръка, или да ги спускам по спирала ...
Сега, то е ясно че дупките седят през 120 градуса, ама масленият нали е от 3 части ... И тъпото е че из нет-а има различно инфо ..
Попаднах и на някаква тунек тема за джапански двигател и там откъде било всмукателен клапан, пък изпускателен ...
И рекох да Ви питам - как точно да поставя сегментите ?
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: M20B27 болтове глава
Колега не помня някои ме пита на ЛС за тези сегменти. Аз ги сложих на + кръст но надали ще останат в това положение нали нямат ключове и се въртят свободно.
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани