може ли...?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Аз лично не съм свалял картер докато мотора си е на место но съм чувал че се сваля каот само леко се повдигне мотора от тампоните
Аз лично не бих свалил целия мост щото трябва да се разколачи цялата предница
Имаше някой от колегите с дизеларки казва че са си ги сваляли и знам че не се маха нищо


Имаше някой от колегите с дизеларки казва че са си ги сваляли и знам че не се маха нищо


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Точно така,сега разхлабвате и моста оставяте го да виси на носачите.
Подпирате мотора в предната му част с някаква греда за да може малко да го повдигнете нагоре като спуснете малко подемника или криковете.
развивате всички болтове и излиза
Кофти работа ма по добре отколкото да сваляте мотора
П.С. Не мога да си спомня дали рейката пречеше или моста едно от двете е ма не съм го свалял повече от година!
Дано не ми се налага пак.
Ма като се замисля май е моста щото той е по напред
Подпирате мотора в предната му част с някаква греда за да може малко да го повдигнете нагоре като спуснете малко подемника или криковете.
развивате всички болтове и излиза

Кофти работа ма по добре отколкото да сваляте мотора

П.С. Не мога да си спомня дали рейката пречеше или моста едно от двете е ма не съм го свалял повече от година!
Дано не ми се налага пак.
Ма като се замисля май е моста щото той е по напред


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
А аз като се замисля рейката е хваната за моста
Тъй че каот махнеш моста рейката си отлита с него 



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Бахти здравите коли кат се замисля цяла година не съм залягал отпред
С Типото залягах поне 3-пъти повече
Ма сега картера го пазя като чиите си дет се вика.
Много е неприятна разправията все да ти губи масло и само да го мислиш

С Типото залягах поне 3-пъти повече

Ма сега картера го пазя като чиите си дет се вика.
Много е неприятна разправията все да ти губи масло и само да го мислиш


- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Сега в петък сваляхме един картер от 320.
Първо изпуснахме маслото.
Развихме 7 болтчета от капака на скоростната.
След това около 15 на картера.
Леко се накланя под ъгъл и може да се одвият болтовете и на маслената помпа. Тя си пада вътре в картера.
после одвихме 3 болта на рейката и я издърпахме надолу, така има достатъчно место да се издърпа картера и готово.
Незнам дали може и без да се отвива маслената помпа пак да се издъпра, след като се махне рейката.
Първо изпуснахме маслото.
Развихме 7 болтчета от капака на скоростната.
След това около 15 на картера.
Леко се накланя под ъгъл и може да се одвият болтовете и на маслената помпа. Тя си пада вътре в картера.
после одвихме 3 болта на рейката и я издърпахме надолу, така има достатъчно место да се издърпа картера и готово.
Незнам дали може и без да се отвива маслената помпа пак да се издъпра, след като се махне рейката.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
На 324тд не се развива маслената помпа,поне аз не помня да сме я сваляли. Единствено това с живака за нивото на маслото
и клечката за мерене,а болтовете са бая.
Трябва много да се внимава при монтажа после,защото при подпъхването може да се размести гарнитурата в задния край от към скоростите и да тече
и клечката за мерене,а болтовете са бая.
Трябва много да се внимава при монтажа после,защото при подпъхването може да се размести гарнитурата в задния край от към скоростите и да тече


Аз на моита 324-ка го свалях миналата зима.Няма смисъл да се занимаваш с глупости и да сваляш предния мост.Операцията е следната:источваш маслото,развиваш тампоните на двигатела,развиваш и тампоните на скоростите(щото аз моите ме ги бех развил и ги скъсах),взимаш един крик и го слагаш на скоростите под маховика и вдигаш максимално,развиваш болтчетата на картера,откъм скоростите има и един алуминиев капак махаш го и него щото картера продължава под него,и със леко разклащане за да не закача в маслената помпа го измъкваш.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
картер
моя картер го свалях 2 пъти лятото(320ска) и за да излезе развих помпата,ама гледай да не остане без масло.можеш да я напълниш после през филтара
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]