Проблем с двигател м20б27 и глава 731
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Проблем с двигател м20б27 и глава 731
Колеги моля помагайте. Това е м20б27 ета с глава 731. Свалих главата която е обслужена за да извадя буталата и да им сменя сегментите заедно с основни и биелни лагери. След обратния и монтаж започна да работи като автомат (или дизелова). Центровката е ОК.Старата гарнитура беше ремонтна новата е стандартна. Главата е пилена до белезите й. Ето клип как работи колата:
[vbox]http://vbox7.com/play:a0bae1efa6[/vbox]
http://vbox7.com/play:a0bae1efa6
Ето и снимка на главата отдолу:
[vbox]http://vbox7.com/play:a0bae1efa6[/vbox]
http://vbox7.com/play:a0bae1efa6
Ето и снимка на главата отдолу:
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Проблем с двигател м20б27 и глава 731
търси проблема в последния извършен ремонт...или с две думи..заовчили сте работата
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: Проблем с двигател м20б27 и глава 731
Колега знам ,че с това си изкарваш прехраната но би ли предположил какво може да е или какво да проверя?
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с двигател м20б27 и глава 731
Масло качва ли изобщо, щото не мога да видя да пръска от отворената глава? Да си забравил да сложиш оста на маслената помпа?
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: Проблем с двигател м20б27 и глава 731
Пръска колега за съжаление и аз мислих ,че е от главата и свалих капака. Има ли вероятност толкова да е шлайфана тази глава ,че да опират съвсем леко клапаните в буталата ,а с ремонтната гарнитура да не опира. Ремонтната е 2,5 а стандартната е 2.0. Много малка разлика ми се вижда това да е причината. Просто не знам какво може да съм объркал на тези лагери и сегменти?
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с двигател м20б27 и глава 731
Коляновият вал замери ли, преди да сложиш нови лагери? В зацепването сигурен ли си? В тая сбирщина, буталата имат ли свръхход, излизат ли от блока? Стандартната гарнитура е под 2мм. Друго не се сещам за момента.
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: Проблем с двигател м20б27 и глава 731
Вала не е мерен, лагерите са слагани без да се сваля вала с избутване на черупките. Колата я спрях вървяща и палеща за обслужване. Буталата имат свръх ход. Белезите на ремъка съвпадат точно. Буталата са оригиналните на ЕТА-та.
Re: Проблем с двигател м20б27 и глава 731
tontoni написа:Вала не е мерен, лагерите са слагани без да се сваля вала с избутване на черупките. Колата я спрях вървяща и палеща за обслужване. Буталата имат свръх ход. Белезите на ремъка съвпадат точно. Буталата са оригиналните на ЕТА-та.
А какви лагери сложихте? Да не е била с ремонтни, а сега да сте сложили стандартни?
И когато се сменят такива отговорни неща като биелни/основни лагери се мери...
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: Проблем с двигател м20б27 и глава 731
Основните са глико
биелните Geotze
Буталните не са сменяни
Сегментите Geotze
гарнитурите пак Geotze
Мерихме черупките и си бяха с оригиналните лагери на тях.
Чудим се дали да не я разглобим цялата от до за да се види проблемът?
Когато я сглобихме и въртяхме моторът от шайбата на ангренажа леко запъваше като стигаше първи цилиндър и със сила прескачаше. Като се развърти веднъж не запира и не се усеща така.
биелните Geotze
Буталните не са сменяни
Сегментите Geotze
гарнитурите пак Geotze
Мерихме черупките и си бяха с оригиналните лагери на тях.
Чудим се дали да не я разглобим цялата от до за да се види проблемът?
Когато я сглобихме и въртяхме моторът от шайбата на ангренажа леко запъваше като стигаше първи цилиндър и със сила прескачаше. Като се развърти веднъж не запира и не се усеща така.
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: Проблем с двигател м20б27 и глава 731
Проблемът е решен. Оказа се ,че бях поръчал гарнитура за главата 731 на която кръговете за цилиндрите са по малки от тази на Ета-тата. Сменихме гарнитурата с такава за 25-27.
Следващия проблем е ,че не си надписахме маркучите на бензина. Пробвахме да я запалим по двата начина и не запали.
Въпросът ми е горния или долния отвор в за вход от бензиновата помпа?
Втория ми въпрос е може ли нещо да сме прецакали като сме разменили маркучите все пак пробвахме да я запалим 2-3 пъти?
Става въпрос за тези маркучи стоящи на главата:
Следващия проблем е ,че не си надписахме маркучите на бензина. Пробвахме да я запалим по двата начина и не запали.
Въпросът ми е горния или долния отвор в за вход от бензиновата помпа?
Втория ми въпрос е може ли нещо да сме прецакали като сме разменили маркучите все пак пробвахме да я запалим 2-3 пъти?
Става въпрос за тези маркучи стоящи на главата:
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с двигател м20б27 и глава 731
Маркуча на рейката е вход, маркуча на регулатора е изход.
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: Проблем с двигател м20б27 и глава 731
От горното като цилиндърче трябва да излиза от него ,а към долното трябва да влиза бензин ако правилно съм разбрал? Ниския волтаж на акумолатора би ли бил причина да не запали?
- djony
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Ихтиман/София
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 406 2.0T
- Мечтае да кара: Е30ка в завършен вид
- Детайли за колата: AE27835
Re: Проблем с двигател м20б27 и глава 731
Това черното цилиндърче е горивния регулатор. Горния му край(тънкия маркуч) се връзва към всмукателния колектор. Долния маркуч е за връщащото гориво. Горивото от резервоара влиза директно в горивната рейка.
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Проблем с двигател м20б27 и глава 731
не беше ли по-лесно да сложите по един съд на края на маркучите и да дадете на контак, за да видите кой, кой е?
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани