за температурата или тестване на виско-съединител
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- archcarrier2
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 20.01.2003
за температурата или тестване на виско-съединител
Според показателите на температурният индикатор на таблото се случва следнто. Колата зарява нормално, минава средното деление и на средеата между 1/2 и 3/4 спира. След това стрелката се колебае така - ако се изкачвам - леко се повишава, ако се спускам /дори и на скорост/ леко спада. Ако се спускам на изключена скорост - се покачва почти до 3/4.
Опитах теста с перката и когато беше топла колата можех да въртя перката. Смених го с нов според надписа произведен 2003 SACH. С него също когато загрее успявам да въртя перката.
Опитвам се да разбера проблема в вискосъединителя ли е /в такъв случай може да е повреден и този който купих/ или е в нещо друго.
Опитах теста с перката и когато беше топла колата можех да въртя перката. Смених го с нов според надписа произведен 2003 SACH. С него също когато загрее успявам да въртя перката.
Опитвам се да разбера проблема в вискосъединителя ли е /в такъв случай може да е повреден и този който купих/ или е в нещо друго.
Приятелю, при загрял до нормална работна температура неработещ двигател не би трябвало перката да се върти на ръка...освен ако не е хлабав ремъка
сигурен ли си че е стегнат достатъчно? не свири ли? защото дори и да не свири можеш просто да погледнеш къде точно се осъществява плъзгането когато въртиш перката с ръка - ако е между ремъка и ремъчната шайба - добре; ако обаче е между перката и шайбата (демек във вискосъединителя)...кофти.
ами това дето ако се спускаш при изключена предавка двигателя ти загрява повече, отколкото ако се спускаш на скорост, има съвсем простичко обяснение - перката се задвижва чрез ремък от коляновия вал. На празен ход коляновия вал прави около 850об./мин., а ако спускаш на скорост - примерно 3000об./мин.
на скорост перката също се върти с по-висока честота и потока от въздух преминава през радиатора с по-висока скорост, откъдето охлаждането е по-добро
надявам се да съм ти бил полезен




- Новини
-
Преди време ми беше леко почупен кожуха на перката ....незнам как точно се наричаше ......та перката леко опираше в него и стържеше. После се прецакаха тампоните на двигателя и потдадоха та целия двигател се килна малко надолу в резултат на което преди да се усетя при работещ двигател перката беше опряла така здраво в кожуха че не се въртеше. Усетих се преди да го загрея прекалено много. Махнах кошуха защото се беше разпарчетьосал а после смених и тампоните на двигателя. Перката си се върти в момента на ръка и при угасен двигател а и от този случай ми се появи странно тракане, което преди го няма. Въпроса е и аз ли съм прецакал перчицата след като се върти при спрян двигател .......и колко парички ще ми излезе това удоволствие ....какво изобщо трябва да сменя?





- archcarrier2
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 20.01.2003
за перката
Първо:
Перката МОЖЕ да се върти на ръка, когато е спрян двигателя независимо от температурата на двигателя.
Второ и най-важното:
Проблемът май се оказа в таблото. Отидох на тестване с компютър и се оказа, че компютъра в колата през цялото време показва температура 95-96 градуса. Въпреки показанията на таблото. Очевидно има някаква зависимост между показанията на таблото и наклона на колата /това което забелязвах при спускане и изкачване/ или оборотите на двигателя, което ме караше да мисля че индкатора е верен.
При всички тези истории свързани с таблото на тези коли препоръчвам:
преди каквато и да е профилактика направете профилактика на таблото!!! Сменете батерийката, проверете спойките и оправете /или дайте на познат или на сервиз занимаващ се с електроника/
Ще си спестите МНОГО ядове.
Резултат:
Имам оригинален /сложен в колата може 90-та година/ работещ вискосъединител в повече.
Перката МОЖЕ да се върти на ръка, когато е спрян двигателя независимо от температурата на двигателя.
Второ и най-важното:
Проблемът май се оказа в таблото. Отидох на тестване с компютър и се оказа, че компютъра в колата през цялото време показва температура 95-96 градуса. Въпреки показанията на таблото. Очевидно има някаква зависимост между показанията на таблото и наклона на колата /това което забелязвах при спускане и изкачване/ или оборотите на двигателя, което ме караше да мисля че индкатора е верен.
При всички тези истории свързани с таблото на тези коли препоръчвам:
преди каквато и да е профилактика направете профилактика на таблото!!! Сменете батерийката, проверете спойките и оправете /или дайте на познат или на сервиз занимаващ се с електроника/
Ще си спестите МНОГО ядове.
Резултат:
Имам оригинален /сложен в колата може 90-та година/ работещ вискосъединител в повече.
А када си тества таблото и колко струва, че и аз май ще трябва да закарам моята да я погледнат. При мен стрелката се лангърка по много страннен начин. Мисля, че уреда и при мен не е в ред, но знам ли?! И аз от време на време си помагам с парното, но не си е работа. Смених 3-ри термоста, водна помпа и с постоянно зацепена прека пробвах, но за сега нищо не съм постигнал. 

BMW 318i touring E30 '90
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Naj elementarnia test e kato potopish termometyr v antivriza.
Termostata otvwria na 86-88 gradusa.
Az izpolzvah elektronen multimer.
V sredno polojenie na indikatora temperaturata pri men e 75-77
Edno delenie predi chervenia sektor 88
Pri kakva temperatura vkluchva viskosyedinitelia?
Termostata otvwria na 86-88 gradusa.
Az izpolzvah elektronen multimer.
V sredno polojenie na indikatora temperaturata pri men e 75-77
Edno delenie predi chervenia sektor 88
Pri kakva temperatura vkluchva viskosyedinitelia?
Astor написа:А када си тества таблото и колко струва, че и аз май ще трябва да закарам моята да я погледнат. При мен стрелката се лангърка по много страннен начин. Мисля, че уреда и при мен не е в ред, но знам ли?! И аз от време на време си помагам с парното, но не си е работа. Смених 3-ри термоста, водна помпа и с постоянно зацепена прека пробвах, но за сега нищо не съм постигнал.
това е основен проблем на Е30 турингите с М40, две коли на приятели във Враца имат същия проблем с лангъркането на стрелката за температурата...
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Това с лангъркането е от една година насам и вече полудявам. Само таболото не съм го сменял, но и до там ще стигна. Много ме дразни, че не мога да разчитам на уред, който е много важен за мотора. Не знам какво да правя с този проблем. Какво ли не пробвах и ми се струва, че може от някаде да влиза въздух в системата и това да смотава уреда.
BMW 318i touring E30 '90
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани