Въпрос за аларми
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Въпрос за аларми
Нямаш ли копче от което да изключиш комфорт модула за стъклата?Мойта баба 34-ка го има и стои точно на голямата духалка над таблото...Алармата ми е оригинална с дистанционно за заключване,а копчето за модула е червено,което свети и като лампа за алармата когато е включена...


- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Въпрос за аларми
Convertible написа:добре де аз като съм е с тоя вариант винаги съм си мислел, че си е заводска. самата аларма е една квадратна![]()
централното си баца на ключа с бутона, даже и комфорта дига джамците![]()
да не е от тези които ги слагат в дилърствата? Пак дават някакви подобни ключове и дистанционни, но като цяло не са монтирани на поточната линия в немско


- shiklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 7.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: ме да се смея
- Мечтае да кара: здраво bmw
- Детайли за колата: черна дупка
Re: Въпрос за аларми
е30 няма фабричен комфорт модул,фабричната аларма е малко поостаряла (колкото и да я имате)и е не особенно функционална...
И към автора на темата,
Има смисал от аларма ,и да има и читави алармаджии...
И към автора на темата,
Има смисал от аларма ,и да има и читави алармаджии...

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4173
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Въпрос за аларми
По-следващата седмица ще видим дали ще стане номера ключа и алармата да са в едно.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за аларми
е30 има фабричен комфорт модул, ама се намира трудно. Местото, на което е скрит е под лявата тонколонка. Ала има голям шанс да не работи. Със сигурност модула управлява плафоните да гаснат плавно и да светва вътре при дръпване на дръжка на врата. За стъклата не съм сигурен.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=61&fg=25
има аларми с ключ. На миленуим са такива. Май имаха и ключ, който е с формата на е46-цовия. Некво такова.

Но при тези къстъм аларми се вдигат стъклата едно след друго. Не всички заедно.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=61&fg=25
има аларми с ключ. На миленуим са такива. Май имаха и ключ, който е с формата на е46-цовия. Некво такова.

Но при тези къстъм аларми се вдигат стъклата едно след друго. Не всички заедно.
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Въпрос за аларми
Eмилио Димитров написа:е30 има фабричен комфорт модул, ама се намира трудно. Местото, на което е скрит е под лявата тонколонка. Ала има голям шанс да не работи. Със сигурност модула управлява плафоните да гаснат плавно и да светва вътре при дръпване на дръжка на врата. За стъклата не съм сигурен.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=61&fg=25
.
Това, за което говориш да не седи точно до модула за централното? Прилича точно на номер 5 от схемата по спомен. И са закрепени на една метална планка и модула и това въпросното?
Абе на мен ми се прецака централното и се рових по модула, отворих го да видя какво е положението, не че много ги чаткам тия неща.


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за аларми
точно там седи
ако гаснат плавно - следователно имаш и работи, при условие, че не си монтирал къстъм изпълнение, което да води до същия ефект.
ако не гаснат плавно - следователно нямаш или не работи.
ако гаснат плавно - следователно имаш и работи, при условие, че не си монтирал къстъм изпълнение, което да води до същия ефект.

ако не гаснат плавно - следователно нямаш или не работи.

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Въпрос за аларми
Еми имам значи, ама е хвърлило кости.
Има ли оправия или?
И комфорт модула къде се намира, как мога да разбера и това дали го имам?

И комфорт модула къде се намира, как мога да разбера и това дали го имам?
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- shiklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 7.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: ме да се смея
- Мечтае да кара: здраво bmw
- Детайли за колата: черна дупка
Re: Въпрос за аларми
alpina-ma6inata написа:Еми имам значи, ама е хвърлило кости.Има ли оправия или?
И комфорт модула къде се намира, как мога да разбера и това дали го имам?
има оправия,а комфорт модула не го търси(освен ако нямаш афтер маркет)защото просто няма....
това реленце до модула на централното е само за димиране на плафоните...

Re: Въпрос за аларми
alpina-ma6inata написа:Еми имам значи, ама е хвърлило кости.Има ли оправия или?
И комфорт модула къде се намира, как мога да разбера и това дали го имам?
Това е точно релето за плавно гасене на плафоните. Ако искаш мога да помогна с ремонта му, както и всеки ТВ техник примерно...

Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- E30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: е30 318i touring
- Мечтае да кара: по пътища без дупки.
Re: Въпрос за аларми
Здравей!
Не написа какво направи с алармата,сложи ли конвенционална или се отказа въобще? Бях пред същия въпрос като теб преди няколко години (около 2006) и решението беше ето това: http://jsaudio.org/images/joy%20968.jpg ! Имах избор и за Марк 1800к но при нея дистанционното беше доста голямо,разбиваше се с времето механизма и почва да се отваря самичък( + му беше,че ключа се прибира) ...та за Joy-а - леко дистанционно,алармата е марка,имаше всички функции - плаващ код,управление централно+модул ел.стъкла (лятото усещаш предимството на това ако си смъкнал 4те стъкла и искаш да заключиш колата - не ти се налага вдигането на всяко едно от тях по отделно),изход за пейджър,двузонален шок сензор,блокировки + функция "имобилайзер" и беше на прилична цена.Дистанционното лесно се откача от връзка с ключове и не ти се налага да ти висят от контакта (личен избор дали ще си го откачаш или не) което за мен си беше +
Ползвах си алармата около 6 години и така продадох колата с нея без да ми е правила никакви ядове.От всичките аларми,които са ми минали през ръцете Енфорсер,Джой и Марк са тия,дето не са създавали проблеми и си работят надеждно години на ред... всичко зависи от монтажа на системата.Дори и при автомобил като е30 монтажа на една такава система ще отнеме МИНИМУМ 4 часа и половина от сам човек но пък гъдела си заслужава според мен.Ако още не си сложил система и се чудиш ти препоръчвам Джой-а.Надеждна е като хардуеър
Ключа се вгражда в дистанционното на алармата изключително лесно.
Успех!
Не написа какво направи с алармата,сложи ли конвенционална или се отказа въобще? Бях пред същия въпрос като теб преди няколко години (около 2006) и решението беше ето това: http://jsaudio.org/images/joy%20968.jpg ! Имах избор и за Марк 1800к но при нея дистанционното беше доста голямо,разбиваше се с времето механизма и почва да се отваря самичък( + му беше,че ключа се прибира) ...та за Joy-а - леко дистанционно,алармата е марка,имаше всички функции - плаващ код,управление централно+модул ел.стъкла (лятото усещаш предимството на това ако си смъкнал 4те стъкла и искаш да заключиш колата - не ти се налага вдигането на всяко едно от тях по отделно),изход за пейджър,двузонален шок сензор,блокировки + функция "имобилайзер" и беше на прилична цена.Дистанционното лесно се откача от връзка с ключове и не ти се налага да ти висят от контакта (личен избор дали ще си го откачаш или не) което за мен си беше +
Ползвах си алармата около 6 години и така продадох колата с нея без да ми е правила никакви ядове.От всичките аларми,които са ми минали през ръцете Енфорсер,Джой и Марк са тия,дето не са създавали проблеми и си работят надеждно години на ред... всичко зависи от монтажа на системата.Дори и при автомобил като е30 монтажа на една такава система ще отнеме МИНИМУМ 4 часа и половина от сам човек но пък гъдела си заслужава според мен.Ако още не си сложил система и се чудиш ти препоръчвам Джой-а.Надеждна е като хардуеър

Успех!
Има хора, в които живее Бог.Има хора, в които живее дяволът.А има и хора, в които живеят само глисти.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4173
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Въпрос за аларми
Ами колата се оказа, че има аларма и централното е вързано към нея, а оригинално няма. Доволен съм за сега.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Въпрос за аларми
Мармот написа:alpina-ma6inata написа:Еми имам значи, ама е хвърлило кости.Има ли оправия или?
И комфорт модула къде се намира, как мога да разбера и това дали го имам?
Това е точно релето за плавно гасене на плафоните. Ако искаш мога да помогна с ремонта му, както и всеки ТВ техник примерно...
Може ли да споделиш малко инфо относно ремонта?


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани