Премахване отдушника на резервоара
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Премахване отдушника на резервоара
здравейте колеги.....
има ли някакъв начин да се премахне отдушника на резервоара?
причините поради които искам да го махна са две...
1.там се събра супер много кал и колата има дупка изгнило от това....
2. след като сложих новите амортисйори днес, които са п одебели от старите и сега тялото на амортисйора опира във маркучите които минават покрай него именно за тоя удушник.въпрос на време е да се протъркат и скъсат....
та има ли някакъв начин да се праемахне без да ми експлоадира резервоара лятото и да мирише на бензин вътре в купето(в момента не мирише)
ако не стане да се махне може ли някой да каже от къде да прекарам маркучите за да не са там където са в момента и да не опират....
има ли някакъв начин да се премахне отдушника на резервоара?
причините поради които искам да го махна са две...
1.там се събра супер много кал и колата има дупка изгнило от това....
2. след като сложих новите амортисйори днес, които са п одебели от старите и сега тялото на амортисйора опира във маркучите които минават покрай него именно за тоя удушник.въпрос на време е да се протъркат и скъсат....
та има ли някакъв начин да се праемахне без да ми експлоадира резервоара лятото и да мирише на бензин вътре в купето(в момента не мирише)
ако не стане да се махне може ли някой да каже от къде да прекарам маркучите за да не са там където са в момента и да не опират....
- NaKi4_pZ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 328i & 520i
Re: Премахване отдушника на резервоара
при мен щита отдавна го няма.... но и да го имаше
щеше да опира още повече....
та всъщност по тия маркучи не мжах да разбера тече ли бензин или само газове....
щото ако са само газове ще мога да ги отрежа удължа и прекарам отдоло ...
но ако минава и бензин ще се събра в тия маркучи щото ще са по надоло вече .... което не ме кефи
гледам по другите форуми пишат хората че като им се запушат тия съдове си пробиват една дупчица 2-3 мм в капачката на резервоара да има да диша и така си решават проблема...
интересно ми е на бегачките като им слагат малки резервоарчета да речем от трабантче как решават проблема с вентилацията?
щеше да опира още повече....
та всъщност по тия маркучи не мжах да разбера тече ли бензин или само газове....
щото ако са само газове ще мога да ги отрежа удължа и прекарам отдоло ...
но ако минава и бензин ще се събра в тия маркучи щото ще са по надоло вече .... което не ме кефи
гледам по другите форуми пишат хората че като им се запушат тия съдове си пробиват една дупчица 2-3 мм в капачката на резервоара да има да диша и така си решават проблема...
интересно ми е на бегачките като им слагат малки резервоарчета да речем от трабантче как решават проблема с вентилацията?
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Премахване отдушника на резервоара
Щом горе му е изгнило, сигурно не е имало нищо останало от щита. И аз се интересувам от тоя въпрос по същите съображения - имаше събрана огромна буца мокра кал и съм се занимавал два дни да чистя ръжди и да нанасям покрития
сега е оправено, но не ми се занимава през няколко месеца да смъквам кори и да мия профилактично... Някой който е разглобявал 316 карб примерно да каже как е вентилацията? От тия всичките маркучи кой за какво е, кои трябва да се затапи и кой да се остави свободен?

Re: Премахване отдушника на резервоара
като гледам по схема единия от тънките е просто изход навънка за разширителния съд демек се затапва директно...
другия тънък мисля че трябва да стои отдоло и фактически ако все пак от парите се получи някакво гориво то да се изтече обратно в резервоара...
дебелия ми е най-чудно ква роля играя защото от едната си страна отива в резервоара и той а от другата се разклонява на две единия край отива в разширителния съд другата в дупка от горната страна на отвора за пълнене...
накрая ще ги затапя и трите щот така като гледам никаква работа не вършат а са добавени в колата единствено и само за "екология" защото в чуждите форуми четох че 60 процента от вредните емисии идват от бензиновите изпарения и само 20 процента от изгорелите газове.... или нещо такова....
другия тънък мисля че трябва да стои отдоло и фактически ако все пак от парите се получи някакво гориво то да се изтече обратно в резервоара...
дебелия ми е най-чудно ква роля играя защото от едната си страна отива в резервоара и той а от другата се разклонява на две единия край отива в разширителния съд другата в дупка от горната страна на отвора за пълнене...
накрая ще ги затапя и трите щот така като гледам никаква работа не вършат а са добавени в колата единствено и само за "екология" защото в чуждите форуми четох че 60 процента от вредните емисии идват от бензиновите изпарения и само 20 процента от изгорелите газове.... или нещо такова....
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: Премахване отдушника на резервоара
Не се занимавай да разкачаш тая система,нищо не е направено случайно...
това не е просто отдушник който можеш да изхвърлиш,поръчай си нова предпазна ламарина,изчисти и ...карай 


Re: Премахване отдушника на резервоара
проблема е че няма място къде да я сложа тая предпазна ламарина....
сигурен съм че има начин да се премахне тъй като не съм виждал нито една бегачка с отдушник....
състезателните коли ползват някви къстъм резервоари които имат три изхода един към помпата, един за връщащото се гориво и един за маркуч който отива някъде под купето на който целта му е именно - отдушник..... като се слага винаги под нивото на резервоара та при евентуално обръщане на колата по таван да не се разлива бензин от него.....
та има начин просто трябва да се направи.....
мисля че следния вариянт е най-удачния....
изрязвам и трите тръби като двете тънки съединявам една в друга с цел това да е отдушника а голямата просто затапвам.....
така хем няма тръби и хем резервоара ще може да диша....
няа ли някой по запознат с конткретния случай да даде някой съвет кое как се прави?
някой дето да го е махал вече това лайно от там.....
сигурен съм че има начин да се премахне тъй като не съм виждал нито една бегачка с отдушник....
състезателните коли ползват някви къстъм резервоари които имат три изхода един към помпата, един за връщащото се гориво и един за маркуч който отива някъде под купето на който целта му е именно - отдушник..... като се слага винаги под нивото на резервоара та при евентуално обръщане на колата по таван да не се разлива бензин от него.....
та има начин просто трябва да се направи.....
мисля че следния вариянт е най-удачния....
изрязвам и трите тръби като двете тънки съединявам една в друга с цел това да е отдушника а голямата просто затапвам.....
така хем няма тръби и хем резервоара ще може да диша....
няа ли някой по запознат с конткретния случай да даде някой съвет кое как се прави?
някой дето да го е махал вече това лайно от там.....
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Премахване отдушника на резервоара
Ето на 2002 как е направено, има една тръбичка от гърловината да диша резервоара, просто е оставена да си виси

мисля да пробвам с маркуча номер 5 откачен в подкалника, а всичко останало да затапя


мисля да пробвам с маркуча номер 5 откачен в подкалника, а всичко останало да затапя

Re: Премахване отдушника на резервоара
голямата тръба се оказа с цел да може да дърпа въздух като зареждаш... за да има по голям дебит инъче пистолета ще спира най вероятно.... просто горивото което влиза избутва въздуха който до сеаг е бил в резервоара и той трябва да отиде някъде....ако не е през тази тръба отива във гърловината от кдъето обаче идва и бензина и става тапа
принцупно тая малката тръба би трябвало да и стигне дебита да извади излишния въздух....
лошото е че нещата трябва да са проба грешка щот от тук май никой не го е праивл... а проба грешка с бензин не е особенно безопасен вариянт

лошото е че нещата трябва да са проба грешка щот от тук май никой не го е праивл... а проба грешка с бензин не е особенно безопасен вариянт

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани