Проблем с охладителната система ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: София

Мнение от alexyo » 08 Авг 2006, 12:36

Гледам че си говорите за виско- та как мислите какви ще са последствията ако пробия три дупки през перката и виското и прекарам болтове, та перката да се върти постоянно с оборотите на мотора. Така има ли вероятност нещо да се счупи и дали ще е ефективно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 08 Авг 2006, 12:38

ще скапеш водната помпа...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 08 Авг 2006, 18:59

Mr2faces написа:...
И аз го ям същия ... :mhihi:
Можеш да направиш "проба на виското с вестник" и ще установиш, че перката ти спира, а трябва да направи вестника на конфети ...
Другата възможност е термостата да не отваря напълно, но тогава и в движение температурата нямаше да е нормална.
Щом прави проблем на място, а в движение намалява - виското е за ремонт.
В момента пробвам разни "тунинги" :mhihi: с ел.перка от Лада, но май размерът наистина има значение :mhihi: . Ладовата е доста по-малка.

alexyo написа:...
И тоя го ям също ... :mhihi: :mhihi:
Преди да ми счупи перката един :ranting: :censored: я бях блокирал с две супер балансирани планки, заварени към централната гайка и хванати за два от болтовете на перката. Така карах 4-5 месеца. Сега си купих друга водна помпа, щото досегашната вече тече ...
А иначе е супер ефективно - проблем със загряване по тая причина няма да имаш.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 08 Авг 2006, 19:37

йа ставих си некой фан од опел астра ама не го бива много е мал, и следно планирам да свалам два , како на Лада Нива 1.7и ? тогай нема никакв шанс да не ладе... не дека вака имам некои проблем, во найжешкото знае да дойде и до 12:2 :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: e36 compact '97

Мнение от Mr2faces » 10 Авг 2006, 8:17

Момчета проблема се оправи. Свалих радиатора, почиствах, смених 1 маркуч който ми изглеждаше прекъсан от скобата, после наново налях антифриз, обезвъздушавах, запалвам и гледам 12 без 1 :)))) Карам селската из улиците на газ спирачки, минах през сумати светофари повече от 12 и 1 не отиде. Обаче след като изгася двигателя и след 5 минути дам на контакт гледам температурата си е отишла пак в началото на червеното :roll: Паля и за няколко секунди (буквално) си отиде в нормални граници. Има ли от какво да се притеснявам с това загряване на изключен двигател ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 10 Авг 2006, 9:15

мислам дека е нормално одкако ке го изгаснеш двигателот и после 5-10 минути темп да е повисока, примерно кай мен знае да дойде до цртичката после сред, и кога ке йа запалам колата дойде со нормално на 12. е сега при теб што оде у такви екстромности може и да е до покажувачот, има позади на таблото и треба да се притегне малко, со годините користение олабавило се е , и кога ке се олабаве покажува поголеми вредности.?

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: София

Мнение от alexyo » 10 Авг 2006, 10:21

ivantchoG написа:Така карах 4-5 месеца. Сега си купих друга водна помпа, щото досегашната вече тече ...
А иначе е супер ефективно - проблем със загряване по тая причина няма да имаш.

Абе аз нещо не намирам връзка м/у начина на въртене на перката и водната помпа. Защо мислите че ще се скапе?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 10 Авг 2006, 14:28

Това е, щото съм пропуснал кавичките на "две супер балансирани планки". Ако можеш да балансираш перката, след като блокираш виското, няма да имаш никакъв проблем. Но мойта явно не беше балансирана добре и вече имам допълнителен проблем ...

А иначе - перката с виското са закрепени на оста на водната помпа. Когато не са балансирани, тази ос бие, макар и в малки граници. Тези граници са напълно достатъчни за продължително време, или при големи натоварвания (обороти) да се разбие лагеруването на оста.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 10 Авг 2006, 18:39

Mr2faces написа:Момчета проблема се оправи. Свалих радиатора, почиствах, смених 1 маркуч който ми изглеждаше прекъсан от скобата, после наново налях антифриз, обезвъздушавах, запалвам и гледам 12 без 1 :)))) Карам селската из улиците на газ спирачки, минах през сумати светофари повече от 12 и 1 не отиде. Обаче след като изгася двигателя и след 5 минути дам на контакт гледам температурата си е отишла пак в началото на червеното :roll: Паля и за няколко секунди (буквално) си отиде в нормални граници. Има ли от какво да се притеснявам с това загряване на изключен двигател ?

:D Бравос :D :D :D . Няма от какво да се притесняваш. Спираш двл-спира циркулацията на охл течност-цялата жега отива нагоре-там е датчика. Можеш да си го наблюдаваш като изгасиш двл и след това дай на контакт. :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.02.2004
Местоположение: в 30-ката

Мнение от x3mDriver » 10 Авг 2006, 19:21

ivantchoG написа:...


Що не каза ти пратя и една обикновенна перка без виско :?:
Thing fast or die!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 10 Авг 2006, 20:32

Mr2faces написа:Обаче след като изгася двигателя и след 5 минути дам на контакт гледам температурата си е отишла пак в началото на червеното :roll: Паля и за няколко секунди (буквално) си отиде в нормални граници. Има ли от какво да се притеснявам с това загряване на изключен двигател ?


ефекта се казва "heat soak" ако ти се чете повече по темата
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: СМОЛЯН

Мнение от тодор » 14 Авг 2006, 23:09

днеска закъсах и аз. проверих виското при загрят двигател а то върти като при миносови температури

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook