Обезвъздушаване на М40Б18
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Обезвъздушаване на М40Б18
Как точно се прави?
Живеи така,все едно,че утре ще умреш,защото накрая със сигурност ще се окажеш прав./Рей Чарлз/
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Ако наливаш нова течност в празна система, отвиваш болта за обезвъздушаване, който в една прясна моя тема писах, че се е скъсал на две, и наливаш в разширителното казанче, докато от пробката, дето си отвил болта (не е нужно да го развиваш докрай, той си има специален канал) не протече. Като протече, завиваш болта и палиш мотора (не завивай капачката на разширителния съд). Ако смукне течност, което е почти задължително, доливаш и пак отвиваш болта за обезвъздушаване, чакаш да текне, като евентуално продължаваш да доливаш, ако още смуче от казанчето. И така, докато спре да смуче. Недей и да препълваш казана - гледай нивото да не е много над обозначението на казанчето, дето пише KALT (нивото на течността, когато е студена). После завиваш и капачката на казанчето и чакаш мотора да загрее хубаво (до зацепване на виското примерно). Отвиваш внимателно и бавно болта за обезвъздушаване и чакаш да бликне гореща течност. Като бликне, завиваш болта и си готов. И гледай да не го счупиш, не се стяга до скъсване, а само докато уплътнителната гумичка спре да пропуска. Подсуши и виж дали не излиза течност, Ако излиза, можеш да дозатегнеш малко. Това е. Като изстине хубаво, можеш да си долееш в казанчето до гореспоменатата резка, ако течността е спаднала под нея. Това е. Ако някой има по-прост метод, да го сподели на колегата.
It's not who You are, it's who You know...
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани