Върти яко но неможе да запали

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 12.04.2006

Върти яко но неможе да запали

Мнение от grgagdgo » 12 Апр 2006, 21:43

Здравеите съвсем скоро си купих BMW. В началото добре ама днес неще да запали.Значи има газ и бензин пробвах и на двете нестава.Върти много добре но нищо повече.Стария собственик преминаваше от газ на бензин като допираше две жици да даде контакт.Днес сложих едно ключе да е като хората работата и дотам не поиска да запали, но за жалост не пробвах да запаля преди това и незнам дали аз сум направил нещо.Някви идеи ? До вчера всичко беше наред. :confused: :confused:
Нищо не разбирам, но знам ниакои неща

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 12 Апр 2006, 21:46

обърни се към стария собственик,щот тука мноо легенди ще чуеш
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 12.04.2006

Мнение от grgagdgo » 12 Апр 2006, 22:06

Абе и тои е един маистор.
Нищо не разбирам, но знам ниакои неща

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 12 Апр 2006, 22:46

начи, към камората
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 12.04.2006

Мнение от grgagdgo » 12 Апр 2006, 22:51

извиниаваи не те разбрах
Нищо не разбирам, но знам ниакои неща

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 12 Апр 2006, 23:34

Да се обърнеш към Камор Ауто - официален представител на БМВ за България, имат и сервиз + авточасти (оригинални). Но там ще ти резнат главата, както и в Дару кар (предполагам, ако повредата е сериозна, а и едва ли ще бъркат по допълнително сложената модификация-газова уредба). По-скоро кварталния майстор - поне нема да ти земе повече от 10 лева :lol: Виж диагностика - има ли гориво до инжекцията, има ли ток - кабели, свещи, центровка. Макар, че е странно да е работила и изведнъж да си я преебал. На бензин много неща има да се прецакат, но на газ би трябвало да пали.
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 12.04.2006

Мнение от grgagdgo » 13 Апр 2006, 0:25

Мерси много и за мене е старнно да не пали на газ за тва си мислех за ниакжи релета дали работят но се чува как щрака тва за от бензин на газ . Друго като я мъча на газ яко смърди отпред а не пали чакам час два и пак и неще аз единствено си мисля за кабели и свещи ако има още нещо при газ незнам.Дали щот днес е малко по студено.
Нищо не разбирам, но знам ниакои неща

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 13 Апр 2006, 0:36

Бате,махаш ключето и пробваш по стария начин както си е било преди.Ако стане както си е било ,значи ти си презакал нещо с постачнето на ключето.Аз карам на газ и си имам едно устроиство до волана с някакви лампички,което е с ключе и с 3 позиции.има една отделна лампичка,която като съм на газ ми свети залено,на бензин червено,а на междинна позиция - оранжево.като паля на газ първо давам контакт и чакам зелената лампичка да загасне,това показва,че е подкачило газ до инжекциона и тогава завъртам и пали.Принципно не можеш директно да преминаваш от бензин на газ.Трябва да да включиш на междинна позиция да поработи малко и тогава превключваш.Според мен от там идва проблема при теб.Превключвателя ,които си сложил превключва директно бензин-гази обратното,пробваи по стария начин както си е било да видиш да не е грешката в теб като си поставил това ключе.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 12.04.2006

Мнение от grgagdgo » 13 Апр 2006, 0:53

Ми стария начин допираш две жици и хоп на газ разкачаш ги и хоп бензин хаххахххаххаах аз просто сложих ключето което върши същата работа но си прав от там идва проблема преди месец пак така стана амо че много трудно но все пак запали на газ и после нещеше да работи на бензин оказа се едно реле.После карах само на бензин и в момента в които сипах газ и почнах да сменям отново проблем само дето и на газ нестава сега ,но тва с трите позиции трибжа да го направя явно така се прави ако не е направи си сам системата
Нищо не разбирам, но знам ниакои неща

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 13 Апр 2006, 14:20

Мда, много тъпичко с извинение :lol: ТО си трябват 3 позиции - газ. бензин, неутрална. След като се е напълнила инжекцията с бензин (при голфа на бензин в карбуратора минавах половината град) трябва да щракнеш на междинно докато почне да загасва и тогава да включиш на газ, иначе се смесват газ и бензин и или се дави, или става силна детонация (което е кофти). Ти като си включил директно на газ може да си я задавил, а моята М10-ка като напомпах газта (1-вия ден като я зех) и после не мога да я запаля 15 минути, толкова яко се задави:) Тъй, че ще ти трябва такова ключе с три степени, но вързано по съответния начин. На неутрално няма подаване нито на газ, нито на бензин, а на газ като е, газта си влиза в инжекцията, така, че трябва да палиш веднага, а не да я държиш на контакт. Само сутрин ако ще палиш на газ задържаш повече време контакта, за да подаде повече газ за запалването на студено.
BMW only!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook