2 minutes to midnight
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
2 minutes to midnight
Аз малко на викторина го обърнах, но:
При Е30 знаменитото положение на "12 часа" на стрелката за температурата на охл. течност на колко градуса по целзии отговаря?
И "червеното" 100 ли е, 110 ли?
Предполагам може да зависи от типа двигател, затова да се конкретизирам - за М10 и М20 ме интересува.
При Е30 знаменитото положение на "12 часа" на стрелката за температурата на охл. течност на колко градуса по целзии отговаря?
И "червеното" 100 ли е, 110 ли?
Предполагам може да зависи от типа двигател, затова да се конкретизирам - за М10 и М20 ме интересува.
Ще пробвам да се намеся,
Аз сменях термостат и наблуденията ми са ,че изван града показва малко преди средата,а в градско е на средата.Та мисълта ми е,че сега през лятото ще се разбере
Ако сега ти е преди вертикала,според мен няма страшно


"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
Людмиле - тоя проблем го разреших преди седмица.
Оказа се че цяла зима съм карал с не напълно обезвъздушена охл. система. Но го разбрах чак като сложих 75 градусов термостат и парното с него стана забележително по-яко, въпреки че колата държи по-ниска температура.
Тука е добър момент да питам хората с М10 - по каква схема ги обезвъздушавате?
Първия път (когато не стана както трябва го направих по предписанията на производителя на термостата - вече не помня как точно)
Втория път, (когато стана както трябва) карах с недобре завита капачка докато стигна до следващата черта след тая в средата (а с предния термостат бях свикнал да ходи до там) - спирам, дигам капака - то фъшти ако - изхвърлило бая течност, долях към 4 литра и за мое учудване заспа.
Малко е измислена за мен тая работа дето М10 няма врътка за обезвъздушаване и се обезвъздушава на магия. Може пък и да е до късмет - толкова познати са ми се оплаквали от Шкода 120 че била кошмар, пък моята се обезвъздушаваше с поглед (че и с по-малко).
Те и същите познати са ми се оплаквали че много им загрявали Шкодите по баирите, а аз година и половина безметежно карах с преебана ел. перка. Но то това си има обяснение - редко ше видиш някой да кара Шкода над 2000 - 2500 оборота (шото не било икономично (!)), пък моята редко я карах под тях
Оказа се че цяла зима съм карал с не напълно обезвъздушена охл. система. Но го разбрах чак като сложих 75 градусов термостат и парното с него стана забележително по-яко, въпреки че колата държи по-ниска температура.
Тука е добър момент да питам хората с М10 - по каква схема ги обезвъздушавате?
Първия път (когато не стана както трябва го направих по предписанията на производителя на термостата - вече не помня как точно)
Втория път, (когато стана както трябва) карах с недобре завита капачка докато стигна до следващата черта след тая в средата (а с предния термостат бях свикнал да ходи до там) - спирам, дигам капака - то фъшти ако - изхвърлило бая течност, долях към 4 литра и за мое учудване заспа.
Малко е измислена за мен тая работа дето М10 няма врътка за обезвъздушаване и се обезвъздушава на магия. Може пък и да е до късмет - толкова познати са ми се оплаквали от Шкода 120 че била кошмар, пък моята се обезвъздушаваше с поглед (че и с по-малко).
Те и същите познати са ми се оплаквали че много им загрявали Шкодите по баирите, а аз година и половина безметежно карах с преебана ел. перка. Но то това си има обяснение - редко ше видиш някой да кара Шкода над 2000 - 2500 оборота (шото не било икономично (!)), пък моята редко я карах под тях

Ами,аз лично не обезваждушавам
наливам и то излишното изтича през шлауфката до капачката.Досадно е,че ако капачката не е добре(и тя има клапа мисля....)Може да създава налягане,налягане се създава и когато има запушване или подобно по системата(помпата варти ,атечноста не обикаля правилно събира се горе и изтича през шлауфката.Дано се изразих правилно 


"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- AUTOMAX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 27.02.2006
- Местоположение: София
- Кара: BMW E21
Аз като колегата само сипвам и карам... Досега винаги се е обезвъздушавала сама! Може би щото капачката ми е тоста разхлабена по default
Имам и една нова, но и с нея няма грижи. 


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани