2 minutes to midnight

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

2 minutes to midnight

Мнение от stenly » 25 Мар 2006, 0:39

Аз малко на викторина го обърнах, но:

При Е30 знаменитото положение на "12 часа" на стрелката за температурата на охл. течност на колко градуса по целзии отговаря?
И "червеното" 100 ли е, 110 ли?

Предполагам може да зависи от типа двигател, затова да се конкретизирам - за М10 и М20 ме интересува.

Е21 fanatic
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: София, Младост1

Мнение от Hastalavista » 25 Мар 2006, 1:29

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 08 Апр 2006, 9:30

Ще пробвам да се намеся, :D Аз сменях термостат и наблуденията ми са ,че изван града показва малко преди средата,а в градско е на средата.Та мисълта ми е,че сега през лятото ще се разбере :D Ако сега ти е преди вертикала,според мен няма страшно
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 08 Апр 2006, 9:43

Людмиле - тоя проблем го разреших преди седмица.
Оказа се че цяла зима съм карал с не напълно обезвъздушена охл. система. Но го разбрах чак като сложих 75 градусов термостат и парното с него стана забележително по-яко, въпреки че колата държи по-ниска температура.
Тука е добър момент да питам хората с М10 - по каква схема ги обезвъздушавате?
Първия път (когато не стана както трябва го направих по предписанията на производителя на термостата - вече не помня как точно)
Втория път, (когато стана както трябва) карах с недобре завита капачка докато стигна до следващата черта след тая в средата (а с предния термостат бях свикнал да ходи до там) - спирам, дигам капака - то фъшти ако - изхвърлило бая течност, долях към 4 литра и за мое учудване заспа.
Малко е измислена за мен тая работа дето М10 няма врътка за обезвъздушаване и се обезвъздушава на магия. Може пък и да е до късмет - толкова познати са ми се оплаквали от Шкода 120 че била кошмар, пък моята се обезвъздушаваше с поглед (че и с по-малко).
Те и същите познати са ми се оплаквали че много им загрявали Шкодите по баирите, а аз година и половина безметежно карах с преебана ел. перка. Но то това си има обяснение - редко ше видиш някой да кара Шкода над 2000 - 2500 оборота (шото не било икономично (!)), пък моята редко я карах под тях :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 08 Апр 2006, 11:56

Ами,аз лично не обезваждушавам :D наливам и то излишното изтича през шлауфката до капачката.Досадно е,че ако капачката не е добре(и тя има клапа мисля....)Може да създава налягане,налягане се създава и когато има запушване или подобно по системата(помпата варти ,атечноста не обикаля правилно събира се горе и изтича през шлауфката.Дано се изразих правилно :D
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 27.02.2006
Местоположение: София
Кара: BMW E21

Мнение от AUTOMAX » 13 Апр 2006, 14:11

Аз като колегата само сипвам и карам... Досега винаги се е обезвъздушавала сама! Може би щото капачката ми е тоста разхлабена по default :mhihi: Имам и една нова, но и с нея няма грижи. :roll:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook