Висящ лагер
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Висящ лагер
В последно време нещо яко започна да ми удря отдолу до шофиорската седалка при по-бавно движение на колата.Когато дам газ към 60-80 не се усеща.Стигнах до извода,че е висящият лагер,понеже я закарах на една рампа и вдигнах на крик едната гума,след това запалих и дадох на 1-ва.Като пуснах до край съединителя направо започна да се клати цялото купе.Искам да попитам възможно ли е кардана да се тресе при висящия лагет и от разбито каре ? И някои, които е сменял лагера може ли да ми каже колко струва и самия лагер и смяната?А пък ако мога и сам да си го сменя ще е още по-добре.
Така...смених вече каквото трябва.За работата ми взеха 50лв.,висящият лагер излезе 64лв.Отделно единият от 2-та тампона на скоростната кутия се беше скъсал на две и скотостната кутия се държеше само на един.Тампона ми излезе 30лв. и работата за смяната му 15лв.Но лагера ми на нищо не приличаше,вече ми стана ясно,защто така яко тресеше кардана.Гуменото каре,което свързва скотостната кутия и кардана също е малко накъсано ,но просто вече нямах пари ,за да го сменя него.Излиза 65лв. само то,без работата за смяната. 

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
RonSuN написа:Гуменото каре,което свързва скотостната кутия и кардана също е малко накъсано ,но просто вече нямах пари ,за да го сменя него.Излиза 65лв. само то,без работата за смяната.
Къде си гледал цената за карето, че и мойто е вече в трагично състояние ? А и ако някой друг има идея за цени, качество и място от където да се купи нека сподели !!!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Новини
-
Колеги, какви са тия цени, които сте обявили на човека
За начало се увери дали е висящия лагер - свали ламарините, които се падат над генерацията и под кардана. Вземи една отверка и провери с нея гумената част от висящия лагер дали има дупки (гледай да не ги направиш ти с отверката).
Погледни по ламарините дали има следи от жулене на кардана. Ако висящия се е скъсал, то единственото място, където кардана ще опира е именно в ламарините.
Самия лагер струва около 50-тина лева. Смяната не е трудна но е добре да има кой да ти помага а и канал ще е добре да има иначе е къртовски труд просто.
Ако отидеш в сервиз да ти го сменят, надали ще ти излезе повече от 30 лева смяната. За около половин час се сменя и не е кой знае каква играчка.

За начало се увери дали е висящия лагер - свали ламарините, които се падат над генерацията и под кардана. Вземи една отверка и провери с нея гумената част от висящия лагер дали има дупки (гледай да не ги направиш ти с отверката).
Погледни по ламарините дали има следи от жулене на кардана. Ако висящия се е скъсал, то единственото място, където кардана ще опира е именно в ламарините.
Самия лагер струва около 50-тина лева. Смяната не е трудна но е добре да има кой да ти помага а и канал ще е добре да има иначе е къртовски труд просто.
Ако отидеш в сервиз да ти го сменят, надали ще ти излезе повече от 30 лева смяната. За около половин час се сменя и не е кой знае каква играчка.
Всичко,което описваш го направих предварително.Гумата на висящия лагер се беше разкъсала почти напълно само на един край се държеше.БМВ-то го закарах в един сервиз в Младост - ВИП Сервиз се води и там както казва Асен го смениха за 30-40 мин.Но грешката ми беше,че казах да ми доставят лагера и тампона от сервиза.Ако сам си го бях купил от някой магазин щтеше да ми излезе много по-евтино.Иначе както написах по-горе за смяната на лагера ми искаьа 50 лв.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани