проблем с мотора

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

проблем с мотора

Мнение от bmwuser » 27 Мар 2006, 20:42

здравейте всички
имам проблем с двигателя има едно чукане от вида ч-ч-ч-ч-ч-ч-ч-ч един приятел го слуша и каза че е от повдигачите и аз отидох при майстор да го види той каза че е биелен болт но аз проверих и на друго място за диагноза и ми казаха че е от повдигачите защото билен болт се чувал силно и някак си на метал а моя двигател не се чувал така, а и ако бил болт щяло да се промени и работата на двигателя и нямало да работи равномерно и аз се върнах при първия майстор отворихме капака на клапаните обаче всичките повдигачи си бяха наред разпределителниая вал също няма язви и не е наранен е личи си че е работил но не личи да е износен кубилиците също са наред според майстора сменихме маслото с минерално и по гъсто 15в40 или 45 и се оправи временно и майстора каза че може да е маслената помпа и днес ходих до друг майстор да я види той каза че за него е бутален болт и като като се дигнела температурата се поукротявало чукането защото метала се разширявал и уплътнявал луфта другото интересно е че колата трудно прави повече от 5200 или 5500 оборота в движение сякаш глъхне след това

вече съм тотално объркан и не знам на кой да вярвам и на кой не всеки казва различно някой ако е имал такъв проблем или има идея какво може да е ще съм му благодарен да сподели а щях да забравя двигателя е м40б16

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 27 Мар 2006, 20:46

на мен са ми казвали следното... махаш кабелите на свешите един по един и ако чукането намалее при някой цилиндър би трябвало да е бутален бот/биелен лагер. ако не се променя значи е нещо в главата...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 27 Мар 2006, 20:49

като загрее променя ли се звука
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 27 Мар 2006, 21:51

Ако е бутален болт няма да му пречи да се изрязва на моторя ;)
Най-Вероятно е от повдигачите защото М40 страдат от тази болест и абсолютно винаги като се прецакат и мотора не може да се изрязва хубаво във високите обороти и даже изобщо не може да стигне прекъсвач!
Нека се включат и колегите с М40 да чуем още мнения!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.02.2004
Местоположение: в 30-ката

Мнение от x3mDriver » 27 Мар 2006, 22:41

Аз със чукащ лагер биелен не болт минах 130 140 км и хич нямаше проблем ф изрязването да ти кажа а тфа със дърпането на кабелите митове и легенди и аз ги знаех ма не се получава
Thing fast or die!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Мнение от bmwuser » 27 Мар 2006, 23:32

BAYRON написа:като загрее променя ли се звука


да като загрее утихва

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София

Мнение от coolio » 28 Мар 2006, 10:50

bmwuser написа:
BAYRON написа:като загрее променя ли се звука


да като загрее утихва



Значи са повдигачи. Аз мойте ги смених, щото чаткането ми бъркаше в мозъка, а за вървенето - няма никаква разлика. Само паленето при по-ниски температури е по-лесно. Е, и не трака.
GOLF - PLAY IT, DON'T DRIVE ITИзображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 28 Мар 2006, 17:13

Имаш ли 600 лева? ДА? Значи отиваш в АУТО+, купваш си комплект повдигачи + вал и вече не тропаш/тракаш/цъкаш... е поне за около 200 000 километра... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 28 Мар 2006, 21:15

Аз имах абсолютно същия проблем на втора едвам въреше 70км а тракането студена беше ненормално.Смених вала и кобилиците с втора употреба що годе читави.Сега си стига прекъсвача :mhihi: но като загрее хубаво пак се дочува леко чукане :dunno: .Може би трябваше да сменя и повдигачите :idea: :?:

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Мнение от ! Алекс » 29 Мар 2006, 17:25

М40 :mhihi:
На един познат и 5000 оборота не можеше да стигне докато не оправи капачуната :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 05 Апр 2006, 0:48

значи, ако загрее и се оправя не е от повдигачите а от маслото, повдигачите като заминават си се чуват на загряло, а студени1я старт ако прихлопа пак е от тях ама причината е вероятно в маслото.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 06 Апр 2006, 1:17

Ми и аз съм с М40Б16 и при мен клопат яко повдигачите. Тука колегите здраво се бъзикат с тоя агрегат и определено има защо (мамка му и късмет - баш на тоя мотор да попадна). На 190 хилки е колата и явно е време да се сменят пустите повдигачи (и вала де, че и кобилиците). Сутрин е Втората световна - ребри яко картечницата, ама после леко се пооправя. Понякога спира да чатка, ама много рядко. А и маслото, кво - сложих му некъф Мотул 6100 15/50 и се ръснах около 70 кинта и аз не знам защо. Не че съм против скъпите масла, ма де да знам, белким помогне да не умре някоя и друга кранта скоропостижно. Иначе чатка не чатка, прекъсвача го стига - даже и на 3-та ми е изключвал мотора (сега се сещам, че карам с ангренажен ремък на над 5 години! Кофти! Дано да издържи още 3-4К км и ще го сменя заедно с маслото и останалите подробици). Та тва за М40 мотора от личен опит. Не му се втелясвай толкова, просто не натискай много газта (ма и аз сам не си вярвам на последното).
It's not who You are, it's who You know...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 06 Апр 2006, 1:45

Ми моя е 320 и да ти кажа ако човек не е педант или човек от форума ще каже перфектен е .
Като излизат БМВ от завода тамошните колеги казват .
Маслото е най важния елемент от обслужването. И то е БМВ или кастрол даже и лепенки на двигателя слагат хората КАСТРОЛ с ей такива големи букви Б
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook