проблем с мотора
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с мотора
здравейте всички
имам проблем с двигателя има едно чукане от вида ч-ч-ч-ч-ч-ч-ч-ч един приятел го слуша и каза че е от повдигачите и аз отидох при майстор да го види той каза че е биелен болт но аз проверих и на друго място за диагноза и ми казаха че е от повдигачите защото билен болт се чувал силно и някак си на метал а моя двигател не се чувал така, а и ако бил болт щяло да се промени и работата на двигателя и нямало да работи равномерно и аз се върнах при първия майстор отворихме капака на клапаните обаче всичките повдигачи си бяха наред разпределителниая вал също няма язви и не е наранен е личи си че е работил но не личи да е износен кубилиците също са наред според майстора сменихме маслото с минерално и по гъсто 15в40 или 45 и се оправи временно и майстора каза че може да е маслената помпа и днес ходих до друг майстор да я види той каза че за него е бутален болт и като като се дигнела температурата се поукротявало чукането защото метала се разширявал и уплътнявал луфта другото интересно е че колата трудно прави повече от 5200 или 5500 оборота в движение сякаш глъхне след това
вече съм тотално объркан и не знам на кой да вярвам и на кой не всеки казва различно някой ако е имал такъв проблем или има идея какво може да е ще съм му благодарен да сподели а щях да забравя двигателя е м40б16
имам проблем с двигателя има едно чукане от вида ч-ч-ч-ч-ч-ч-ч-ч един приятел го слуша и каза че е от повдигачите и аз отидох при майстор да го види той каза че е биелен болт но аз проверих и на друго място за диагноза и ми казаха че е от повдигачите защото билен болт се чувал силно и някак си на метал а моя двигател не се чувал така, а и ако бил болт щяло да се промени и работата на двигателя и нямало да работи равномерно и аз се върнах при първия майстор отворихме капака на клапаните обаче всичките повдигачи си бяха наред разпределителниая вал също няма язви и не е наранен е личи си че е работил но не личи да е износен кубилиците също са наред според майстора сменихме маслото с минерално и по гъсто 15в40 или 45 и се оправи временно и майстора каза че може да е маслената помпа и днес ходих до друг майстор да я види той каза че за него е бутален болт и като като се дигнела температурата се поукротявало чукането защото метала се разширявал и уплътнявал луфта другото интересно е че колата трудно прави повече от 5200 или 5500 оборота в движение сякаш глъхне след това
вече съм тотално объркан и не знам на кой да вярвам и на кой не всеки казва различно някой ако е имал такъв проблем или има идея какво може да е ще съм му благодарен да сподели а щях да забравя двигателя е м40б16
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
на мен са ми казвали следното... махаш кабелите на свешите един по един и ако чукането намалее при някой цилиндър би трябвало да е бутален бот/биелен лагер. ако не се променя значи е нещо в главата...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Ако е бутален болт няма да му пречи да се изрязва на моторя
Най-Вероятно е от повдигачите защото М40 страдат от тази болест и абсолютно винаги като се прецакат и мотора не може да се изрязва хубаво във високите обороти и даже изобщо не може да стигне прекъсвач!
Нека се включат и колегите с М40 да чуем още мнения!

Най-Вероятно е от повдигачите защото М40 страдат от тази болест и абсолютно винаги като се прецакат и мотора не може да се изрязва хубаво във високите обороти и даже изобщо не може да стигне прекъсвач!
Нека се включат и колегите с М40 да чуем още мнения!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Имаш ли 600 лева? ДА? Значи отиваш в АУТО+, купваш си комплект повдигачи + вал и вече не тропаш/тракаш/цъкаш... е поне за около 200 000 километра...




- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Аз имах абсолютно същия проблем на втора едвам въреше 70км а тракането студена беше ненормално.Смених вала и кобилиците с втора употреба що годе читави.Сега си стига прекъсвача
но като загрее хубаво пак се дочува леко чукане
.Може би трябваше да сменя и повдигачите





- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Ми и аз съм с М40Б16 и при мен клопат яко повдигачите. Тука колегите здраво се бъзикат с тоя агрегат и определено има защо (мамка му и късмет - баш на тоя мотор да попадна). На 190 хилки е колата и явно е време да се сменят пустите повдигачи (и вала де, че и кобилиците). Сутрин е Втората световна - ребри яко картечницата, ама после леко се пооправя. Понякога спира да чатка, ама много рядко. А и маслото, кво - сложих му некъф Мотул 6100 15/50 и се ръснах около 70 кинта и аз не знам защо. Не че съм против скъпите масла, ма де да знам, белким помогне да не умре някоя и друга кранта скоропостижно. Иначе чатка не чатка, прекъсвача го стига - даже и на 3-та ми е изключвал мотора (сега се сещам, че карам с ангренажен ремък на над 5 години! Кофти! Дано да издържи още 3-4К км и ще го сменя заедно с маслото и останалите подробици). Та тва за М40 мотора от личен опит. Не му се втелясвай толкова, просто не натискай много газта (ма и аз сам не си вярвам на последното).
It's not who You are, it's who You know...
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани