Зануляване на OilService

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Зануляване на OilService

Мнение от RonSuN » 20 Мар 2006, 14:19

Здравейте на всички.Преди 1 месец си купих БМВ 87-ма 316и Е30 троен стоип.Светеше ми Inspection всеки път ,когато я запаля.Поради минусовите температури и махах 2-3 пъти акумулатора.Ведъж не я бях палил 2 дена сложих и акумулатора и като дадох контакт ми светна OilService както и жълтия и червения диод.Смених съответно маслото,но не успяха да ми я занулят с масшинката.Наи-странното което е ,че ми светят чержения и жълтия диод постоянно ,дори когато не съм дал контакт.Когато вече дам контакт ми светжа и OilService.Пробвах сам с кабелче на 1 и 7 пак не става ... с машинка с кабелче нищо.И постоянно ми светят двата диода.Предполагам ,че проблема идва от батериите.Един познат ми каза ,че е невъзможно просто да ми светят постоянно червения и жълтия диод.При някои появявял ли се е този проблем и трудно ли се сменят тези батерии?

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 20 Мар 2006, 14:54

По принцип си направил грешка, че въобще си махал акумулатора, но може и проблема да е другаде. Бях гледал схеми за ремонт на БМВ и там имаше инструкция как се сменя акумулатор - задължително трябва да имаш втори и крокодилчета така, че да не се прекъсва токоподаването. С нашата бивша 520-ка Е34 като махахме акумулатора и после камара проблеми с компютърчето - люка и централното се отваряха и затваряха сами, когато решат:)

Вземи един service manual за ремонт на Е30 и разгледай, май имаше някакъв трик еди колко си секунди се оставя без ток и компеца се рестартира. Може и батериите да правят беля, но знае ли човек.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 20 Мар 2006, 15:18

Това за 2-ри път ми го кават,че грешката може и да е от свалянето на акумулатора.Препоръчаха ми да сваля за 10-15 мин. минусовата клема и после пак да я сложа,така бордовия щял сам да си изчисти грешките.Напражих го съответно ,но нищто не се получава все същото си е червения и жултия диод си светят постоянно без контакт.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 28.03.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от mika » 20 Мар 2006, 18:26

А бе да ти кажа честно не мисля, че е от махането на акомулатора, защото моя по-едно време ми се налагаше да го откачам много често и не съм имал проблем с това ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Мар 2006, 21:50

Ронсън, добре дошъл във форума и приятно прекарване. Опитай поне в началото да четеш повече, отколкото пишеш. Виж правилата, ако не си го направил още.

Зад "ламбичките" има едни прословути батерийки. Обзалагам се на бира, че твоите са се разтекли. Е30 няма толкова "акъл" и не се бои от откачане на акумулатора.

Както писа Gavril - "Бутончето "Търсене" спестява много писане!"

Ако знаеш какви хитринки излизат, ако търсиш "inspection" и "oil service" ;) .

:idea: - докато се чудиш, киселината от батерийките най-вероятно продължава да яде пистите в таблото!
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

Мнение от cowboetz » 21 Мар 2006, 1:01

мда определено са батерииките :!:

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 21 Мар 2006, 1:22

Иванчо G,мерси за приветствието.Оределено има какво да науча още и какво ново да прочета тук.Мерси и на пичовете,които отговориха на темата.Просто днес стана още по-голям проблем.Спуках картера :lol: Сега всичко започва от начало :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 25 Мар 2006, 11:48

кво стана с картера ????
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 26 Мар 2006, 15:06

Готово всичко е оправено вече.Свалих си сам картера ,занесох го да го залепят след това сам си го монтирах.Налях масло,разглобих таблото и смених батерииките.Всичко се занули и сега е ОК ;)
Между другото мислех,че ще е трудно да си сваля картера сам,но се оказа,че не е чак толкова сложно поне при мен. Двигателя ми е М10В18.По-сложно ми беше докато стигна до батериите на OilService.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook