не ми работи диодната индикация за маслото

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.10.2005

не ми работи диодната индикация за маслото

Мнение от gosho82 » 16 Фев 2006, 1:09

:help: от 6 месеца имам БМВ Е30 Като разглобих километража се оказа че има две акумолаторни батерии мисля че по 1.2В 500ма за тока им не съм много сигурен но от това което пишеше на тях така предполагам . Значи батериите са свързани последователно и на средната точка няма консуматор едната батерия след като я измерих ми даде 1.2В а др се е скапала и някак си е дала вътре на късо и така от двете батерии напрежението ми е 1.2 вместо 2.4В мисля да свържа паралелно захранване и да сменя двете батерии щото има няква памет и да не я оставя напълно без напрежение да не забрави нещо да се сбърка . Очаквам вашите идеи и предложения още съм нов в тая област и да не напрая някоя глупост благодаря ви предваеително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: СВИЩОВ
Пол: Мъж
Кара: E 36 1,8 i & DK E30
Мечтае да кара: e 30-ската си преобразена

Мнение от staevski » 16 Фев 2006, 9:09

Сменяй батериите и после занулявай/правиш мост м/у 1 и 7 във буксата която е за диагностика - по книга го дават да задържиш първо 3 сек. после 12 сек./

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.10.2005

Мнение от gosho82 » 16 Фев 2006, 11:04

[quote="staevski"]Сменяй батериите и после занулявай
А небходимо ли е докато ги сменям да съм им сложил паралелно захранване заради паметта която е там ? Колко mA трябва да са батериите тези старите мисля че са 500mA но не съм сигурен защтото съвременните такива са с 2-пъти по-малък диаметър а и са по къси?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: СВИЩОВ
Пол: Мъж
Кара: E 36 1,8 i & DK E30
Мечтае да кара: e 30-ската си преобразена

Мнение от staevski » 16 Фев 2006, 13:28

мойте са сменяни веднъж и сега са 1,2 - 300 маh обикновенни акумулатори Ni mh. миналата седмица свалих цялата платка но все още не съм намерил време да ги сменя щото и тия са сдали багажа, иа що се отнася до паметта не мисля че трябва да се върже друго захранване докато ги сменяш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 16 Фев 2006, 16:24

Няма нужда от никакво допълнително захранване.Моите са оригинални и са литиево-йонни,но не си спомням колко милиампер/часа са.Аз лично предпочитам никел-кадмиевите пред никел-метал-хидридните.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от animafia » 02 Мар 2006, 0:34

Абе, а вярно ли е че тея батерии трябва да са кумулаторни? Някъде в книгата на Haynes за Е30 четох че това устройство ги зарежда и трябва да са акумулаторни. Нищо че каот отворих моето табло и на платката беха никел метал хидридни.
А ако искате да г измените, сменят ги на Илиенци и имат машина за пунктшвайз. Давате им платката и за около 15-20 лева със се батериите и труда в тая цена ше ги имате след неколко часа готови да си ги монтирате.
А ето и тел и лице за контакт:
фирма :АУТОДИА" ЕООД
инж. Симеон Симеонов
София, СБ "Илиенци"
тел/факс 02/91 77 579

Можете да си изберете и с каква марка батерии искате

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.10.2005

Мнение от gosho82 » 06 Мар 2006, 20:36

Благодаря за съвета моте вече са сменени а що се отнася за номерацията на буксата за зануляване моята е без цифри и я нулирах през пробна лампа първо към - после към + към всички клеими и стана . Само едно пояснение за тия като мен КАТО ЗАНУЛИТЕ КОГАТО Е НА КОНТАКТ СВЕТЯТ ВСИЧКИ ЗЕЛЕНИ ДИОДИ А КОГАТО Е ЗАПАЛЕНА БАВАРКАТА УГАСВАТ понеже не знаех това обиколих клемите на буксата няколко пъти и кат не угаснаха се отказах :mhihi: и по късно кат го запалих се оказа че грешката е вярна :lol: благодаря за съветите още веднъж.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 07 Мар 2006, 9:50

Гошко, малко бутонче горе посредата "ТЪРСЕНЕ" - и можеш да научиш повече за oilservise и inspection. http://ivo316i.hit.bg/oilservice/ - и това се намира с бутончето ;) .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.10.2005

Мнение от gosho82 » 20 Мар 2006, 16:32

:help: сега имам нов проблем минах около 1500 км и нито един диод не е светнал още, някакви идеи от какво може да е?
Благодаря ви предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от Gavril » 20 Мар 2006, 16:54

зелените не светват, а изгасват едно по едно в положение на контакт, при запален мотор не светят, гаснат някъде през около 2000 км, като изгасне последното зелено светва първото червено и си свети на запален мотор. Ако изобщо още ти свети нещто след това хаотично зануляване, де. По принцип се занулява (според мене) с мост между пин 7 и 19, а не между 7 и 1, щото ако не се лъжа 1 е маса и това си е живо укъсяване и на някой му бяха дали фира диодите след такъв мост.
ае, успех
П.П. Пробвай верно бутона търсене, понякога спестява много писане :mhihi:
"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook