не ми работи диодната индикация за маслото
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
не ми работи диодната индикация за маслото

- staevski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: СВИЩОВ
- Пол: Мъж
- Кара: E 36 1,8 i & DK E30
- Мечтае да кара: e 30-ската си преобразена
Сменяй батериите и после занулявай/правиш мост м/у 1 и 7 във буксата която е за диагностика - по книга го дават да задържиш първо 3 сек. после 12 сек./
[quote="staevski"]Сменяй батериите и после занулявай
А небходимо ли е докато ги сменям да съм им сложил паралелно захранване заради паметта която е там ? Колко mA трябва да са батериите тези старите мисля че са 500mA но не съм сигурен защтото съвременните такива са с 2-пъти по-малък диаметър а и са по къси?
А небходимо ли е докато ги сменям да съм им сложил паралелно захранване заради паметта която е там ? Колко mA трябва да са батериите тези старите мисля че са 500mA но не съм сигурен защтото съвременните такива са с 2-пъти по-малък диаметър а и са по къси?
- staevski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: СВИЩОВ
- Пол: Мъж
- Кара: E 36 1,8 i & DK E30
- Мечтае да кара: e 30-ската си преобразена
мойте са сменяни веднъж и сега са 1,2 - 300 маh обикновенни акумулатори Ni mh. миналата седмица свалих цялата платка но все още не съм намерил време да ги сменя щото и тия са сдали багажа, иа що се отнася до паметта не мисля че трябва да се върже друго захранване докато ги сменяш.
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Няма нужда от никакво допълнително захранване.Моите са оригинални и са литиево-йонни,но не си спомням колко милиампер/часа са.Аз лично предпочитам никел-кадмиевите пред никел-метал-хидридните.
Абе, а вярно ли е че тея батерии трябва да са кумулаторни? Някъде в книгата на Haynes за Е30 четох че това устройство ги зарежда и трябва да са акумулаторни. Нищо че каот отворих моето табло и на платката беха никел метал хидридни.
А ако искате да г измените, сменят ги на Илиенци и имат машина за пунктшвайз. Давате им платката и за около 15-20 лева със се батериите и труда в тая цена ше ги имате след неколко часа готови да си ги монтирате.
А ето и тел и лице за контакт:
фирма :АУТОДИА" ЕООД
инж. Симеон Симеонов
София, СБ "Илиенци"
тел/факс 02/91 77 579
Можете да си изберете и с каква марка батерии искате
А ако искате да г измените, сменят ги на Илиенци и имат машина за пунктшвайз. Давате им платката и за около 15-20 лева със се батериите и труда в тая цена ше ги имате след неколко часа готови да си ги монтирате.
А ето и тел и лице за контакт:
фирма :АУТОДИА" ЕООД
инж. Симеон Симеонов
София, СБ "Илиенци"
тел/факс 02/91 77 579
Можете да си изберете и с каква марка батерии искате
Благодаря за съвета моте вече са сменени а що се отнася за номерацията на буксата за зануляване моята е без цифри и я нулирах през пробна лампа първо към - после към + към всички клеими и стана . Само едно пояснение за тия като мен КАТО ЗАНУЛИТЕ КОГАТО Е НА КОНТАКТ СВЕТЯТ ВСИЧКИ ЗЕЛЕНИ ДИОДИ А КОГАТО Е ЗАПАЛЕНА БАВАРКАТА УГАСВАТ понеже не знаех това обиколих клемите на буксата няколко пъти и кат не угаснаха се отказах
и по късно кат го запалих се оказа че грешката е вярна
благодаря за съветите още веднъж.


- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Гошко, малко бутонче горе посредата "ТЪРСЕНЕ" - и можеш да научиш повече за oilservise и inspection. http://ivo316i.hit.bg/oilservice/ - и това се намира с бутончето
.

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

зелените не светват, а изгасват едно по едно в положение на контакт, при запален мотор не светят, гаснат някъде през около 2000 км, като изгасне последното зелено светва първото червено и си свети на запален мотор. Ако изобщо още ти свети нещто след това хаотично зануляване, де. По принцип се занулява (според мене) с мост между пин 7 и 19, а не между 7 и 1, щото ако не се лъжа 1 е маса и това си е живо укъсяване и на някой му бяха дали фира диодите след такъв мост.
ае, успех
П.П. Пробвай верно бутона търсене, понякога спестява много писане
ае, успех
П.П. Пробвай верно бутона търсене, понякога спестява много писане

"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани